هوندا می‌گوید اولین خودروی برقی مبتنی بر e:Architecture زودتر از برنامه‌ریزی شده عرضه می‌شود

هوندا امروز اعلام کرد که قصد دارد اولین خودروی الکتریکی مبتنی بر e:Architecture خود را در سال 2025 در آمریکای شمالی عرضه کند.

این یک سال زودتر از زمانی است که خودروساز ژاپنی در ابتدا گفته بود خودروهایی را بر اساس پلتفرم خودروی داخلی خود معرفی خواهد کرد، که تاکید بیشتری بر نرم افزار و به روز رسانی های هوایی در تسلا دارد.

هوندا در بیانیه ای اعلام کرد که خودروی 2025 دارای یک سیستم عامل داخلی جدید است که “پیشرفت مداوم عملکردها و خدمات خودرو را برای مشتریان حتی پس از خرید خودرو امکان پذیر می کند.”

هوندا که دیر به مسابقه خودروهای برقی در آمریکای شمالی وارد شده است، تا کنون به جنرال موتورز تکیه کرده است تا خودروهای برقی خود را از درب بیرون بیاورد. خودروهای برقی که هوندا با جنرال موتورز توسعه داد – Prologue و Acura ZDX – در سال 2024 وارد آمریکای شمالی می شوند.

هوندا گفت که اولین وسیله نقلیه مبتنی بر e:Architecture آن “یک مدل EV سایز متوسط ​​تا بزرگ” خواهد بود و تعداد کمی از ما در آمریکای شمالی را که خودروهای کوچک را ترجیح می دهند ناامید خواهد کرد. TechCrunch با هوندا تماس گرفته است تا از او بپرسد که آیا قصد دارد قطعات الکتریکی کوچک‌تری را در ایالت‌ها معرفی کند.