کمک نویسندگی Copy.ai دومین دور بودجه خود را در این سال به پایان می رساند – TechCrunch

به مناسبت یک سالگی Copy.ai’s در توییتر راه اندازی شود، این شرکت ، یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی GPT-3 که ابزارهای رونویسی را برای مشتریان تجاری ایجاد می کند ، دور دیگری از بودجه را تأمین کرد.

این بار ، این شرکت یک دور 11 میلیون دلاری از سری A را به رهبری Wing Venture Capital با مشارکت سرمایه گذاران فعلی Craft Ventures و Sequoia و سرمایه گذاران جدید از جمله Tiger Global و Elad Gil به ارمغان آورد. این به دنبال دور 2.9 میلیون دلار بذر در ماه مارس اعلام شد و کل بودجه شرکت را به 13.9 میلیون دلار می رساند.

هزینه نرم افزار Copy.ai 35 دلار در ماه است و می تواند ، به عنوان مثال ، یک پست وبلاگ را بر اساس چند جمله بنویسد و توضیحات پیوند برای تبلیغات فیس بوک ایجاد کند و حتی شعار یک شرکت را ایجاد کند.

یک سال از زمانی که مدیرعامل پل پل یاکوبیان و کریس لو این شرکت را تاسیس کرده اند ، سالانه 2.4 میلیون دلار درآمد مکرر دارد. یاکوبیان به TechCrunch گفت که هنوز سودآوری ندارد ، اما درآمد شرکت در سال گذشته دو برابر شد و از سه نفر به 13 نفر رسید.

اگرچه بودجه در اوایل سال جاری افزایش یافت ، اما او و لو احساس کردند که زمان مناسب برای دنبال کردن سری A برای گسترش تیم و استخدام مهندسان بیشتر برای ایجاد ظرفیت برای ویژگی های محصول جدید است. یکی از ویژگی های اخیر ویرایشگر است که به کاربران امکان می دهد افکار را سازماندهی کنند ، ایده ها را ذخیره کرده و یادداشت ها را مستقیماً در برنامه ویرایش کنند. Copy.ai همچنین در حال توسعه محصولاتی برای ایجاد محتوای طولانی است.

“هوش مصنوعی در تطبیق الگوها خوب است و وقتی اطلاعات بیشتری در مورد یک کسب و کار به آن می دهید ، می تواند هویت کسب و کار را فرض کند ، بنابراین ما همچنین محصول تیمی را ایجاد می کنیم تا با یادگیری بیشتر هوش مصنوعی ، شما بتوانید سایر کاربران تجاری را دعوت کنید. یاکوبیان افزود: “

این شرکت سرمایه جدید را برای استخدام سرمایه گذاری می کند. این یک تیم کاملاً از راه دور با کارکنان در سراسر کشور است. Copy.ai در حال حاضر بیش از 300،000 بازاریاب دارد که از ابزارهای آن مانند eBay ، Nestlé و Ogilvy استفاده می کنند. بیش از 3000 نفر از مرحله آزمایشی رایگان ثبت نام کرده اند و بیش از 10،000 مشتری برتر دارد.

Copy.ai در اوایل تولید زبان طبیعی AI است ، چیزی که Yacoubian گفت که شرکت فقط سطح آن را خراش می دهد ، بنابراین به بهبود تجربه برنامه اصلی و کیفیت متن تولید شده ادامه می دهد.

بنیانگذاران آن با زک دیویت ، شریک Wing Venture Capital ، که به گفته یعقوبیان دیدگاه شرکت را درک می کند و اینکه چگونه هوش مصنوعی می تواند به بازاریابان کمک کند ، درک کرده است.

یعقوبیان افزود: “در حالی که به ظرفیت خلاقانه هوش مصنوعی نگاه می کنیم ، ما در مورد اتوماسیون از بین بردن مشاغل بسیار می شنویم ، اما روایت زیادی برای ایجاد ارزش برای خود یا شرکت شما نیست.” اگر هوش مصنوعی پیشرفت کند ، منبع توانمندسازی و ابزار دیگری خواهد بود که از پتانسیل های بالایی برخوردار است. جالب است که چگونه می تواند سرمایه انسانی را باز کند ، و در یک شرکت کوچکتر که قادر به تهیه نمایندگی های تمام وقت نیست ، یک ابزار سریع و ساده ارائه می دهد که مشکل آنها را حل کند. “

دیویت گفت مشتریان با افزایش نفوذ دیجیتالی به صورت آنلاین به طور کامل در حال حرکت هستند و شرکت ها باید با مشتریان خود در هر کجا که هستند ، دیدار کنند ، اعم از خبرنامه ، وبلاگ ، رسانه های اجتماعی یا ایمیل.

در صحبت با مشتریان مشاغل کوچک Copy.ai ، او احساس کرد که محتوای نوشته شده برای برخی قریب به اتفاق است و برای بازاریابان یا بنیانگذاران برای نوشتن یک قطعه عالی ، استفاده از هوش مصنوعی بهترین راه برای این کار است.

خود دیت ، از این محصول برای تولید ایمیل اولیه خود به شرکت استفاده کرد. او همچنین یک وبلاگ هفتگی می نویسد و در توییتر فعال است ، بنابراین محصولات Copy.ai برای او مفید است زیرا او در مورد ایده های وبلاگ و قالب های محتوا فکر می کند.

وی افزود که این شرکت یکی از سریع ترین شرکت هایی است که وینگ برای شرکتی در این جوان با آن روبرو شده است. آنها همچنین از رسانه های اجتماعی برای عمومی کردن معیارهای خود استفاده می کنند ، که به نوبه خود باعث ایجاد وفاداری می شود و راهی برای یادگیری آنها در ملاء عام فراهم می کند ، چیزی که در ابتدا وینگ را به شرکت جذب کرد.

دیویت اضافه کرد: “این دور به طور گسترده ای ثبت نام شد ، بنابراین می توانید علاقه ای به شرکت ، کیفیت تیم و کشش آنها را احساس کنید.” “کریس و پل این تجمل را داشتند که در سرمایه گذارانی که برای موفقیت در آینده انتخاب کردند گزینشی عمل کنند.”