چرا اکثر برندها در ساخت لینک شکست می خورند: 5 اشتباه اصلی

فضاهای رقابتی به دلایلی رقابتی هستند.

پول ملا. دینرو.

که به دو صورت کار می کند:

  • پول زیادی برای به دست آوردن، با تقاضای زیاد و پرداخت های پرسود، اما…
  • همچنین، رقبای شما باید پول زیادی را صرف پول نقد کنند تا از شما پیشی بگیرند و از رتبه شما پیشی بگیرند.

آن‌ها می‌توانند آن را صرف هزینه‌های سختی مانند فشار دادن CPCها از پشت بام کنند.

یا با هزینه‌های ملایمی مانند اپراتورهای باهوش که ضعیف و جاه‌طلب هستند – تولید دارایی‌های بازاریابی بیشتر و بهتر برای ایجاد یک خندق رقابتی برای دور نگه داشتن شما.

یک نمونه از محتوای خوب زیاد است. اما بعد دیگر پیوندها است.

در اینجا دلیل شکست اکثر برندها در ساخت لینک و نحوه ایجاد پیوندهای با کیفیت بالا ماه به ماه است.

مطمئن. حدس می‌زنم، اگر در فضای کم رقابتی هستید، مانند سایت‌های مخصوص غذای حیوانات خانگی یا موارد دیگر، ممکن است نیازی به ایجاد پیوند برای کلمات کلیدی دم بلند و کوچک نداشته باشید.

اما حدس بزنید چیست؟ دلیلی وجود دارد که “رقابتی وجود ندارد” (بخوانید: پول کم به بی پولی نیز وجود دارد).

هر فضای بزرگ، رقابتی، شاداب و سودآور مانند امور مالی را در نظر بگیرید.

من فهرستی از 1000 کلمه کلیدی رایج مالی را انتخاب کردم، سپس آنها را بر اساس داده های Ahrefs زیر گروه بندی کردم:

  • محدوده دشواری کلمه کلیدی
  • ارجاع دامنه در هر صفحه (برای SERP برتر).

آنچه خواهید دید برای سایر فضاهای مشابه نیز صادق است. منحنی زنگ وجود دارد.

در حالی که برخی از کلمات کلیدی خیلی سخت نیستند و برخی دیگر بسیار دشوار هستند، اکثر آنها در وسط قرار می گیرند.

این بدان معناست که به طور متوسط، شما به محدوده دشواری کلمه کلیدی ~ 30-60 با حدود ~50-200 دامنه ارجاع دهنده در هر صفحه نگاه می کنید.

محدوده دشواری کلمه کلیدی و دامنه های ارجاع دهنده در هر صفحه

اجازه بدهید دوباره آن را تکرار کنم:

~50-200 دامنه ارجاع دهنده (یا بک لینک). هر صفحه.

بنابراین، اگر نتوانید با اطمینان 50-200 پیوند خارجی برای هر مقاله یا صفحه‌ای که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، بسازید/جذب/به دست آورید، هرگز در یک میلیون سال نمی‌توانید در یک فضای سودآور رقابت کنید.

در فضاهای رقابتی برای موفقیت هم به کیفیت و هم کمیت نیاز دارید.

یک کلمه کلیدی تجاری شاداب مانند “چگونه یک وب سایت بسازیم” را در نظر بگیرید. این SERP را نگاه کنید:

نتایج جستجو

کمترین DR در آن صفحه 76 است، در حالی که چهار مورد از آنها 90+ هستند.

کمترین تعداد دامنه های ارجاع دهنده به هر صفحه 56 است، در حالی که میانگین آن “چند صد” یا بیشتر است.

بنابراین، چگونه انتظار دارید همیشه با این برندها رقابت کنید؟ این محدوده های DR؟ یا تعداد دامنه های ارجاع دهنده به یکی صفحه در سایت شما؟

جواب؟ شما این کار را نمی کنید.

نه مگر اینکه بتوانید کیفیت و کمیت پیوندها را مقیاس کنید. یکی در مقابل دیگری به اندازه کافی خوب نیست.

