لیست جامع بک لینک رایگان قوی با اتوریتی بالا [ +آپدیت 2021 ]

اما دقت داشته باشید اگر فقط هدف شما از این فعالیت کسب بک لینک باشد بدون هیچ معطلی دیدگاه یا پست شما از این سایتها حذف خواهد شد.

چون موضوع اینجاست وقتی تعداد زیادی بک لینک در دنیای دیجیتال دارید ، بدون توجه به برچسب هایی که لینک ها نوفالو یا فالو باشند ، افراد بیشتری شما را پیدا می کنند.

شرکت مایکروسافت توصیه کرده است که تعداد لینک های داخلی را در هر صفحه زیر 100 عدد نگه دارید تا کاربران به راحتی بتوانند از سایت شما استفاده کنند و رتبه شما در گوگل حفظ شود.

بک لینک چیست

هر لینک ورودی از سایتهای دیگر به صفحات شما سایت را بک لینک یا Backlink مینامیم. ”nofollow را بین تگ آغازین و پایانی a قرار بدهید.

با استفاده از وب سایتهای پرسش و پاسخ میتوانید پاسخهای خوبی به سؤالات بدهید. در واقع با استفاده از لینک نوفالو به گوگل بیان می کنید که به هیچ وجه چنین لینک هایی بررسی نکند و هیچ تاثیری نیز از آن ها برروی سایت شما قرار ندهد.

از تگ نوفالو برای قالب، ویجت و اینفوگرافیک استفاده کنید. فرض کنید که یک سایت فروش یخچال فریز برای تبلیغ خود از سایت های شرکت های سازنده یخچال های موجود در سایت خود بک لینک چیست تهیه کرده است.

بک لینک یعنی چی ؟ابزار رایگان ایجاد کنید. چگونه بک لینک رایگان بگیریم ؟ همان گونه که می­دانید ساخت بک لینک برای سایت­هایی که قدیمی­تر هستند، پروسه راحت تری است اما این عمل برای وب سایت­ها و بلاگ­های تازه کار کمی دشوار به نظر می­رسد.

حقیقت این است که اکثر متخصصینن بر این باورند که سئو خارجی یا همان خرید بکلینک به مراتب از اثر و اهمیت بیش تری نسبت به سئو داخلی برخوردار است.

اما اجازه بدهید که آن را با مثال بهتر و با جزئیات کامل تری توضیح دهیم.

بعضی اوقات شما مجبور می شوید که به صفحاتی خارج از سایت خود لینک بدهید برای مثال قصد دارید منبع اصلی مطلب همراه با لینک آن را معرفی کنید.

بک لینک خیلی و بسیار قوی 

چرا باید پروفایل بکلینک خود را ارزیابی کنید؟ چرا که وقتی شما از سایت ما مثلا بک لینک میخرین به این معناست که دارین برا سایتتون در سایت های دیگه تبلیغ می کنین.

شما وقتی در سایت خود مقاله یا مطلبی را می نویسید، بک لینک قوی به دیگر صفحاتی که از نظر موضوع با آن در ارتباط می باشند نیز لینک می دهید. وقتی مردم شما را پیدا کردند ، می توانند از شما به عنوان منبع استفاده کنند.

لینک نوفالو یک خصوصیاتی است که در کدهای HTML استفاده می شود تا به ربات موتورهای جستجو اعلام نماید که نباید به دنبال این لینک ها برای تاثیر گذاری برروی صفحه سایت شما برود.

اگر این صفحات و سایت ها قبلا توسط گوگل مورد جریمه قرار گرفته باشند، چون لینکی از سایت شما به آن صفحات داده شده است، گوگل صفحه شما را هم جریمه خواهد کرد و این مساله می تواند تاثیر منفی بر سئو سایت شما داشته باشد.

به عنوان مثال: وب سایت A که مخصوص یک رستوران است و لینکی از وب سایتش در وبلاگ یا وب سایت B قرار دهد که در حوزه علوم تغذیه فعالیت می­کند، یک بک لینک با ارزش، طبیعی و مرتبط ساخته که وب سایت A را تحت تاثیر قرار می­دهد. پس اگر می­خواهید سایت شما سئو خوبی داشته باشد، لازم است به سمت ساخت بک لینک­های استاندارد و با کیفیت بروید اما زمانی که یک سایت به تازگی فعالیت­های خود را آغاز کرده است چگونه می­توان بک لینک ساخت؟

بین 3 تا 5 کلمه کلیدی را در هر مقاله به صفحات مربوط لینک کنید . موقع ایجاد هر لینک باید شناسهای (Attribute) برای آن تعیین شود که گوگل بفهمد لینک از چه نوعی است.

