محتوای Disney+ و Hulu برای ترکیب در یک برنامه پخش جریانی

در اقدامی قابل توجه توسط دیزنی، این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد که مشتریان آمریکایی در حال دریافت یک برنامه جدید هستند که محتوای دیزنی+ و Hulu را ترکیب می کند.

این شرکت همچنین اعلام کرد که در اواخر سال قیمت سطح بدون آگهی Disney+ را افزایش می دهد.

در جریان تماس سه ماهه درآمد دیزنی، مدیرعامل باب ایگر فاش کرد که گزینه پخش جدید اواخر امسال راه اندازی خواهد شد. با این حال، این شرکت همچنین قصد دارد Disney+، Hulu و ESPN+ را به عنوان پلتفرم‌های مستقل نگه دارد.

این خبر پس از از دست دادن چهار میلیون مشترک دیزنی پلاس در سه ماهه دوم سال 2023 منتشر شد. Hulu 200000 مشترک به دست آورد.

«در حالی که ما همچنان به ارائه Disney plus Hulu و ESPN plus به عنوان گزینه‌های مستقل ادامه می‌دهیم، این یک پیشرفت منطقی است. [direct-to-consumer] پیشنهاداتی که فرصت های بیشتری را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند و در عین حال به مشترکان امکان دسترسی به محتوای قوی تر و کارآمدتر را می دهد که منجر به تعامل بیشتر مخاطبان و در نهایت منجر به تجربه پخش یکپارچه تر می شود.”

بسیاری از ما از زمانی که چاپک، مدیرعامل سابق دیزنی در سپتامبر 2022 به این برنامه اشاره کرد، این اعلامیه را دیدیم.

«در حال حاضر، اگر می‌خواهید از Hulu به ESPN+ به Disney+ بروید، باید از یک برنامه به برنامه دیگر بروید. چاپک سال گذشته به Variety گفت: در آینده، ممکن است اصطکاک کمتری داشته باشیم.

به نظر می رسد که این نیز از گزارشات مبنی بر اینکه دیزنی احتمالاً سهام Comcast در Hulu را خریداری خواهد کرد، پشتیبانی می کند. طبق گزارش ها انتظار می رود دیزنی تا سال 2024 سهام Comcast در Hulu را بخرد. در حال حاضر Comcast مالک 33٪ و Disney مالک 66٪ است.

این ادغام به دنبال حرکت های دیگری است که توسط رقبا انجام شده است، مانند Paramount+ که با Showtime ترکیب می شود و همچنین Warner Bros. Discovery سرویس پخش جدید خود را، Max، اعلام می کند که HBO Max و Discovery+ را در یک پلتفرم ادغام می کند.

مشترکین در کشورهای منتخب خارج از ایالات متحده از قبل دارای محتوای Hulu همراه با دیزنی پلاس هستند.

هنگامی که استریمر برنامه تبلیغاتی خود را در دسامبر راه اندازی کرد، هزینه لایه پرمیوم آن در مقایسه با 7.99 دلار به 10.99 دلار در ماه افزایش یافت. Disney+ برای اشتراک بدون آگهی خود یک افزایش قیمت دیگر دریافت خواهد کرد. به زودی، مشترکین مجبور خواهند شد برای دریافت محتوای بدون تبلیغات هزینه بیشتری بپردازند.

ایگر افزود: «تغییرات قیمت‌گذاری که قبلاً انجام داده‌ایم موفقیت‌آمیز بوده است، و ما قصد داریم تا اواخر امسال قیمت بالاتری را برای سطح بدون آگهی خود تعیین کنیم تا ارزش محتوای پیشنهادی ما را بهتر منعکس کند». همانطور که به آینده می نگریم، به بهینه سازی مدل قیمت گذاری خود ادامه می دهیم تا به وفاداری پاداش دهیم و انحراف را کاهش دهیم تا درآمد مشترک را افزایش دهیم و سطح رایگان را افزایش دهیم و باعث رشد مشترکان شویم…