مدیرعامل Mirror پس از خرید 2020 توسط Lululemon – TechCrunch ، از شرکت خارج می شود

برین پاتنام از مدیرعامل Mirror کناره گیری کرد. اخبار از طریق یادداشتی فاش شده به کارکنان که توسط TechCrunch نیز مشاهده می شود ، می رسد که نشان می دهد خروج وی از رتبه اول در استارتاپ تناسب اندام متصل شده در سال 2016 تأسیس شده است. پوتنام تا ژوئیه آینده به عنوان مشاور ادامه خواهد داد.

این تقریباً یک سال پس از خرید مارک سبک زندگی تناسب اندام ، Lululemon ، در زمان اوج حرکت همه گیر به سمت تناسب اندام خانگی ، انجام می شود.

هنگامی که ما در ماه نوامبر با او صحبت کردیم ، رقصنده حرفه ای باله که مدیر اجرایی شد ، خاطرنشان کرد: “Mirror برای فروش نبود. ما به دنبال خریدار نبودیم. اما واقعاً مسئولیت شما به عنوان بنیانگذار این است که همیشه دیدگاه خود را ، مسئولیت خود را در قبال تیم خود و مسئولیت خود را نسبت به سهامداران خود بسنجید. و بنابراین وقتی این فرصت پیش آمد – قبل از COVID در واقع – به نظر می رسید که فرصت بسیار خوبی برای از دست دادن است. “

سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا – 06 سپتامبر: بنیانگذار Mirror و مدیرعامل برین پاتنام (L) و مدیر لوکاس ماتنی در روز دوم TechCrunch Disrupt SF 2018 در مرکز Moscone در 6 سپتامبر 2018 در سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا ، روی صحنه صحبت می کنند. (عکس استیو جنینگز/گتی ایماژ برای TechCrunch)

به جای او ، سه نفر از مدیران Mirror-تس هیلز ، اولیویا لانگه و کریستی دی آمبروسیو-کورل-به عنوان سرپرستان نام تجاری کار خواهند کرد و به مدیرعامل Lululemon ، کالوین مک دونالد گزارش می دهند ، زیرا شرکت به دنبال جایگزینی برای Putnam است.

در درآمدهای فصلی که در اوایل سال جاری منتشر شد ، لولومون پیش بینی کرد که تا سال 2023 مبلغ 700 میلیون دلار درآمد داشته باشد ، برای نام تجاری که سال گذشته 500 میلیون دلار خریداری کرده است. این رقم بر اساس 600000 مشترک احتمالی است – اگرچه والد Mirror ارقام سخت افزاری خاصی را اعلام نکرده است. COVID-19 به طور کلی محرک اصلی این گروه بوده است ، در حالی که این سوال وجود دارد که چقدر از این هزینه ها با بازگشایی سالن های بدنسازی در سراسر جهان کاهش می یابد.

Lululemon در حال حاضر Mirror را در 150 مکان خرده فروشی خود ارائه می دهد و برنامه دارد تا پایان سال به 50 مورد دیگر گسترش یابد – ردپای خرده فروشی یک پیشنهاد روشن برای رقابت با مدل ویترین موفق Peloton است. این شرکت همچنین به دنبال گسترش به کانادا است.

لولومون از اظهارنظر در مورد این خبر خودداری کرده است.