مبادله رمزنگاری هندی CoinSwitch Kuber در حال مذاکره برای جمع آوری وجوه با ارزش تک شاخ است – TechCrunch

چند منبع آگاه به TechCrunch گفتند ، مبادله رمز ارز هندی CoinSwitch Kuber در مراحل پیشرفته مذاکرات است تا دور جدیدی از تأمین مالی را تا 2 میلیارد دلار ارزش گذاری کند.

در صورت تحقق مذاکرات ، CoinSwitch Kuber به دومین استارتاپ رمزنگاری شده در دومین بازار بزرگ اینترنت جهان تبدیل می شود که به وضعیت تک شاخ دست می یابد.

این استارتاپ چهار ساله که Tiger Global ، Sequoia Capital India و Ribbit Capital را از جمله سرمایه گذاران فعلی خود می داند ، در دور تامین مالی سری B خود در آوریل امسال بیش از 500 میلیون دلار ارزش گذاری شد.

معلوم نیست چه کسی برای هدایت دور انتخاب شده است. چندین نفر که از این مذاکرات مطلع بودند به TechCrunch گفتند که این شرکت در هفته های اخیر با Andreessen Horowitz و Coinbase همکاری نزدیک داشته است.

به گفته منابع ، توافق ممکن است در این ماه نهایی شود.

این استارتاپ از اظهارنظر خودداری کرد. Coinbase و A16z ، که هنوز از هیچ استارتاپ هندی حمایت نکرده اند ، روز دوشنبه به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند. Tiger Global و Sequoia Capital India هفته گذشته به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.

مذاکرات سرمایه گذاری در شرایطی صورت می گیرد که CoinSwitch Kuber در ماه های اخیر تقریباً دو برابر پایگاه کاربر خود را افزایش داده است – حتی در صورت عقب نشینی مقامات محلی علیه دارایی های رمزنگاری شده. بر اساس پلتفرم بینایی تلفن همراه App Annie (داده های مربوط به آن توسط یک مدیر صنعتی با TechCrunch به اشتراک گذاشته شد) ، برنامه ماهانه آن ماه گذشته بیش از 7 میلیون کاربر فعال ماهانه در هند داشت.

ماه گذشته B Capital از رقیب CoinDCX CoinSwitch Kuber در یک دور 90 میلیون دلاری حمایت کرد که ارزش راه اندازی هندی را در حدود 1.1 میلیارد دلار اعلام کرد.

سیاست گذاران در هند چندین سال است که درباره وضعیت ارزهای دیجیتالی در بازار جنوب آسیا بحث می کنند. بانک مرکزی هند ، بانک ذخیره هند ، در مورد ارزهای مجازی خصوصی ابراز نگرانی کرده است ، هرچند قصد دارد برنامه های آزمایشی اولین ارز دیجیتال خود را در ماه دسامبر اجرا کند.

بیش از دوجین استارتاپ هندی در سال جاری میلادی به یک تک شاخ تبدیل شده است ، در حالی که تعداد سرمایه گذاران برجسته از جمله تایگر گلوبال ، سافت بانک و فالکون اج افزایش سرمایه گذاری خود را در بازار آسیای جنوبی افزایش داده اند. TechCrunch هفته گذشته گزارش داد که Tiger Global در حال همکاری با Apna برای تامین مالی دور جدیدی است که ارزش این شرکت 21 ماهه هندی را بیش از 1 میلیارد دلار ارزیابی می کند.