شرکت های سازنده لینک برای تماشا در سال 2023

1 لوگو 800x450

در عصر دیجیتال امروزی، داشتن حضور آنلاین قوی برای هر کسب و کاری که به دنبال موفقیت است ضروری است و لینک بیلدینگ نقش مهمی در دستیابی به این هدف دارد. لینک های با کیفیت از سایت های کسب و کارهای واقعی که در حال رشد هستند، یک سرمایه گذاری بلند مدت هستند.

در این مقاله، مجموعه‌ای از شرکت‌های سازنده لینک را کشف خواهید کرد تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید و نتیجه‌ای برتر بگیرید.

Editorial.Link همه چیز در مورد به ثمر رساندن لینک های سرمقاله اولیه از وب سایت هایی است که آنها را نمی فروشند. این بک لینک‌های مؤثر از طریق روابط برقرار شده با بیش از 2500 کسب‌وکار به دست می‌آیند و از وبلاگ‌های کسب‌وکارهای مختلف، از جمله شرکت‌های درجه یک SaaS: g2.com، cloudways.com، monday.com، blog.hubspot.com، hive.com، سرچشمه می‌گیرند. hostpapa.com، mageplaza.com، و غیره. در نتیجه، مشتریان نتایج بلندمدت دریافت می کنند.

قیمت: Editorial.Link مجموعه ای از بسته ها را متناسب با بودجه های مختلف ارائه می دهد که از 1750 دلار شروع می شود / 5 بک لینک درجه یک. برای کسانی که به قدرت شلیک بیشتری نیاز دارند، قیمت ها تا 17500 دلار / 50 بک لینک افزایش می یابد. همچنین، پیشنهادات سفارشی وجود دارد.

زمینه های: فناوری اطلاعات، فناوری، SaaS، رمزنگاری، املاک و مستغلات، امور مالی، بازاریابی و موارد دیگر.

2 تحریریه.لینک 800x450

مزایای:

  • همه پیوندها قابل نمایه سازی هستند و عاری از برچسب های “اسپانسر” یا “nofollow” هستند.
  • آنها می توانند پیوندهایی از صفحات مرتبط دریافت کنند، ترافیک جستجوی قابل توجهی دریافت کنند و برای کلمات کلیدی متعدد رتبه بندی کنند.
  • این تیم همچنین خدمات لینک سازی با برچسب سفید را ارائه می دهد. این کارآفرینان انفرادی را قادر می‌سازد تا به سرعت پیوندهای سطح بالایی را به مشتریان ارائه دهند و به آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا دامنه خدماتی را که به مشتریان ارائه می‌دهند گسترش دهند.
  • آنها فقط برای قرار دادن پیوندهایی که انتظارات توافق شده را برآورده می کنند، دامنه ها و صفحاتی را برای تأیید ارائه می دهند (مشتریان انعطاف پذیری برای انتخاب صفحاتی که برای پروژه ای که تبلیغ می کنند مناسب تر هستند) را دارند و نیازی به پیش پرداخت ندارند.

با در نظر گرفتن تمام محاسن لینک تحریریه، این سرویس یک راه حل مقرون به صرفه هم برای مشتریان و هم برای آژانس ها است.

2. Page OnePower

PageOnePower تماماً در مورد استراتژی‌های ساخت لینک دستی و کلاه سفید است و آنها در به ثمر رساندن بک لینک‌های با کیفیت بالا از منابع قانونی حرفه‌ای هستند.

قیمت: PageOnePower با بودجه ماهانه با حداقل 4000.00 دلار در ماه کار می کند. قیمت معمولی هر لینک حدود 700 دلار است اما به عوامل مختلفی بستگی دارد.

زمینه های: فناوری، تجارت الکترونیک، مراقبت های بهداشتی، مالی و موارد دیگر.

3 صفحه یک 800x450

مزایای:

  • آنها ایجاد روابط با صاحبان وب سایت و ویراستاران را در اولویت قرار می دهند تا اطمینان حاصل شود که مکان های پیوند از منابع معتبر هستند.
  • هر کمپین سفارشی دارای یک مدیر پروژه اختصاصی است. گزارش آنها از طریق مجموعه ای از جلسات زوم، صفحات گسترده گوگل، گزارش های تحلیلی و ارائه ها انجام می شود.

