نام‌های سایت Google اکنون از زیر دامنه‌ها در دستگاه‌های تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند

این شرکت جستجو به تازگی اعلام کرده است که گوگل اکنون از نام های سایت برای زیر دامنه ها در دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی می کند. گوگل نوشت، “نام های سایت اکنون برای زیر دامنه ها در دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی می شوند.”

گوگل اسناد راهنمای خود را برای مشخص کردن زیر دامنه ها در تلفن همراه به روز کرد.

نام های سایت نام سایت عنوان و نام سایتی است که گوگل در لیست نتایج جستجو نشان می دهد. گوگل توضیح داد: “وقتی گوگل صفحه ای را در نتایج جستجو فهرست می کند، نام سایتی را که صفحه از آن آمده است را نشان می دهد.”

به نظر می رسد. در اینجا نام سایت در قطعه نتیجه جستجو نشان داده می شود:

نام سایت 800x251

جدول زمانی نام سایت ها این جدول زمانی است که گوگل از تکامل نام سایت ها از زمان راه اندازی در ماه اکتبر ارسال کرده است:

  • اکتبر 2022: نام سایت برای سطح دامنه برای نتایج جستجوی تلفن همراه برای انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ژاپنی معرفی شد.
  • آوریل 2023 (من این را به عنوان مارس دارم): نام سایت ها برای دسکتاپ برای مجموعه ای از زبان ها اضافه شد.
  • مه 2023: اکنون نام سایت ها در سطح زیر دامنه برای همان مجموعه زبان ها و فقط در نتایج جستجوی تلفن همراه پشتیبانی می شود.

نیاز به حمایت با نام سایت خود مشکل دارید؟ Google یک موضوع پشتیبانی در انجمن‌های پشتیبانی Google در اینجا پست کرد، از جمله سوالات متداول بیشتر.

اخیراً شاهد مشکلاتی در نام سایت بودیم که گوگل برخی از آنها را برطرف کرد.

کنترل نام سایت ها گوگل در ماه اکتبر توضیح داد که جستجوی گوگل از چندین روش برای شناسایی نام سایت برای نتیجه جستجو استفاده می کند. اما اگر بخواهید، می‌توانید از داده‌های ساختاریافته در صفحه اصلی خود استفاده کنید تا به گوگل اطلاع دهید که نام سایت برای سایت شما چیست. Google مستندات خاصی در مورد این داده های ساختار یافته نام سایت جدید در اینجا در دسترس دارد.

ارتقاء فاویکون. Google همچنین توصیه می‌کند برای آخرین بهترین شیوه‌ها، اسناد مربوط به فاویکون‌ها را دوباره بازبینی کنید. اکنون گوگل همچنین به شما پیشنهاد می‌کند نمادی با حداقل 48 پیکسل و از دستورالعمل‌های فاویکون موجود پیروی کنید.

تبلیغات. این همچنین در تبلیغات جستجوی گوگل روی دسکتاپ نیز اجرا می شود، بنابراین اندازه نام سایت، فاویکون ها و همچنین برچسب تبلیغات در جستجوی موبایل برجسته تر خواهد بود. در واقع، گوگل در اکتبر گذشته و امروز در دسکتاپ، برچسب “Sponsored” را در جستجوی موبایل منتشر کرد و از ژانویه 2020 رسماً جایگزین برچسب “Ads” شد.

چرا ما اهمیت می دهیم. اکنون نام سایت ها به طور بالقوه نام دیگری را برای زیر دامنه ها در دستگاه های تلفن همراه نشان می دهد. بنابراین مطمئن شوید که آزمایش کنید تا ببینید چگونه گوگل نام سایت شما را برای زیر دامنه های شما در تلفن همراه نشان می دهد، برای چندین پرس و جو.