نحوه هدایت قیف از طریق بازاریابی محتوا و ایجاد لینک

مشاغل به بازاریابی محتوا روی می آورند زیرا می تواند روشی م effectiveثر برای ایجاد آگاهی از برند و هدایت مشتریان از طریق قیف فروش آنها باشد. با این حال ، بسیاری از آنها نتوانسته اند از ابتکارات بازاریابی محتوایی خود استفاده کنند زیرا تمام جنبه های سفر مشتری را پوشش نداده اند ، دارایی های خود را پیگیری نکرده اند و منابع خود را بر روی محتوای تکراری هدر داده اند ، در ایجاد محتوای منحصر به فرد موفق نبوده اند یا به سادگی ناموفق بوده اند. با تلاش های فراگیر آنها

در جلسه خود در SMX Convert ، ایو سانگنینتو ، مدیر Perficient ، استراتژی محتوای جامع خود را برای جذب مشتریان بالقوه در هر نقطه از سفر خود و ایجاد پیوندهای پیوندی برای کشف بیشتر و رتبه های بالاتر به اشتراک گذاشت.

درک مشتری و ترسیم نقشه سفر او

محتوای شما باید برای خدمت به نام تجاری شما با خدمت به مخاطبان شما وجود داشته باشد – این مطالب همیشه باید در مرکز برنامه ریزی و اجرای شما باشد. “این خیلی در مورد آنچه می خواهید به مخاطبان خود بگویید نیست. سانگنینتو گفت: “این چیزی است که شما می فهمید آنها می خواهند یاد بگیرند و برای آنها مفید خواهد بود تا در مورد راه حل های شما و/یا در کل صنعت شما بیشتر بیاموزند.” عناصر کلیدی که باید بر آنها تمرکز کنید. “

نقشه برداری از سفری که معمولاً مشتری طی می کند نیز می تواند به شما در ایجاد شخصیت مخاطب کمک کند و در عین حال فرصت هایی را برای پاسخ به سوالات متداول در هر مرحله از سفر شناسایی کنید.

سانگنینتو می گوید: “از منظر کسب و کار شما ، می خواهید به چگونگی چرخه عمر مشتری در قیف فروش فکر کنید زیرا سعی می کنید با مخاطبان و خریداران هدف ارتباط برقرار کنید.”

آنچه مخاطبان معمولاً در هر مرحله از قیف جستجو می کنند. او می گوید: “ما تمایل داریم وقتی کسی در مرحله آگاهی است ، سوالات اطلاعاتی را ببیند.” مردم در مورد آن گزینه ها چه می گویند؟ دیگران در بازار در مورد اطلاعات ارائه شده توسط این سازمان چه احساسی دارند؟ “

در مرحله بعدی قیف ، مصرف کنندگان معمولاً به دنبال آموزش خود از طریق مقاله ها ، مطالعات و تأثیرگذاران هستند. هنگامی که یک مشتری بالقوه به مراحل بررسی و ارزیابی می رسد ، گزینه های خود را محدود می کند ، نظرات یا مطالعات موردی را می خواند و قیمت ها را مقایسه می کند.

چرخه عمر مشتری پس از خرید نیز ادامه می یابد. آموزش نحوه استفاده بیشتر از محصولات یا خدمات خود به مشتریان می تواند تجربه آنها را غنی سازد و برای مثال پشتیبانی قابل دسترسی از طریق سوالات متداول یا فیلم ها ، همچنین به حداکثر رساندن شانس شما برای تبدیل خریدار اولین بار به مشتری وفادار کمک می کند.

مثالی که ملاحظاتی را که ممکن است خریدار خانه از ابتدا تا انتهای سفر خود داشته باشد نشان می دهد.

هنگامی که سفر را برای یک شخصیت خاص ترسیم کردید ، باید از آن نقشه برای ایجاد ستون و حمایت از موضوعات محتوا استفاده کنید. این “جهان موضوعی محتوا” (بیشتر در مورد آن در زیر) ، به شما کمک می کند تا از موضوعات بی ربط خودداری کنید ، زیرا ممکن است به جای راهنمایی بیشتر آنها در قیف ، سوالات بیشتری را برای مخاطب ایجاد کند.

توسعه جهان موضوع محتوا

شخصیت هایی که ایجاد کرده اید می توانند به عنوان منبع جهان موضوع محتوا عمل کنند و شما را قادر می سازد تا موضوعاتی را که مخصوص آن نوع مشتری است ، طوفان مغزی کنید.

