پروتون طرح اشتراک خانوادگی را برای مجموعه برنامه های حریم خصوصی با شروع ماهانه 20 دلار راه اندازی می کند

پروتون، سازنده نرم‌افزار با محوریت حریم خصوصی، طرح خانوادگی جدیدی را راه‌اندازی کرده است که از 19.99 دلار (19.99 یورو) در ماه شروع می‌شود و به شش عضو خانواده امکان دسترسی به کل مجموعه برنامه‌های خود را می‌دهد.

این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت سوئیسی به دنبال تقویت پایگاه مشترکان پرداختی خود و حبس کردن افراد بیشتری در اکوسیستم محصولات رو به رشد خود است.

پروتون که در سال 2014 تأسیس شد، ابتدا با یک جایگزین Gmail رمزگذاری شده به نام Proton Mail وارد صحنه شد، اما این شرکت تعداد زیادی برنامه متمرکز بر رمزگذاری اضافی را به این ترکیب اضافه کرده است، از جمله VPN، تقویم، فضای ذخیره‌سازی ابری، و – تا قبل از این. ماه – یک مدیر رمز عبور.

اصول قیمت‌گذاری پروتون تا کنون حول مدل فریمیوم متمرکز شده است، با یک لایه رایگان که امکان دسترسی به همه محصولاتش را فراهم می‌کند اما با محدودیت‌هایی (مثلاً کاهش فضای ذخیره‌سازی ابری). این شرکت همچنین یک طرح برتر برای افراد ارائه می دهد که از 7.99 دلار در ماه شروع می شود که این محدودیت ها را حذف می کند.

یک رابطه خانوادگی

اکنون پروتون در حال اتخاذ یک رویکرد آزمایش شده و آزمایش شده در حوزه فناوری است تا افراد بیشتری از محصولات خود استفاده کنند. بخشی از این شامل جلب توجه به آنها است قبلا، پیش از این با استفاده از آنها، ایده این است که اگر یکی از اعضای خانواده که از قبل به حفظ حریم خصوصی آگاه است، 7.99 دلار در ماه می پردازد، خوشحال خواهند شد که با 12 دلار اضافی برای جذب پنج نفر دیگر از آنها جدا شوند. اما مطمئناً، طرح خانواده نیز ممکن است برای متقاعد کردن کسی که قبلاً در نظر دارد مشترک شود، کافی باشد تا تمام 9 یارد را طی کند و همه افراد خانه خود را در یک لحظه سوار کند.

دیوید دودوک د ویت، مدیر تولید پروتون در بیانیه‌ای گفت: «طرح خانوادگی یکی از خدمات مورد تقاضای ما بوده است. من به عنوان یک پدر و مادر، مشتاق هستم که از همان ابتدا راه‌های مناسب برای نزدیک شدن به ایمیل، فضای ذخیره‌سازی ابری و امنیت اینترنت را به فرزندانم آموزش دهم. می دانم که در این مورد تنها نیستم.»

طرح خانواده پروتون

طرح خانواده پروتون اعتبار تصویر: پروتون

بر اساس طرح خانواده، کاربران تمام ویژگی‌های معمولی را که با محصولات پروتون ارائه می‌شود، از جمله وعده رمزگذاری سرتاسر ایمیل‌ها، فایل‌ها، گذرواژه‌ها و رویدادها را دریافت می‌کنند. این شرکت همچنین مقدار فضای ذخیره‌سازی موجود بر اساس طرح فردی را در شش ضرب کرده است، به این معنی که اعضای خانواده می‌توانند 3 ترابایت فضای ذخیره‌سازی را در همه محصولات به اشتراک بگذارند و هر سال یک جایزه 20 گیگابایتی برای اندازه‌گیری خوب در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

در حالی که هر اشتراک ماهانه 19.99 دلاری شامل شش عضو خانواده می شود، این همچنین آنها را به 24 ماه متعهد می کند – و به این معنی است که آنها در واقع ماهانه پرداخت نمی کنند، دقیقاً همان چیزی است که گویی 480 دلار را برای پوشش دو ساله پرداخت می کنند. از طرف دیگر، آنها می توانند معادل 23.99 دلار در ماه برای یک تعهد 12 ماهه بپردازند یا اگر واقعاً می خواهند ماهانه پرداخت کنند، می توانند طرح 29.99 دلاری را انتخاب کنند که در هر زمانی قابل لغو است.

این طرح شامل دسترسی به تمام محصولات Proton از جمله Proton Mail، Proton VPN، Proton Drive و Proton Calendar است، اگرچه دسترسی به مدیر رمز عبور Proton Pass در حال حاضر محدود خواهد بود در حالی که محصول بتا باقی می‌ماند.