نه در یک حمام خون اقیانوس سرخ مانند این.

بازاریابان متوسط ​​و کوچک فکر می کنند پیوندها به طور جادویی در آستان آنها ظاهر می شوند.

اگر بسازی، می آیند. میگویند.

آه، دوباره آنقدر جوان و ساده لوح باشم. شاید اگر HubSpot یا Coca-Cola یا American Express هستید، ممکن است درست باشد.

اما برای همه ما انسان های فانی دیگر؟

قرار نیست اتفاق بیفتد

بیایید یک مثال سودآور دیگر، کلمه کلیدی تجاری “بهترین نرم افزار مدیریت پروژه” را در نظر بگیریم.

Ahrefs تخمین می زند که شما فقط برای رقابت برای صفحه اول به 273 لینک نیاز دارید.

کلمه کلیدی تجاری

اکنون. اینها فقط تخمین هستند.

بسیاری از عوامل دیگر، مانند کیفیت پیوندهای گفته شده یا رتبه دامنه یا اعتبار موضوعی شما و غیره به این معنی است که ممکن است به مقدار بیشتری (یا کمتر) نیاز داشته باشید.

اما نکته صداست.

شما فکر می کنید که ~273 پیوند به طور جادویی در صفحه مقایسه محصولات تجاری شما ظاهر می شوند؟

ها! شانس چربی

بنابراین به جای تلاش برای خرید آشکار لینک‌ها، باید بفهمید که دیگر شرکای پیوند بالقوه ممکن است در ازای شما چه چیزی بخواهند یا چه نیازی داشته باشند.

این معمولاً به سه چیز خلاصه می شود…

  • پول: به سایت محتوایی فکر کنید که نیاز به تبلیغ دارد.
  • محتوا / دارایی: به برندی فکر کنید که به دارایی های خلاقانه نیاز دارد.
  • دید: به یک تأثیرگذار فکر کنید که به مخاطبان شما نیاز دارد.
آنها به چه چیزی نیاز دارند؟

به عبارت دیگر، دارایی ها یا شایستگی های اصلی شما چیست که می توانید از آنها برای کمک به شخص دیگری استفاده کنید. اولین.

قبل از درخواست برای بازگشت لطف.

سپس، پیوندهایی دریافت خواهید کرد. تعداد زیادی از آنها. همواره.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


خوب، بنابراین می دانید که باید تا این مرحله پیوند ایجاد کنید.

متأسفانه آنها فقط به صورت جادویی ظاهر نمی شوند.

اما مشکل اینجاست:

بیشتر بازاریابان هنوز سعی می کنند تاکتیک های پیوند اشتباه را در زمان نامناسب به کار ببرند. که موفقیت آنها را محدود می کند، منابع را هدر می دهد و بار دیگر آنها را فقیر نگه می دارد.

گسترش سرد یک مثال کامل است. در بیشتر صنایع، خارج از صنایع غیرپیچیده و شکسته، گسترش سرد معمولاً فقط در سایت‌های DR پایین (بخوانید: کوچکتر) کار می‌کند.

سایت های با DR (بخوانید: بزرگ) بالا چطور؟ شما نیاز به تاکتیک های گرم، پا در خانه، ارجاع، یا چیزی که آنها نیاز دارند.

مقیاس در مقابل کیفیت.

جایی که مردم این اشتباه را انجام می دهند، انجام تاکتیک اشتباه در زمان نامناسب است.

آنها سعی می‌کنند در سایت‌های بزرگ فعالیت‌های سردی داشته باشند در حالی که وقت گرانبهای خود را به دنبال معرفی‌های گرم در سایت‌های کوچک هدر می‌دهند.

در عوض، باید در مورد تاکتیک ها یا استراتژی های لینک سازی به عنوان یک مقیاس کشویی فکر کنید.

سایت های کوچک DR یا DA را در سمت چپ و بزرگترین سایت های DR یا DA در سمت راست بگیرید.