سانگنینتو با استفاده از خریداران احتمالی خانه به عنوان مثال ، گفت: “برخی از سوالات متداول بر اساس وضعیت زندگی آنها چیست؟” آیا آنها برای بازنشستگی خانه می خرند؟ آیا آنها برای اولین بار خانه می خرند؟ ” بازاریابان می توانند انواع آن موضوعات را برای پرسونای مختلف ایجاد کنند و برای پاسخ به سوالات بعدی که احتمالاً مشتریان می پرسند ، شاخه بندی کنند.

با مدیریت دارایی های خود منابع اتلاف شده را کاهش دهید. تهیه و نگهداری موجودی مطالب موجود به شما کمک می کند تا بفهمید چه دارایی هایی از قبل در اختیار دارید. این می تواند منابع هدر رفته در محتوای تکراری را به حداقل برساند ، به عنوان مثال ، به شما کمک می کند که دارایی های قابل به روزرسانی را در مقایسه با آنچه باید از ابتدا ایجاد کنید ، تشخیص دهید. سانگنینتو گفت: “همچنین دانستن آنچه دارید به شما امکان می دهد شکاف ها را ببینید و تقویم سرمقاله شما در آینده به کجا می رسد.”

مارک و اهداف خود را به محتوا تزریق کنید. بینش برند و بازار می تواند نحوه ایجاد محتوا و در نتیجه کمک به شکل دهی آنچه که آن محتوا برای کسب و کار شما انجام می دهد را آگاه سازد: در اینجا می توانید دستورالعمل های نام تجاری خود را وارد کنید تا از تنوعی در بازاریابی محتوا اطمینان حاصل کنید. همچنین می توانید به موضوعات موضوعی در صنعت خود بپردازید ، پیشنهادات خود را متمایز کنید یا محتوای خود را برای یک هدف خاص (مانند اشتراک گذاری اجتماعی) ، به عنوان مثال ، تنظیم کنید.

ایجاد محتوای منحصر به فرد و بهینه سازی شده

موضوع خود را تأیید کنید قبل از شروع به نوشتن یا ایجاد محتوا ، ابتدا باید تأیید کنید که موضوع مربوط است و برای مخاطبان شما جالب است. شما می توانید با بررسی حجم جستجوی مرتبط با کلمات کلیدی مورد نظر خود ، هنگام انجام کلمات کلیدی ، موضوع خود را تأیید کنید.

با هدف جستجو همسو شوید. درک مقصود از کلمات کلیدی مورد نظر شما نیز یک گام مهم است: “شما می توانید SERP را مشاهده کنید و می توانید بفهمید که چه نوع محتواهایی برای شخصی که در جستجوی این موضوع است ظاهر می شود و می توانید ببینید آیا این موارد با آنچه مناسب است یا خیر شما سعی می کنید این کار را انجام دهید. “سانگنینتو گفت. این همچنین فرصتی برای انجام تحقیقات در مورد رقابت و نحوه عملکرد آنها در نتایج جستجو است: “[If] آنچه برجسته می شود [in the search results] همه از یک مجموعه واحد ناشی می شود ، ممکن است فرصتی برای تنوع بخشیدن به سازمان خود برای تولید محتوا در مورد آن وجود داشته باشد [topic]، “او افزود.

محتوای خود را متمایز کنید. الگوبرداری از نتایج جستجو با عملکرد بالا ، مشکلی است که می خواهید از آن اجتناب کنید. تجزیه و تحلیل رقابتی شما باید راه هایی را برای فراتر رفتن از آنچه قبلاً وجود دارد نشان دهد و شما را قادر به تمایز محتوای خود و نام تجاری خود کند. دریافت نقل قول از متخصصان ، استخدام نویسندگان متخصص در موضوع یا حتی قالب بندی (اینفوگرافیک ممکن است برای مخاطبان شما بیش از یک فهرست مفید باشد ، به عنوان مثال) می تواند راههای معنی داری برای تمایز باشد.

بعد از اینکه خلاصه محتوای خود را جمع آوری کردید (توسط پرسوناژها ، نقشه سفر ، تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقابتی) ، وقت آن است که آن را به نویسنده یا خالق محتوای خود منتقل کنید. سانگنینتو گفت: “اطمینان حاصل کنید که نویسندگان شما از دانش و تخصص لازم برای نوشتن در مورد آن موضوعات برخوردارند زیرا تفاوت های ظریف نحوه نوشتن آنها درمورد کلیاتی که فقط به تنهایی تحقیق می کنند می توانند بر محتوا تأثیر بگذارند.”

