پلتفرم NFT Visionrare “سرمایه گذاری در راه اندازی فانتزی” بازار پولی را پس از یک روز در بتا باز تعطیل می کند – TechCrunch

Visionrare که یک بازار NFT برای “سرمایه گذاری در راه اندازی فانتزی” راه اندازی کرده است ، تنها 24 ساعت از آغاز بتا باز می گذرد و به طور موقت کاربری را که خریداری کرده است باز می گرداند و می گوید که به زودی به عنوان یک بازی رایگان دوباره راه اندازی می شود.

این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا در مزایده سهام NFT جعلی استارتاپ های واقعی مناقصه کنند و شبه پرتفولیویی ایجاد کنند که بتواند در یک لیگ فانتزی با سبک ورزشی رقابت کند که می تواند “سودآورترین” مجموعه را ایجاد کند. همانطور که در پوشش دیروز راه اندازی استارتاپ اشاره کردیم ، آنها مجوز اکثر استارتاپ هایی را که در آن سهام مصنوعی می فروختند ، نداشتند.

در یادداشتی که صبح امروز در حراج این شرکت ارسال شد ، بنیانگذاران خاطرنشان کردند که با فروش سهام جدید NFT در استارتاپ های واقعی “پیچیدگی های حقوقی را دست کم گرفته اند” و در مواقعی که بازار را برنامه ریزی کرده اند بازار را تعطیل کرده و به کاربران بازپرداخت می دهند. در پیامی در کانال عمومی Discord این شرکت ، تیم اشاره کرد که قبلاً تمام بازپرداخت های کارت اعتباری را برای خریداران پردازش کرده است ، اگرچه ممکن است برخی از بازپرداخت ها به دلیل پردازش Stripe هنوز در انتظار بمانند.

این پلتفرم و بنیانگذاران آن پس از راه اندازی Visionrare دیروز با فشارهای قابل توجهی روبرو شده بودند و کارآفرینان و سرمایه گذاران مختلف فناوری در مورد این که آیا این پلتفرم قانونی است ، آیا امنیتی است ، آیا پلتفرم NFT به SEC تمسخر می کند و/یا آیا این در نهایت نشانه “برترین” بازار است.

بنیانگذاران Visionrare می گویند هنوز ایده “سرمایه گذاری استارتاپی فانتزی” را به پایان نرسانده اند ، اما آنها مجبورند در چگونگی ساختار اساسی این پلتفرم تجدید نظر کنند.

در روزهای آینده ، ما Visionrare را به عنوان یک بازی کاملاً رایگان دوباره راه اندازی می کنیم. همه بازیکنان با مقدار مشخصی از اعتبارات خود شروع می کنند که می توانند برای ایجاد مجموعه راه اندازی خود استفاده کنند و می توانند بر اساس عملکرد پرتفوی خود در دنیای واقعی در لیگ ها رقابت کنند. در خط پایین ، خواهیم فهمید که آیا و چگونه می توانیم یک عنصر مالی را دوباره اضافه کنیم. “