با توجه به همه شایستگی‌های PageOnePower، جای تعجب نیست که چرا آن‌ها برای کسب‌وکارهایی که به دنبال افزایش اعتبار آنلاین خود هستند، گزینه‌ای هستند.

3. مطمئنا اوک

Sure Oak یک آژانس لینک سازی سطح بالا است که در کسب لینک دستی تخصص دارد.

قیمت: Sure Oak بسته‌های پیوندسازی سفارشی را متناسب با بودجه‌های مختلف ارائه می‌کند که به طور متوسط ​​از 300 دلار به ازای هر پیوند شروع می‌شود. آنها معمولاً در نگهدارنده‌های ماهانه شرکت می‌کنند که در آن مشتریان برای حجم پیوند تضمین‌شده‌ای که معیارهای اعلام شده را برآورده می‌کند، پیش پرداخت می‌پردازند.

زمینه های: SaaS/نرم افزار، امور مالی/فین تک، تجارت الکترونیک، سلامت و تندرستی و بسیاری موارد دیگر.

4 SureOak 1 800x450

مزایای:

  • مطمئنا اوک به شدت به شیوه های ایجاد پیوند کلاه سفید پایبند است. همه پیوندها قابل نمایه سازی هستند و عاری از برچسب های “اسپانسر” یا “nofollow” هستند.
  • آن‌ها گزارش‌های سفارشی استودیوی داده‌های Google یا برگه‌های Google به اشتراک‌گذاشته‌شده را برای ردیابی مکان‌های پیوند ارائه می‌کنند، و گزارش‌های دوره‌ای بررسی استراتژی رسمی را ایجاد می‌کنند که با مشتریان به اشتراک گذاشته می‌شود.

بر اساس تعاملات شخصی و بازخورد سایر مشتریان، Sure Oak را می توان با خیال راحت یکی از بهترین عملکردها در صنعت در نظر گرفت.

4. BlueTree

BlueTree در روابط عمومی دیجیتال برای SaaS و شرکت های فناوری تخصص دارد. BlueTree با تمرکز بر ایجاد پیوند تحریریه، به کسب و کارها کمک می کند تا حضور آنلاین خود را به دو روش کوتاه مدت و بلند مدت افزایش دهند.

قیمت: بسته پایه – 2500 دلار در ماه، بسته راه اندازی – 4500 دلار در ماه، بسته Enterprise – 6500 دلار در ماه.

زمینه های: SaaS و شرکت های فناوری.

5 BlueTree 800x450

مزایای:

  • رویکرد BlueTree به روابط عمومی دیجیتال مبتنی بر رویکرد تحریریه است که محتوای طولانی مدت و مرتبط با موضوع را ایجاد می کند که شامل پیوندهای یکپارچه به خدمات و محصولات مشتریان است.
  • تیم آنها روابط قوی با بیش از 300 وب سایت متمرکز بر فناوری حفظ می کند.

BlueTree با تعهد خود به شیوه های اخلاقی و شبکه گسترده وب سایت های متمرکز بر فناوری، خود را به عنوان یک آژانس برتر در این زمینه تثبیت کرده است.

5. usERP

uSERP یک آژانس لینک‌سازی با خدمات کامل است که در ساخت پروفایل بک لینک مشتری از طریق رویکرد کلاه سفید تخصص دارد. آنها قصد دارند از طریق تجزیه و تحلیل شکاف محتوا، تجزیه و تحلیل URL و بهبود پیوند برای ذکر نام تجاری از رقبا پیشی بگیرند.

قیمت: راه اندازی – 10000 دلار در ماه، مقیاس گذاری – 15000 دلار در ماه، اعتبار – 20000 دلار در ماه.

زمینه های: فناوری اطلاعات و خدمات.

