نحوه ثبت نام برای تجربه جدید جستجوی Google

آیا می‌خواهید یکی از اولین کسانی باشید که با تجربه جدید جستجوی Google که امروز در Google I/O پیش‌نمایش شد، بازی می‌کنید؟ گوگل لیست انتظاری را باز کرده است که می توانید در آن ثبت نام کنید.

کجا ثبت نام کنیم می‌توانید با پیوستن به «تجربه با آزمایشگاه‌های جستجو» در «آزمایشگاه‌های جستجوی Google» در labs.google.com/search ثبت‌نام کنید.

در اینجا یک GIF از رابط Experiment with Search Labs وجود دارد، که در آن می‌توانید برای تجربه جدید Google Search و همچنین ویژگی‌های Code Tips و Add To Sheets ثبت نام کنید.

جستجوی گیف UI Labs

چه کسی می تواند ثبت نام کند. گوگل گفت که این فقط برای جستجوگران مستقر در ایالات متحده در دسترس است و در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی پشتیبانی می شود.

این همچنین هنوز برای کاربران Google Workspace کار نمی کند. بنابراین با استفاده از حساب شخصی جیمیل خود ثبت نام کنید.

لیست انتظار چه زمانی تایید می شود گوگل از هفته‌های آتی، تجربه‌ی جدید جستجوی Google را به صورت آهسته منتشر خواهد کرد و موجی از کاربران را به صورت دسته‌ای دعوت می‌کند.

در حال حاضر، گوگل از عموم مردم دعوت نکرده است که این جستجوی جدید گوگل را امتحان کنند، اما گوگل در هفته های آینده شروع به دعوت از کاربرانی خواهد کرد که در لیست انتظار ثبت نام کنند.

Google امیدوار است کسانی که به نسخه اولیه می پیوندند بازخورد ارزشمندی را ارائه دهند که Google بتواند از آن برای بهبود این تجربه جدید جستجوی Google استفاده کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. جستجو در آستانه تغییر است. این فرصت شماست تا یاد بگیرید که چگونه می تواند بر کسب و کار و وب سایت شما تأثیر بگذارد.

پوشش بیشتر اولین نگاه ما به تجربه جدید جستجوی Google و سایر داستان‌های ما را بررسی کنید: