پلت فرم حل اختلاف Immediation 3.6 میلیون دلار AUD برای توسعه در ایالات متحده جمع آوری می کند – TechCrunch

این بیماری همه گیر وکالت را مجبور کرد تا راهکارهای کار از راه دور را با هم ترکیب کنند ، اغلب از طریق ترکیبی از ویدئو کنفرانس و ایمیل. Immediation که در ملبورن تأسیس شده است ، یک راه حل سفارشی با سالن های دادگاه دیجیتال و ابزارهای میانجیگری ارائه می دهد. این دادگاه توسط دادگاه های فدرال استرالیا و نهادهای دولتی نیوزلند تصویب شده است و اکنون پس از جمع آوری 3.6 میلیون دلار استرالیا (حدود 2.7 میلیون دلار) در بازارهای ایالات متحده و اروپا در حال گسترش است. سرمایه گذاران شامل گروه سرمایه گذاری Thorney و بنیانگذار و رئیس آن ، Alex Waislitz است.

کاربران Immediation که در سال 2017 تأسیس و در سال 2019 راه اندازی شد ، شامل دادگاه فدرال استرالیا ، دادگاه مدنی و اداری Victorial (VCAT) و آژانس های نیوزلند مانند وزارت دادگستری ، ورزش نیوزلند و کمیسیون نام دامنه NZ هستند. این استارتاپ می گوید طی 12 ماه گذشته درآمد آن 6 برابر سالانه افزایش یافته و رشد کاربران آن 2000 درصد افزایش یافته است. Immediation در حال حاضر حدود 40 کارمند در پنج کشور و یک هیئت متشکل از بیش از 100 میانجی و داور دارد. بودجه جدید آن مجموع Immediation را به 10 میلیون دلار استرالیا افزایش می دهد.

Immediation علاوه بر استرالیا و نیوزلند ، در بازارهای جنوب شرقی آسیا نیز کاربر دارد و 12 ماه آینده را بر رشد در بازارهای ایالات متحده و اروپا متمرکز خواهد کرد.

قبل از شروع Immediation به عنوان یک بستر میانجیگری (که اکنون نیز از شرکت های حقوقی ، دادگاه ها و نهادهای حل اختلاف حمایت می کند) ، بنیانگذار و مدیرعامل لورا کیلی به مدت دو دهه به عنوان وکیل و وکیل شرکت کار کرد. او در یک ایمیل به TechCrunch گفت که می خواهد یک پلت فرم میانجیگری آنلاین ایجاد کند ، زیرا “من به طور مستقیم دیدم که مردم از دسترسی م justiceثر به عدالت قفل شده اند. نظام حقوقی پیچیده ، طولانی و گران است. این یک سیستم قدیمی است که توسط قوانین و فرایندهای قدیمی تنظیم شده است ، که مقیاس پذیر نیستند و ناکارآمد هستند. “

قبل از استفاده از Immediation ، بسیاری از مشتریان آن فقط می توانستند ملاقات حضوری در مرکز میانجیگری یا دادگاه داشته باشند. Immediation پلتفرم خود را به طور عمومی در سپتامبر 2019 ، چند ماه قبل از شیوع بیماری همه گیر ، راه اندازی کرد.

کیلی گفت: “شروع COVID-19 نقطه عطفی بود.” “از آنجا که صنایع مجبور شدند یک شبه به صورت آنلاین حرکت کنند ، تیم ما به سرعت برای رفع نگرانی های فوری صنعت حقوقی و ارائه نقشه ای برای انتقال آنلاین بدون وقفه حرکت کرد.”

در سال 2020 ، Immediation شاهد افزایش 2200 درصدی کاربران در بیش از 2020 بوده است ، از جمله شنیدن 500 نفر در طول پنج روز برای اولین بار در Willem C. Vis International Arbitration Moot ، مسابقه ای که با حضور صدها دانشکده حقوق برگزار شد.

عکسی از بنیانگذار و مدیر عامل Immediation لورا کیلی

موسس و مدیر عامل لورا کیلی

کیلی گفت که Immediation توسط وکلا ایجاد شده است تا اتاق های فیزیکی دادگاه ، سوئیت های میانجی گری ، طبقه قانونی مراجعین و محیط های حل اختلاف را ایجاد کند. ابزارهای آن شامل قابلیت ضبط جلسات ، اشتراک گذاری و مدیریت اسناد ، پیش نویس و اجرای قراردادها ، برقراری ارتباط محرمانه بین وکلای دادگستری و مراجعین در جریان رسیدگی و ایجاد اتاق های امن و خصوصی برای طرفین مختلف است. افسران قضایی و واسطه ها شرکت کنندگان کنترل را در یک اتاق خصوصی نگه می دارند ، بنابراین آنها می توانند در صورت لزوم آنها را جابجا یا حذف کنند.

حفظ محرمانه بودن وکیل-موکل ضروری است. فوریت ها اتاقهای گفتگو و مهمانی ایمن ایجاد کردند تا “تیم های وکالت مشتری بتوانند با تیم خود در اطمینان کامل ارتباط برقرار کنند ، حتی وقتی مراحل رسیدگی کامل انجام می شود ، زیرا می دانند که هیچ کس دیگری ، با طراحی ، نمی تواند آن پیامها را ببیند یا وارد اتاق مهمانی شود ،” “گفت کیلی.

Immediation همچنین امروز اعلام کرد که کریستین کریستین ، رئیس گروه سرمایه گذاری Auctus و Tamara Credit Partners را به عنوان رئیس جدید خود و Rachael Neumann و Greg Wildisen را به عنوان هیئت مدیره انتخاب کرده است. صندلی Afterpay ، النا روبین و شریک موسس Rampersand VC ، جیم کسیدی را به هیئت مشاوره خود اضافه کرد.