نتایج تلویزیون متصل از صفحه تلویزیون فراتر می رود

مقاله حمایت شده MNTN TDM تصویر ویژه 1920x1080 1 800x450

به نظر می رسد این روزها موج جستجوی پولی و سایر کانال های عملکردی به سرعت در حال تغییر هستند. شرکت ها دست به دست می شوند، الگوریتم ها به روز می شوند و شفافیت در حال کاهش است. با توجه به اینکه بازاریابان به دنبال کانال‌های تبلیغاتی هستند که بتوانند هم قابل اعتماد و هم موثر در نظر بگیرند، اینجاست که تلویزیون متصل می‌تواند وارد صحنه شود و از یک استراتژی جستجوی موفق پشتیبانی کند.

CTV مانند سلف تلویزیونی خطی خود فقط یک ابزار آگاهی از نام تجاری نیست، بلکه می تواند به تبلیغ کنندگان در دستیابی به اهداف عملکرد خود کمک کند و به ستون سوم بازاریابی عملکرد تبدیل شود. نه تنها نتایج عملکرد را به خودی خود ارائه می دهد، بلکه نتایج سایر کانال های پولی را نیز افزایش می دهد و یک جلوه هاله ایجاد می کند.

تلویزیون متصل تقاضای جدیدی ایجاد می کند

تلویزیون متصل یک ابزار ضروری برای تبلیغ‌کنندگانی است که به دنبال ایجاد تقاضای جدید و اجتناب از عملکرد مخوف در کانال‌های فعلی شما هستند. به هر حال زمانی فرا می رسد که افزودن بودجه بیشتر، بازدهی کمتری را ارائه می دهد و نیاز به یک کانال جدید ضروری است.

جستجوی پولی متکی به مخاطبی است که خود را شناسایی می کند – علاقه و هدف کاربر بر اساس جستجوی آنها مشخص است. این امر باعث می شود که آنها به راحتی هدف گیری و ضبط شوند. این مخاطب میوه کم آویزان است. چه اتفاقی می‌افتد وقتی این سرنخ‌ها همه دستگیر شوند؟ سهولت شناسایی این مخاطب قدرتمند همچنین به این معنی است که آن را به رقابت رسیده است. رقیب شما احتمالاً برای همان موجودی مناقصه می دهد.

از سوی دیگر، تلویزیون متصل، مخاطبان افزایشی ایجاد و جذب می کند. تبلیغات CTV دقیقاً مخاطبانی را هدف قرار می دهد که ممکن است از یک محصول یا خدمات بهره مند شوند اما ممکن است هنوز کاملاً در بازار نباشند، بنابراین تقاضای جدیدی ایجاد می کنند. چرا این مهم است؟ بررسی کسب و کار هاروارد نشان داد که 90 درصد از تصمیم گیرندگان B2B از شرکت هایی خرید می کنند که از قبل در شروع فرآیند خرید می شناختند. CTV به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که خود را در این مجموعه توجه اولیه با تبلیغات تلویزیونی قرار دهند که تاثیر بالا، به یاد ماندنی و دارای اعتبار ایجاد شده توسط تبلیغات تلویزیونی هستند.

از منظر سئو، مزایای جستجوی مستقیم نیز وجود دارد. تلویزیون متصل نام تبلیغ کننده را در آنجا قرار می دهد و این احتمال را افزایش می دهد که آنها مستقیماً نام شرکت را جستجو کنند و نه فقط محصول یا خدماتی را که شما ارائه می دهید. این جستجوهای مستقیم تأثیر مثبتی بر تلاش‌های سئوی شما دارند، بر اعتبار برند شما تأکید می‌کنند و در نهایت رتبه شما را در نتایج جستجو بالا می‌برند.

هنگامی که CTV اضافه می شود، نتایج جستجوی پولی افزایش می یابد

تلویزیون متصل به ایجاد ترافیک جدید کمک می کند، که به نوبه خود، جستجوی پولی و سایر کانال های پولی می توانند به جذب آن کمک کنند. با این حال، مزایای افزودن CTV به ترکیب تبلیغات به همین جا ختم نمی شود. هنگامی که CTV به ترکیب تبلیغات اضافه می شود، در واقع یک جلوه هاله ای در اطراف جستجوی پولی، اجتماعی و ایمیل ایجاد می کند و نتایج عملکرد خود را افزایش می دهد.