در این بین، در محدوده، به طور کلی استراتژی های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

به عنوان مثال، محدوده های DR/DA زیر را تجزیه کنید:

وب سایت ها - محدوده های DR و DA
  • زیر 30: اگر کار خود را به درستی انجام دهید اینها در واقع به طور طبیعی به وجود می آیند. بنابراین به طور فعال تعقیب نکنید.
  • 30-60: اینجا نقطه شیرین دسترسی سرد شماست، جایی که وب مسترها و صاحبان سایت کوچکتر و کمتر باهوش به طور طبیعی پاسخ می دهند و لینک می دهند.
  • 60-90: افراد آگاه و خسته که این سایت‌ها را اداره می‌کنند، نوار بالاتری دارند و قبلاً همه الگوهای تبلیغات سرد شما را دیده‌اند، بنابراین اولویت را به آنها بدهید تا دارایی‌های خلاقانه یا محتوا یا شراکت‌های مبادله‌ای را برای همدیگر خنثی کنند.
  • بالای 90 سال: در بالای صفحه، به روابط شخصی، یک شبکه قوی، یا بودجه کلان برای پیوندهای محتوا، حمایت مالی یا کمک مالی و غیره نیاز دارید.

آیا این کامل است؟ آیا این قوانین جهانی هستند؟ خیر

اما آنها عمدتا برای اکثر سایت ها در بیشتر فضاهای رقابتی دقیق هستند. بیشتر اوقات.

بازاریابان همه چیز را خراب می کنند.

پست های فهرستی مانند این را بگیرید. همیشه کلاسیک هرگز از مد خارج نشوید.

تا زمانی که بازاریابان در همه جا با تولید پست های لیست غول پیکر که به معنای واقعی کلمه بی فایده هستند، قالب را خراب کنند.

پست‌های «۱٬۰۹۳٬۳۹۴٬۵۶۰ تاکتیک‌های لینک‌سازی» بدترین پست‌ها هستند.

فهرست ها

زیرا نه تنها آنها گمراه هستند، بلکه در واقع به شما یک باور غلط می دهند.

نه، شما به چند هزار تاکتیک مختلف لینک سازی نیاز ندارید. شما حتی به یک دوجین هم نیاز ندارید.

برای شروع فقط به 2-3 مورد قانونی نیاز دارید.

و سپس باید تا آنجا که ممکن است به صورت انسانی دو برابر کنید.

Candor را در نظر بگیرید، که در طول همه‌گیری با پایگاه‌داده‌ی فریز استخدامی خود، طلا به دست آورد (این OG-layoffs.fyi بود)…

صراحت - استخدام پایگاه داده فریز

که سپس توسط رسانه های بزرگی مانند VentureBeat مورد توجه قرار گرفت:

صداقت - Venturebeat

حالا خودت را در این کفش بگذار.

شما به معنای واقعی کلمه به معدن طلای لینک سازی با داده های اختصاصی + دارایی های قابل پیوند برخورد کردید.

آیا اکنون باید برای برخی از ایمیل‌های تبلیغاتی کلاسیک 404 که لینک‌سازی شکسته است تغییر دنده کنید؟

البته که نه!

به چاه باز می‌گردید و به تولید داده‌های اختصاصی جدید و مرتبط + دارایی‌های قابل پیوند، در سریع‌ترین زمان ممکن ادامه می‌دهید، تا زمانی که در صفحه‌کلید خود بمیرید.

به این ترتیب در لینک بیلدینگ برنده می شوید.

نه با تعقیب چیزهای براق که بیش از حد بازی شده یا کلیشه ای یا فرسوده یا کالایی هستند.

اشتباه 5: اولویت بندی صفحات اشتباه در زمان های نامناسب

درسته.

برندهای بزرگ برای چیزهای بیشتر و بیشتر در دسته بندی هایی که ظاهراً در آن رتبه بندی کسب و کار ندارند رتبه بندی می کنند و تعداد پیوندهای کمتر و کمتری مورد نیاز است.

درست است؟ خیر

اما آیا این دنیای واقعی است که همه ما در آن زندگی می کنیم و در آن رقابت می کنیم؟ آره.

ما می توانیم شکایت کنیم و با انگشت اشاره کنیم. یا می توانیم دو برابر کنیم.

