ویدیو باید محتوای اصلی باشد تا به عنوان تصویر کوچک ظاهر شود

گوگل امروز اعلام کرد که تصاویر کوچک ویدیو تنها زمانی در نتایج جستجوی گوگل نشان داده می شوند که یک ویدیو محتوای اصلی یک صفحه باشد.

اعلامیه. «امروز، ما در حال ایجاد تغییری هستیم تا تصاویر کوچک ویدیو فقط زمانی در کنار نتایج جستجوی Google ظاهر شوند که ویدیو محتوای اصلی یک صفحه باشد. این کار باعث می شود تا کاربران درک کنند که هنگام بازدید از یک صفحه چه انتظاراتی دارند.”

چه چیزی در حال تغییر است. زمانی که یک ویدیو در یک صفحه وجود داشت، گوگل ویدیویی را در سمت راست فهرست جستجو نشان می‌داد، اما عنصر اصلی را نداشت.

گوگل بر اساس آزمایش‌هایی که انجام داده است، گفت: این قالب تصویر کوچک ویدیو حذف خواهد شد، زیرا حذف آن «تاثیر حداقلی» بر تعامل کلی ناشران داشته است.

گوگل تصویر کوچک ویدیو را حذف می کند

تاثیر کنسول جستجوی گوگل ممکن است در گزارش عملکرد، تأثیری بر معیارهای گزارش شده ظاهر جستجوی خود برای ویدیوها مشاهده کنید. گوگل گفت که حاشیه نویسی در گزارش نمایه سازی ویدیو و گزارش بهبود ویدیو ظاهر می شود.

چیزی که تغییر نمی کند. هنگامی که Google تشخیص دهد یک ویدیو محتوای اصلی صفحه است، Google همچنان یک تصویر کوچک ویدیویی را در سمت چپ فهرست جستجو نشان می‌دهد.

تصویر بند انگشتی Google Video

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر صفحات شما با ریز عکس‌های ویدیویی رتبه‌بندی می‌شوند، برای تماشای عملکرد آن صفحه‌ها در آینده نگاه خواهید کرد. این تغییر همچنین پیامدهایی برای معیارهای ویدیویی که در GSC گزارش می‌کنید دارد.

اطلاعیه گوگل را بخوانید. ساده کردن ارائه ویدیو در نتایج جستجوی گوگل.