چرا سرمایه گذاران خطرپذیر برای تامین مالی استارت آپ های امنیت سایبری هجوم نمی آورند؟

در پشت با توجه به گزارش‌ها و ارزش‌گذاری‌های درآمدی بسیار قوی، شرکت‌های امنیت سایبری عمومی در بخش فناوری گسترده‌تر عملکرد بهتری دارند. با این حال، بودجه برای استارت‌آپ‌های امنیت سایبری کاهش یافته است.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


موضوع جالبی است که ارزش کمی وقت گذاشتن را دارد. امروز صبح، بیایید به عملکرد شرکت‌های امنیت سایبری و همچنین تعدادی مجموعه داده در رابطه با سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری خطرپذیر سه ماهه اول 2023 نگاهی بیندازیم تا بفهمیم چرا سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش علیرغم نتایج درخشان شرکت‌ها کم بوده است.

خوب به نظر می رسد؟ برای کار!

چگونه در بازی تکنولوژی پول زیادی کسب کنیم

اگر می‌خواهید امروز حجم زیادی از نرم‌افزارهای فروش نقدی به دست آورید، ساختن API برای اتصال یک بلاک چین به دنیای ورزش‌های الکترونیکی را توصیه نمی‌کنم. هر دوی این بخش‌ها پس از یک دوره سرمایه‌گذاری بیش از حد و هیاهو با مشکل مواجه هستند، اگرچه امیدوارم هر دو دوباره رشد کنند: اولی به این دلیل که در یک زمینه تجاری سرگرم‌کننده است، و دومی به این دلیل که من یک ادم بزرگ هستم که صبورانه منتظر احیای استارکرافت.

نه، اگر امروز می خواستید در بازی تکنولوژی پول زیادی به دست آورید، محصولات امنیت سایبری می ساختید و می فروختید.

شواهد روشن است. امنیت سایبری به آرامی پیش می‌رود، حتی زمانی که بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری درگیر می‌شوند و زوم می‌داند چگونه پس از یکی از چشمگیرترین اجراها در تاریخ شرکت‌ها دوباره رشد کند.