بهینه سازی و ویرایش. پس از تهیه پیش نویس ، بهترین شیوه های SEO ، مانند پیوند داخلی ، بهینه سازی برچسب عنوان و داده های ساختار یافته ، قابل استفاده است تا مخاطبان بتوانند اطلاعات بیشتری را در رابطه با محتوای شما بیابند و به حرکت خود در سفر مشتری ادامه دهند. همچنین مهم است که قبل از انتشار ، یک بررسی سرمقاله انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما حرفه ای است ، به مارک تجاری شما پایبند است و به کسب و کار شما و خوانندگان شما آنطور که باید خدمت می کند.

ایجاد پیوندها برای ترافیک بیشتر و رتبه بندی بهتر

تعیین کنید که چه چیزی ارزش پیوند دارد. هنگام ایجاد بک لینک ، بهتر است بر تبلیغ مناسب ترین و با کیفیت ترین محتوا برای مخاطبی که سعی می کنید از آن استفاده کنید ، تمرکز کنید.

سانگنینتو توصیه می کند که بازاریابان س themselvesالاتی را از خود بپرسند که احتمالاً افرادی که به آنها توجه می کنند می پرسند: “دامنه و مقیاس آن چیست؟ این محتوایی که می خواهید پیوند دهم چقدر مرتبط است؟ چقدر افراد را تحت تأثیر قرار می دهد یا میزان استقبال مردم چقدر است و چقدر می خواهند آن را بخوانند؟ این تاثیر بالقوه چقدر است؟ “

محتوایی که بتواند مخاطبین را در سطح احساسی جذب کند نیز می تواند عامل مهمی در به دست آوردن یا نبودن بک لینک باشد.

زمان بندی نیز می تواند بر تعداد بک لینک هایی که می توانید جذب کنید تأثیر بگذارد. وی در این باره می افزاید: پیوند دادن به محتوای همیشه سبز یا محتوای فصلی اهمیت دارد ، اما فکر کردن در مورد زمان انتشار محتوا برای ایجاد پیوندهای ارگانیک یا دستیابی به آن چیزی است که باید در ذهن داشته باشید. اضافه.

استراتژی های ایجاد لینک پیوندسازی می تواند به شما کمک کند قابلیت کشف خود را گسترش دهید ، ترافیک را به ارزشمندترین دارایی های سایت خود بکشانید و اگر می توانید از نشریات معتبر بک لینک دریافت کنید ، برای برند خود حس اعتماد ایجاد کنید. روشهای متعددی برای نزدیک شدن به ایجاد لینک وجود دارد – سانگنینتو چند استراتژی را برجسته کرد ، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

سانگنینتو گفت: “شما می توانید عناصر تاکتیکی را انجام دهید ، مانند درک اگر لینک های ورودی را خراب کرده اید و ببینید آیا می توانید به سایت هایی که به شما پیوند دارند دسترسی پیدا کنید یا خیر.” تبدیل نام تجاری به پیوند اگر قبلاً یک پیوند نیست. مرور بک لینک های رقیب شما می تواند سایتهایی را نشان دهد که ممکن است برای پیوند به نام تجاری شما نیز باز باشند.

پیوندسازی مبتنی بر منابع ، که شامل ترویج یک محتوای موجود است که ممکن است برای کاربران سایر سایتها ارزش افزوده داشته باشد ، همچنین می تواند بسته به کیفیت محتوا و مهارت های ارتباطی شما ، رویکرد موثری باشد.

بازاریابی محتوا یک تاکتیک “یک کار انجام شده” نیست

هنگامی که محتوا ایجاد می شود و پیوندها به دست می آیند ، می خواهید با بازرسی دوره ای موجودی محتوای خود و به روزرسانی دارایی ها در مواقع مناسب ، حرکت خود را حفظ کنید. این به شما کمک می کند تا محتوایی را که برای ایجاد آن بسیار زحمت کشیده اید و بک لینک ها را به روز نگه دارید ، به روز نگه دارید. به این ترتیب ، محتوا همچنان به مخاطبان شما خدمت می کند و شما می توانید به فعالیت خود برای آن دارایی خاص ادامه دهید و شهرت نام تجاری خود را بیشتر تقویت کنید ، که همچنین باید به معنای تبدیل بیشتر برای تجارت شما باشد.

آیا می خواهید کل جلسه را ببینید؟ ثبت نام کنید تا کل سفر یادگیری SMX Convert را در صورت تقاضا تماشا کنید.


درباره نویسنده

جورج نگوین ویرایشگر Search Engine Land است که جستجوهای ارگانیک ، پادکست و تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد. سابقه وی روزنامه نگاری و بازاریابی محتوا است. قبل از ورود به صنعت ، او به عنوان شخصیت رادیو ، نویسنده ، مجری پادکست و معلم مدرسه دولتی کار می کرد.