از سویی دیگر ابزار جستجوگر پشتیبان هستند که به صورت آنلاین در دسترس بوده و می­توانند برای دیدن چند صفحه در یک صفحه خاص پیوند ایجاد کنند.

زمانی که شما از یک سایت معتبر که رتبه بالایی دارد لینک می گیرید، سئو سایت شما تحت تاثیر این موضوع قرار خواهد گرفت.

طبق آمار موجود بک لینک ها مهم ترین فاکتور سئو در بین بیش از ۲۰۰ فاکتور رتبه بندی گوگل می باشند لذا از اهمیت ویژه ای برخوردارند؛ موتور های جستجو با دنبال کردن لینک ها صفحات را کراول کرده و در ایندکس خود جای می دهند اگر لینک ها نبودند موتور های جستجو هرگز نمی توانستند پدیدار شوند.

همه این کلمات از نظر سئو اهمیت یکسانی دارند. همه ی لینک هایتان به سایت. از سوی دیگر، مقاله سامانتا محبوب می­شود و بسیاری از وب سایت­ها به مقاله او لینک می­دهند و در این شرایط وب سایت سامانتا لینک­های جدیدی ایجاد می­کند.

انواع بک لینک ها

در مثال بالا، مقاله جان ارزش بسیاری برای ایجاد یک گفتگو به وجود می ­آورد که باعث می­شود بسیاری از صفحات وب با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل است که می­گوییم ارزش یک لینک با کیفیت بسیار بسیار بیشتر از لینکهای مصنوعی و بی­ کیفیت است.

دنیایی که ما در آن زندگی میکنیم بی نقص نیست و هنوز سئو کارانی وجود دارند که از لینک ها به روش های بد و فریب دهنده استفاده میکنند تا بتوانند گوگل را فریب و رتبه سایت خود را افزایش دهند.

قبل از ایجاد تگ نوفالو خرید بک لینک نوفالو اصلا امکان پذیر نبود چون هنوز کشف نشده بود و افراد زیادی دست به اینکار ها میزدند و با استفاده از این روش های بد و فریب دهنده پیج رنک سایت خود را به صورت مصنوعی افزایش می دادند.

متن های رپورتاژی را به صورت واقعی بنویسید و از نوشتن متن های غیرواقعی و مصنوعی خودداری کنید. از عناوین یا سر فصل ها و زیر عنوان ها به خوبی در داخل متن استفاده شده باشد.

برای مثال اگر شما لینک سایتتان را در یک صفحه پربازدید قرار دهید که سئو سایت خود را افزایش دهید اما مالک آن از تکینک نوفالو استفاده کند، در واقع می توان گفت که این تبادل هیچ گونه اثری بر سایت شما نخواهد داشت و فقط کاربران قادر خواهند بود که لینک و متن مورد نظر را مشاهده کنند.

گروه مثناسئوبا دسترسی به صفحات edu به شما این امکان را می دهد که با خرید بک لینک edu ، در سایت ریپورتاژ متنی با تعداد مناسب لینک قرار دهید.

داشبورد مدیریت وردپرس نیز یک ویجت با نام لینک­های ورودی دارد. لینکگیری نیز به دو صورت انجام میشود. لازم است بگوییم بیشتر این روش­ها توسط موتورهای جستجو توصیه نمی­شوند و سایت­هایی که آنها را انجام می­دهند، معمولا دچار مجازات وب سایت­های مشکوک از سوی موتورهای جست و جو می­شوند.

همان طور که گفته شد ساخت بک لینک اهمیت بسیاری دارد و می ­تواند سایت شما را در صفحه نتایج جست و جوی اینترنتی به رتبه های بالاتری برساند.

بک لینک های طبیعی برای گوگل اهمیت زیادی دارند. بک لینک هم یکی دیگر از سایت هایی است که به شکل تخصصی در حوزه فروش بک لینک برای سایت های ایرانی فعالیت میکند.

ما به دنبال کسانی خواهیم بود که در دانشگاه ها بر روی موضوع CBT (درمان شناختی رفتاری) یا کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی فعالیت می کنند. در وب سایت های پرسش و پاسخ فعالیت نمایید و سوالات کاربران پاسخ دهید.

بنابراین لینک­ها نه تنها برای وب سایت اهمیت دارند بلکه برای موتورهای جست و جو و کیفیت کلی وب جهانی نیز مهم هستند. در واقع این عمل می­ تواند تاثیر بزرگی روی نتایج موتورهای جست و جو داشته باشد؛

به همین دلیل است که صاحبان سایت­های گوناگون از بک لینک برای بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جست و جوی گوگل استفاده می­کنند.