همکاری استریم Roku و 5 به‌روزرسانی دیگر Microsoft Ads برای ماه می

مایکروسافت به تازگی شش به‌روزرسانی جدید را معرفی کرده است که بر ابزارها و ویژگی‌هایی تمرکز دارد که هدف آن کمک به تبلیغ‌کنندگان در اصلاح کمپین‌هایشان و بهبود عملکرد است. بیایید شیرجه بزنیم

سال. همکاری بین تبلیغات پخش جریانی تلویزیون Roku، تبلیغات مخاطبان مایکروسافت و جستجوی پولی و ارگانیک بینگ اکنون در حال انجام است. تبلیغ‌کنندگانی که علاقه‌مند به استفاده از رویکرد جدید بازاریابی چند کانالی هستند، برای اطلاعات بیشتر، وایت پیپر را دانلود کنند.

ساده‌سازی مدیریت ویدیو برای کمپین‌های تبلیغاتی با کتابخانه دارایی. به استفاده از تبلیغات ویدیویی فکر می کنید؟ اکنون کتابخانه دارایی تبلیغات مایکروسافت دارایی‌های ویدیویی را در خود جای می‌دهد و بارگذاری و مدیریت ویدیو را برای کمپین‌ها ساده می‌کند. می‌توانید مستقیماً ویدیوها را از فایل‌های محلی یا پیوندهای URL در کتابخانه دارایی آپلود کنید و فیلترهایی مانند نوع دارایی و مدت زمان ویدیو را اعمال کنید. زمان آن رسیده که کمپین های تبلیغاتی را با محتوای ویدیویی جذاب و پویا تقویت کنید.

راه‌اندازی تبدیل ساده برای حساب‌های کمپین هوشمند با استفاده از چند پلتفرم. در هفته‌های آینده، حساب‌های کمپین هوشمند تبلیغاتی مایکروسافت که از چند پلتفرم استفاده می‌کنند، به تنظیم هدف تبدیل بدون کد دسترسی خواهند داشت. به جای اضافه کردن دستی کد به وب سایت ها، می توانید به سادگی دکمه های مربوطه را انتخاب کرده و ردیابی تبدیل را در عرض چند دقیقه فعال کنید.

برای فعال کردن این ویژگی، در طول فرآیند تنظیم هدف، کادر Enable Microsoft Clarity را علامت بزنید. این همچنین امکان دسترسی به بینش‌های رایگان Microsoft Clarity را فراهم می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا رفتار کاربر پس از کلیک و تعامل در صفحات فرود را از طریق ضبط جلسات، نقشه‌های حرارتی فوری و داشبورد تجزیه و تحلیل درک کنند.

تاریخچه تغییر برای تبدیل‌های سطح کمپین. طی چند هفته آینده، گزارش تاریخچه تغییرات به‌روزرسانی می‌شود تا شامل تبدیل‌های سطح کمپین، افزایش آگاهی نسبت به هرگونه تغییر و کمک به کاربران در عیب‌یابی باشد. افزودن و حذف اهداف سطح کمپین از کمپین ها قابل مشاهده خواهد بود.

پشتیبانی زبان انگلیسی برای کمپین های خرید در 52 بازار جدید گسترش یافت. گزینه افزودن زبان انگلیسی هنگام ایجاد فید محصول در مرکز تجاری به 52 بازار جدید گسترش یافته است. مشتریانی که در این مناطق کمپین‌های خرید را اجرا می‌کنند، اکنون می‌توانند علاقه خریداران بیشتری را به محصولات خود جلب کنند.

به تعویق افتادن انتقال CPC پیشرفته در شبکه مخاطبین مایکروسافت. انتقال قبلاً اعلام شده همه تبلیغات مخاطب با استفاده از هزینه دستی به ازای هر کلیک (CPC) به CPC (eCPC) افزایش یافته به تعویق افتاده است و تاریخ انتقال جدیدی که بعداً مشخص خواهد شد. تبلیغ‌کنندگانی که از eCPC در شبکه مخاطبین مایکروسافت استفاده می‌کنند، 18 درصد کاهش هزینه هر خرید (CPA) و 7.5 درصد کاهش در CPC را تجربه کرده‌اند. استفاده از eCPC برای بهبود عملکرد در شبکه مخاطبین مایکروسافت توصیه می شود.

تو عمیق تر اطلاعیه های وبلاگ تبلیغاتی مایکروسافت را مرور کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. همکاری مایکروسافت و Roku، مدیریت ساده ویدیو در کتابخانه دارایی، و اهداف تبدیل بدون کد در کمپین‌های هوشمند، فرآیند تبلیغات را ساده می‌کند و منجر به بهبود عملکرد و کارایی می‌شود.

بعلاوه، پشتیبانی زبانی گسترده برای کمپین‌های خرید امکان افزایش علاقه خریداران به بازارهای جدید را فراهم می‌کند، در حالی که موفقیت تبلیغات فروشگاهی مایکروسافت پتانسیل افزایش آگاهی، اولویت و تعامل برند را نشان می‌دهد. با استفاده از این پیشرفت‌ها، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند استراتژی‌های بازاریابی خود را بهینه کنند و عملکرد کلی کمپین خود را ارتقا دهند.