مطالعه تاثیر اقتصادی کل Forrester افزایش کارایی را برای بازاریابان نشان می دهد

بنر وبینار TEI Blueconic 20230504 1920x1080 800x450

ارزیابی ROI واقعی یک پلتفرم داده مشتری به معنای درک این است که چگونه این فناوری معیارهای کلیدی کسب و کار را بهبود می بخشد و کارکرد کارآمدتر را امکان پذیر می کند.

به همین دلیل است که BlueConic شرکت Forrester Consulting را مأمور کرد تا یک مطالعه Total Economic Impact™ انجام دهد که هم سود و هم سود عملیاتی را که می‌توان با BlueConic باز کرد، اندازه‌گیری کرد.

در 4 می، سخنرانان مهمان Forrester’s Joe Stanhope، معاون، تحلیلگر اصلی و Julia Fadzeyeza، مشاور اصلی، به پاتریک رینولدز CMO BlueConic ملحق خواهند شد تا روندهای فعلی بازار CDP را بررسی کنند و در مورد یافته های مطالعه TEI بحث کنند، از جمله اینکه چگونه BlueConic به مشتریان کمک کرده است. :

  • تا 90٪ صرفه جویی در زمان در بخش بندی، سفر مشتری و وظایف گزارش دهی
  • افزایش سود 5.4 میلیون دلاری ناشی از بهبود نرخ تبدیل، جریان‌های درآمدزایی جدید از داده‌ها و رشد مشارکت استراتژیک
  • تصمیم گیری سریعتر و با کیفیت بالاتر و پشتیبانی از رشد آینده

مطالعه TEI Forrester: چگونه مشتریان BlueConic هزینه های عملیاتی را تا 90٪ صرفه جویی در زمان کاهش دادند

پنجشنبه 4 اردیبهشت | 11 صبح ET | ساعت 5 عصر به وقت CEST

اگر نمی توانید به صورت زنده به ما بپیوندید، حتما ثبت نام کنید تا بتوانید لینک ضبط را دریافت کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

BlueConic

BlueConic، پلتفرم پیشرو داده‌های مشتری خالص، داده‌های شخص اول شرکت‌ها را از سیستم‌های متفاوت آزاد می‌کند و آن را در هر کجا و هر زمان که برای تغییر روابط با مشتری و هدایت رشد کسب‌وکار لازم باشد، در دسترس قرار می‌دهد. بیش از 350 شرکت در سراسر جهان، از جمله فوربس، هاینکن، ماتل، میشلین، شرکت تلیا و VF Corp، از BlueConic برای یکپارچه سازی داده ها در پروفایل های دائمی و در سطح فردی استفاده می کنند و سپس آن را در نقاط تماس مشتری و سیستم ها برای پشتیبانی از طیف وسیعی از موارد فعال می کنند. ابتکارات متمرکز بر رشد، از جمله هماهنگی چرخه زندگی مشتری، مدل سازی و تجزیه و تحلیل، محصولات و تجربیات دیجیتال، کسب درآمد مبتنی بر مخاطب، و موارد دیگر. BlueConic یک شرکت جهانی با دفاتر در ایالات متحده و اروپا است.