نامه ای سرگشاده به کارکنان فناوری درباره مشاغل در خدمات عمومی

کارکنان محترم فناوری

مشاغل با لحظات تعریف می شوند.

گاهی اوقات، این لحظات با دقت برنامه ریزی می شوند، و با دقت استراتژی می شوند – اوج سال ها تلاش. یک شغل رویایی، یک ترفیع مورد انتظار یا تکمیل موفقیت آمیز یک پروژه قابل توجه. این لحظات باتری های حرفه ای ما را دوباره شارژ می کند و ما را در حرفه خود به جلو سوق می دهد. اغلب، آنها همچنین به ما الهام می‌بخشند که بیشتر به دست آوریم.

برای من (کامیل)، پذیرش قرار ملاقات برای عضویت در تیمی که یک دفتر سیاست سایبری در وزارت امنیت داخلی ایالات متحده راه اندازی می کند، مسیر شغلی من را تغییر داد. زمانی که متوجه مزایای شغلی شدم که به من اجازه داد بین بخش‌ها حرکت کنم، درک من از اینکه چگونه حرفه‌ام می‌تواند تکامل یابد و مشارکت‌هایی که می‌توانم در فضای مجازی و از طریق سایبر داشته باشم، تغییر کرد. من توانستم از پیش نویس دستورالعمل سیاست ریاست جمهوری-41 حمایت کنم که نشان می دهد دولت فدرال چگونه خود را در طول یک حادثه سایبری مهم سازماندهی می کند.

سپس توانستم این درک را درک کنم و یک برنامه امنیتی فدرال را در یک شرکت فناوری بزرگ ایجاد کنم، جایی که به رهبری تلاش‌های پاسخ پوسته Log4j کمک کردم. هر بخش تجربه منحصر به فردی را ارائه می دهد که در صورت ترکیب، مجموعه ابزار حرفه ای شخصی شما را بهبود می بخشد.

خدمات غیرنظامی فدرال فرصتی دارد که می تواند از تخصص فناوران با استعدادی مانند شما بهره مند شود.

لحظات دیگر غیر منتظره است. آنها ما را غافلگیر می کنند و ما را مجبور می کنند در همه چیز تجدید نظر کنیم. شاید حتی باعث شوند که آینده خود را دوباره ترسیم کنیم.

برای من (توماس) – در سال 2000 طی اخراج های گسترده در سیلیکون ولی فارغ التحصیل شدم. در عرض سه ماه از اولین کارم اخراج شدم. اگرچه توانستم شغل دیگری پیدا کنم و از چندین دور اخراج جان سالم به در ببرم، بی ثباتی باعث شد در مورد آنچه برایم مهم بود تجدید نظر کنم. خدمات همیشه بخشی از زندگی من بود و من به دنبال فرصت هایی برای به کار بردن مهارت های فنی خود برای ایجاد تفاوت بودم. این ماموریت سپاه صلح ایالات متحده برای صلح و دوستی جهانی و قصد آن برای ارتقای درک متقابل بین آمریکایی ها و مردم خارجی بود که مرا به درخواست داوطلب برای آژانس کشاند.

در طول دو سال تصدی خود به عنوان داوطلب فناوری اطلاعات و ارتباطات در فیلیپین، مهارت های فنی خود را در پروژه هایی از جمله ادغام فناوری در کلاس های درس، توسعه یک برنامه کارآموزی برای جوانان علاقه مند به تعمیر کامپیوتر و توسعه یک سیستم اطلاعات دانش آموزی برای محلی به کار بردم. معلمان توانایی پرورش نوآوری در محیط و زمینه جدید مسیر شغلی من را تغییر داد.

با وجود بیکاری کم سابقه پنج ماه پس از سال جدید، بیش از 170000 کارگر در شرکت های فناوری مستقر در ایالات متحده بیکار شده اند – و ناگهان با یک لحظه منحصر به فرد و بدون فیلم روبرو می شوند. در سال 2022، بیش از 140000 کارگر فناوری در را نشان دادند. این تعداد زیادی از استعدادهای فنی بسیار ماهر است که آماده است در مسیرهای جدید گام بردارد.

به عنوان رهبران ارشد در سازمان های دولتی مربوطه ما که هر کدام با لحظات غیرقابل پیش بینی مشابهی روبرو بوده اند. ما از شما دعوت می کنیم که این نقطه عطف در تاریخ را به عنوان شانس خود برای غوطه ور شدن در خدمات دولتی در نظر بگیرید. دولت فدرال نقش منحصربه‌فردی در امنیت سایبری و فناوری اطلاعات دارد که فرصت‌های شغلی متمایزی را برای افرادی با مجموعه مهارت‌های فناوری شما ایجاد می‌کند.

ما می دانیم که کار دولتی می تواند به دلیل بوروکراسی بودن بیش از حد شهرت داشته باشد. بعلاوه، چرخه های بودجه، تعیین مقامات استخدامی و ساختارهای سازمانی سنتی، گاهی اوقات استخدام سریع و حضور استعدادها را دشوار می کند. اما همه چیز در حال تغییر است.