برندهای بزرگ اغلب نیازی به ایجاد پیوند به صفحات کم رقابت ندارند زیرا قدرت موضوعی + کیفیت محتوا + پیوندهای داخلی آنها اغلب به آنها کمک می کند تا رقبای کوچک را از بین ببرند.

با این حال…

چیز دیگری که برندهای بزرگ درک می کنند این است که چگونه می توان به یک برند بزرگ تبدیل شد. معنی: نحوه اولویت بندی استراتژی های لینک بیلدینگ توسط اهداف لینک و صفحات در سایت خود

برای مثال:

  • صفحه نخست: ساختمان با نام تجاری! جزر و مد بالا همه قایق ها را بالا می برد، بنابراین شناخت برند باید دائماً برای بقیه زمان اولویت اصلی باشد.
  • صفحات تجاری/محصول/خدمات: تقریباً هیچ کس (عاقل) به این «طبیعی» پیوند نمی زند (نگاه کنید به نقطه شماره 2 در بالا). بنابراین، باید خلاق باشید و به دیگران کمک کنید ارزش را ببینند یا خلاق باشید و آنها را وادار کنید که پشت شما را خراش دهند تا شما بتوانید کمر آنها را بخراشید.
  • صفحات ستون: روی رقابتی ترین پرس و جو در یک هاب و محتوای گفتاری وب تمرکز کنید، معمولاً با هدف تجاری، و سپس عشق را با پیوندهای داخلی به صفحات فرزند گسترش دهید.

حالا چی اون بالا نمیبینی؟ پیوندهایی به صفحات طولانی، معمولاً از نوع TOFU.

چرا؟

تخصیص منابع. برندهای بزرگ بر روی سه دسته فوق تمرکز می‌کنند و اگر به درستی انجام شوند، می‌توانند اقتدار موضعی ایجاد کنند و از پیوندهای داخلی برای رتبه‌بندی طبیعی کالاهای با دم بلندتر و کمتر تجاری استفاده کنند.

اگر شما یک سایت جدید یا کوچک هستید؟ سپس بله، باید از جایی شروع کنید. این احتمالاً به معنای پیوند به چیزهای دم بلند است.

اما حرفه ای ها در اسرع وقت فراتر از این نقطه حرکت می کنند.

آنها تمام نکاتی را که ما در اینجا ذکر کرده‌ایم اضافه می‌کنند و روی استراتژی‌های لینک‌سازی با کمیت بالا + کیفیت بالا به این صفحات کلیدی تمرکز می‌کنند تا در کسری از زمانی که آماتورها انجام می‌دهند، مقیاس شوند.

ایجاد تعادل بین کمیت و کیفیت در لینک بیلدینگ

این چالش شماست.

به همین دلیل لینک بیلدینگ سخت است. اما همچنین به همین دلیل اگر به درستی انجام شود، سود قابل توجهی دارد.

و این همان چیزی است که حرفه ای ها را از آماتورهایی که به طور معمول این پنج اشتباه را مرتکب می شوند جدا می کند.

لینک بیلدینگ اغلب اشتباه گرفته می شود.

در یک طرف طیف، مردم فکر می کنند این غیرقانونی است. نگران نباش، اینطور نیست.

اما از سوی دیگر، آنها به سادگی فکر می کنند که به آن نیاز ندارند. همچنین درست نیست.

حقیقت، مانند بسیاری از چیزهای زندگی، در واقع جایی در وسط است.

این تفاوت ظریف چیزی است که حرفه ای ها را از بقیه جدا می کند. به همین دلیل است که آنها می توانند به طور مداوم سایت های کوچک را به سایت های بزرگ تبدیل کنند، همانطور که آهنگ می گوید.

آن‌ها می‌دانند که چگونه می‌توانند از تاکتیک‌های مناسب، در زمان مناسب، از سایت‌های مناسب، برای دریافت انواع لینک‌های مناسب، به صفحات مناسب در سایت خود، اهرم اعمال کنند.

بدون ترفند و حقه یا گلوله نقره ای یا امید و آرزو و دعا برای کار کردن – کاری که آماتورها انجام می دهند

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.