واربی ​​پارکر تصریح می کند که لیست های مستقیم برای تکشاخ مناسب هستند-TechCrunch

روزی دیگر ، روزی دیگر لیست مستقیم روش عادی عرضه عمومی به طور فزاینده ای در بین شرکت های تحت حمایت خطرپذیر محبوبیت زیادی پیدا می کند ، زیرا آنها به دنبال فهرست بندی بدون توجه به مسائل قیمت گذاری IPO هستند که در سال گذشته تعدادی از عرضه های عمومی برجسته را تحت تأثیر قرار داده است.

دقیقاً چه کسی در حال کاهش قیمت است که در آن موقعیت ها یک سرگرم کننده است ، اگر کمی آکادمیک باشد.

فهرست مستقیم امروز واربی ​​پارکر بود ، یک شرکت DTC که در زمینه عینک به شدت حمایت می شود. واربی ​​مدتهاست که جزء تجارت الکترونیک قوی دارد ، هرچند که از رد پای خرده فروشی برای حمایت از فروش دیجیتالی خود برخوردار است.

فهرست مستقیم واربی ​​موفقیت آمیز بوده است. این شرکت نه تنها فهرست بندی کرد ، بلکه این کار را در نقطه قیمتی بالاتر از ارزش نهایی بازار خصوصی انجام داد و سهام آن در اولین روز معاملات خود به سرعت افزایش یافت. برای بازار DTC ، نتایج تا حدی با بویی که IPO بدشانس Casper در سال 2020 در رده مدلهای کسب و کار نوپا ماندگار بود ، مبارزه می کند.

قبل از اینکه کتابهای فهرست بندی مستقیم هفته را ببندیم ، چند نکته سریع در مورد فهرست واربی. من در ابتدای کار چند مورد سالم پیدا کردم ، و یکی از مواردی که از نظر بهداشتی بسیار کم بود. بیا کمی تفریح ​​کنیم!

یک خبر خوب برای استارتاپ های DTC

در پی عرضه عمومی ضعیف و سریع نزولی کاسپر ، استارتاپ های DTC کمی رپ بدی دریافت کردند. افزایش هزینه های تبلیغات در کانال هزینه های جذب مشتری را بیشتر می کند در حالی که درآمد نرم افزاری به لطف شیوع همه گیر و ارتقاء سریع دیجیتال باعث شده است که مدل واقعی تولید کالاهای فیزیکی و فروش آنها به مصرف کنندگان کمی قدیمی به نظر برسد.