متا می گوید زمان صرف شده در اینستاگرام به لطف توصیه های AI Reel به سبک TikTok 24 درصد افزایش یافته است.

متا در تماس سه ماهه سه ماهه خود در سه ماهه اول سال 2023، اطلاعات به روز شده مربوط به تعامل را در مورد پلتفرم های خود به اشتراک گذاشت و سوزان لی، مدیر مالی متا، به مدیرعامل و بنیانگذار مارک زاکربرگ پیوست تا از تحلیلگران درباره نتایج آن سؤال کند. زاکربرگ به اشتراک گذاشت که زمان صرف شده در اینستاگرام از زمانی که این شرکت به لطف توصیه‌های محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، Reels را روی این پلتفرم راه‌اندازی کرد، بیش از 24 درصد رشد داشته است – که به نوعی ویدیوهای توصیه‌شده بدون اتصال است که TikTok اساساً کل برند خود را بر اساس آن ساخته است.

لی بعداً در پاسخ به یک سوال تحلیلگر گفت: «ما از چیزی که Reels تا کنون دیده‌ایم از لحاظ تعامل تدریجی روی پلتفرم، بسیار خرسندیم، و افزود که «روشن است که مردم برای ویدیوهای کوتاه‌مدت ارزش قائل هستند». پلت فرم او همچنین تصریح کرد که اینستاگرام نیز در ماه‌های اخیر شاهد اشتراک‌گذاری بسیار بیشتری در اطراف Reels بوده است.

او گفت: “ما شاهد شروع چرخه لنگر اشتراک گذاری با اشتراک گذاری مجدد Reels هستیم، با دو برابر شدن اشتراک گذاری مجدد طی شش ماه گذشته.”

به نظر می‌رسید لی از یک سوال تحلیلگر در مورد اینکه آیا Reels تأثیر مشابهی بر فیس‌بوک می‌گذارد خجالت می‌کشد، اما مکرراً خاطرنشان کرد که در FB، توصیه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که از اتصالات مستقیم نمی‌آیند، باعث افزایش تعامل میان کاربران می‌شوند.

در حالی که توصیه‌های Reels و AI باعث تعامل بیشتر در اینستاگرام می‌شوند، این هنوز مستقیماً به درآمد بیشتر منجر نمی‌شود. در واقع، لی تصدیق کرد که Reels در واقع برخی از درآمدهای حاصل از استوری‌ها و پست‌های مبتنی بر فید را آدم‌خوار می‌کند، زیرا آنها بخشی از زمانی را که کاربران صرف تعامل با آن محتوا کرده‌اند، اختصاص می‌دهند. با این حال، روند بزرگتر افزایشی است، به این معنی که زمان کلی کاربر در حال افزایش است، که لی گفت در نهایت یک نقطه مثبت برای پتانسیل درآمد خواهد بود. او گفت که Reels در مسیری قرار دارد که تا پایان سال یا اوایل سال 2024 از نظر درآمدی خنثی شود و مدتی پس از آن به مشارکت های مثبت نگاه می کند. او اشاره کرد که کار محصولی برای کشف درآمد مناسب برای Reels وجود دارد، زیرا آنها از نظر ساختاری با انواع محتوای موجود در اینستاگرام متفاوت هستند.

“ما به دلیل آن تفاوت‌های ساختاری، نمی‌دانیم حلقه‌ها به یکسان درآمدزایی با فید یا داستان‌ها در هر زمان برسند. .