مروری بر مشتریان MNTN که جستجوی پولی، اجتماعی، و/یا ایمیل را قبل از افزودن تلویزیون متصل انجام می‌دهند، این روند را در کل نشان می‌دهد.

MNTN Research Advertiser Trends Graph Halo Effect 2 800x557

تنها 30 روز پس از افزودن تلویزیون متصل به استراتژی خود، مشتریان MNTN شاهد افزایش نرخ تبدیل هم برای جستجوی پولی و هم برای شبکه های اجتماعی، با افزایش نتایج طی دو ماه آینده بودند. هنگامی که به روند ایمیل نگاه می کنیم، اینها نیز روند مشابهی را نشان می دهند، با نرخ تبدیل 17.58٪ سی روز پس از افزودن CTV و 37.35٪ نود روز پس از آن افزایش یافت. داده های شخص اول واضح بود. تلویزیون متصل به خودی خود عملکرد قوی دارد و باعث می شود سایر کانال های عملکرد نیز عملکرد بهتری داشته باشند.

نیازی نیست که ویدیو مانعی برای درو کردن مزایای CTV باشد

کلید موفقیت در تلویزیون متصل، داشتن محتوای ویدیویی – و مقدار کافی از آن – برای تازه‌سازی منظم است. اما قبل از اینکه نگران باشید که این یک مانع برای اضافه کردن CTV به استراتژی شما است، آنقدرها هم که فکر می کنید سخت (یا پرهزینه) نیست.

اگر از قبل ویدیوهای اجتماعی را اجرا می کنید، این می تواند بهترین مکان برای شروع باشد. می‌توانید همان ویدیوها را روی صفحه تلویزیون تغییر کاربری دهید. گزارش‌های بی‌درنگ CTV به شما کمک می‌کند تا بینش‌هایی در مورد اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست، ارائه می‌کند تا بتوانید قبل از دور بعدی توسعه خلاق خود، تنظیمات مناسب را انجام دهید.

اگر ویدیویی در دسترس ندارید، راه‌حل‌های غیر آژانسی وجود دارد که برای ایجاد یک ویدیو خلاقانه هزینه‌ای برای یک دست و پا ندارد. به عنوان مثال، در MNTN، Creative-as-a-a-Subscription (CaaS) را ارائه می‌دهیم که هزینه‌های رسانه‌ای شما را با توسعه خلاق جمع‌آوری می‌کند، بنابراین لازم نیست بین هزینه کردن برای ساخت تبلیغات یا اجرای آنها یکی را انتخاب کنید.

CaaS به‌روزرسانی‌های منظم ویدیو را ارائه می‌کند که در طول زمان نتایج بهتری را ارائه می‌دهد. تکیه بر تبلیغات ویدیویی یکسان می تواند منجر به خستگی یا نابینایی تبلیغات شود. تازه کردن منظم این روند را مختل می کند و توجه بینندگان را به خود جلب می کند. از داده‌های شخص اول ما، مشاهده کرده‌ایم که تبلیغ‌کنندگانی که به طور مرتب خلاقیت را تازه می‌کنند، 49.71 درصد نرخ تبدیل بالاتر و 14.74 درصد بازده بیشتری در هزینه تبلیغات دارند. وقتی خستگی خلاقانه نگران کننده نیست، چه کاری می توانید انجام دهید، درست است؟

در حالی که صرف زمان و پول روی صفحه تلویزیون ممکن است برای یک استراتژی جستجوی قوی نتیجه معکوس داشته باشد، تلویزیون متصل در واقع می تواند به پیشرفت نتایج جستجوی شما و رسیدن به ارتفاعات جدید کمک کند. شما هم آگاهی از برند و هم معیارهای کلیدی عملکرد را با CTV ایجاد خواهید کرد و در عین حال تأثیر استراتژی جستجوی موفق خود را نیز افزایش خواهید داد.