ما سخت کار می‌کنیم تا بر این چالش‌ها غلبه کنیم و فرصت‌های فن‌آوران را برای پیوستن به نیروی کار فدرال افزایش دهیم. دولت فدرال قبلاً گام‌های زیادی برای استفاده از این لحظه و کاهش چالش‌های مرتبط با استخدام سریع در بخش دولتی برداشته است. دفتر مدیریت پرسنل (OPM)، دفتر پیشرو دولت ایالات متحده که بر خدمات غیرنظامی فدرال نظارت می کند، از مشاغل فدرال IT برای کسانی که تحت تأثیر اخراج های اخیر قرار گرفته اند، دفاع کرده است. OPM میزبان نمایشگاه‌های شغلی خاص صنعت بوده است، دستورالعمل‌های پرداخت جدیدی را برای آژانس‌ها صادر کرده است تا از بودجه قوانین قبلی استفاده کنند و روند را برای متقاضیان برای یافتن فرصت‌هایی در خدمات دولتی – از جمله کار از راه دور – ساده‌سازی کرده است.

اگر آماده تغییر دائمی به یک حرفه فدرال نیستید، بسیاری از فرصت‌های کوتاه‌مدت، با تاثیر بالا، در بخش عمومی پدید آمده‌اند که به استعدادهای دیجیتالی تخصصی و بسیار ماهر اجازه می‌دهد تا به راه‌های موجود متصل شوند. به عنوان مثال، در سپاه صلح، ما Peace Corps Response را داریم که افراد حرفه‌ای با مهارت‌های متنوع را به‌کار می‌گیرد که می‌دانند چگونه در تکالیف داوطلبانه 3 تا 12 ماهه وارد زمین شوند. علاوه بر این، ما آزمایشی سرویس مجازی را راه‌اندازی کرده‌ایم، یک فرصت خدمات گسترده برای داوطلبان سپاه صلح بازگشته تا با مشارکت مجازی با همتایان کشور میزبان در پروژه‌ها، وقت خود را به عنوان شهروندان خصوصی اختصاص دهند.

چشم انداز امنیت سایبری دولت به همان اندازه به استعدادهایی مانند شما نیاز دارد. برآوردهای اخیر نشان می دهد که تقاضا برای کارمندان امنیت سایبری بخش عمومی تا سال 2022 با بیش از 45708 آگهی شغلی جدید، 25 درصد رشد داشته است. این نیاز مستمر به استعدادهای سایبری از مهندسان امنیت سایبری و معماران امنیت شبکه تا تحلیلگران امنیت سایبری را شامل می شود. و سیاستگذاران

دفتر مدیر ملی سایبری در استراتژی ملی امنیت سایبری که اخیراً منتشر شد، موظف شد یک نیروی کار سایبری و استراتژی آموزشی ایجاد کند که از جمله مکانیسم‌های مشخصی را ایجاد کند که از طریق آن گروه متنوع‌تری از افراد با سوابق تحصیلی و تجربیات حرفه‌ای مختلف می‌توانند به راحتی تناسب خود را در خدمات دولتی پیدا می کنند.

ما به حمایت از طرح‌های بین سازمانی، مانند techtogov.org، کمک کرده‌ایم تا به عنوان منبعی برای فن‌آوران در حال انتقال به خدمات دولتی باشد. این شامل کمک به انتقال کارگران از فرهنگ فناوری بزرگ به فناوری اطلاعات فدرال، سازماندهی نمایشگاه های شغلی و ارائه منابع استخدامی عملی در وب سایت techtogov.org است.

همانطور که چشم انداز شغل را بررسی می کنید و در مورد مراحل بعدی خود فکر می کنید، قویاً شما را تشویق می کنیم که خدمات فدرال را در نظر بگیرید. از مشوق‌های بهبود یافته تا فرآیندهای استخدامی ساده، خدمت به مردم آمریکا با دولت ایالات متحده هرگز آسان‌تر و پربارتر نبوده است. برای کسانی که هنوز مطمئن نیستند، فرصت‌های کوتاه‌مدت مانند مواردی که در سپاه صلح ارائه شده است، امکان توقف‌های دوره‌ای ثابت را فراهم می‌کند در حالی که فناوری بزرگ به نظر می‌رسد موقعیت خود را تغییر دهد.

هر دوی ما به طور باورنکردنی مطمئن هستیم که خدمات غیرنظامی فدرال فرصتی دارد که از تخصص فناوران با استعدادی مانند شما بهره زیادی می برد. ما مشتاقیم که سفر خود را برای یافتن آن تناسب عالی آغاز کنید و مشتاقانه منتظر خدمت در کنار شما هستیم.

برای جویندگان کار که به دنبال فرصت‌های فنی در دولت فدرال هستند، برای اطلاعات بیشتر به usajobs.gov و techtogov.org مراجعه کنید.