6 USerp 800x450

مزایای:

  • ارتباط سریع و روان با مشتریان و گزارش به موقع؛
  • آنها شفافیت کامل را ارائه می دهند و به تاکتیک های کلاه خاکستری و سیاه متوسل نمی شوند.

uSERP یک انتخاب عالی برای مشاغل در صنایع فناوری اطلاعات و خدمات است که به دنبال افزایش حضور آنلاین خود هستند.

6. همکار

به دنبال بک لینک های با کیفیت برای تبلیغ وب سایت خود هستید؟ Collaborator انواع خدمات ارتقاء لینک را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف خود ارائه می دهد.

قیمت: Collaborator بسته به نوع خدمات ارتقاء پیوندی که انتخاب می کنید طیف وسیعی از گزینه های قیمت گذاری را ارائه می دهد. بیمه معاملات برای 10٪ از هزینه معامله در دسترس است.

زمینه های: Collaborator خدمات ارتقاء لینک را برای رشته ها و موضوعات مختلف ارائه می دهد.

7 همکار 800x450

مزایای:

  • Collaborator مزایای مختلفی را ارائه می دهد، از جمله کاتالوگ بزرگی از سایت های با کیفیت، طیف وسیعی از گزینه های قیمت گذاری، گزینه های قرار دادن سریع و بیمه معاملات برای محافظت از مقالات در برابر حذف و غیر نمایه سازی.

Collaborator یک ابزار مفید برای هر کسی است که به دنبال ارتقای وب سایت خود از طریق بک لینک های با کیفیت است.

7. FatJoe

FatJoe در ارائه پیوندهای درون محتوا به مشتریان متخصص است که با استفاده از روش های برچسب سفید تنظیم شده اند. این آژانس همچنین با توزیع محتوای از پیش ساخته شده در مجلات رسانه‌ای، رسانه‌های خبری و سایر سایت‌های باکیفیت در پیوند محتوا برتر است.

قیمت: قیمت بسته به خدمات خاصی که ارائه می شود متفاوت است. گسترش بلاگر و ویرایش های تخصصی – 75 دلار تا 403 دلار، ساخت لینک HARO – 1260 دلار و 2836 دلار، پیوند محتوا – 95 دلار.

زمینه های: خرده فروشی، تولید، فناوری و تبلیغات.

8 FatJoe 800x450

مزایای:

  • FatJoe با تمرکز بر روش‌های برچسب سفید و اطلاع‌رسانی واقعی تضمین می‌کند که مشتریان لینک‌هایی را دریافت می‌کنند که دارای بالاترین کیفیت و اعتبار هستند.
  • داشبورد آنلاین آژانس به مشتریان این امکان را می‌دهد تا هر پیوندی را که FatJoe ایمن می‌کند، مشاهده کنند، در حالی که گزینه ایجاد DR و اهداف پیوند شخصی را نیز فراهم می‌کند.

برای مشاغلی که به دنبال افزایش حضور و قدرت آنلاین خود هستند، FatJoe یک شریک قابل اعتماد است.

8. PRNEWS.IO

PRNEWS.IO پلتفرمی است که قرار دادن تضمینی محتوای حمایت شده را در رسانه های آنلاین در سراسر جهان فراهم می کند. این به شرکت‌ها کمک می‌کند تا آگاهی را در میان شرکای بالقوه افزایش دهند، فروش را افزایش دهند و آب پیوند را به دست آورند.

قیمت: قیمت PRNEWS.IO بسته به نوع محتوا و کانال های توزیع انتخابی متفاوت است. نسخه PRO بر اساس اشتراک اجرا می شود: 100 دلار در ماه یا 1000 دلار در سال.

زمینه های: PRNEWS.IO با مشاغل در زمینه های مختلف (از جمله سیاست و رمزنگاری در صورت انتخاب نسخه PRO) سروکار دارد.

9 PR News 800x450

مزایای:

  • استفاده از PRNEWS.IO با خودکارسازی وظایف تکرارپذیر و استفاده از الگوریتم های هوشمند، تولید، بهینه سازی و ارتقاء محتوا را سریعتر می کند.
  • یک دایرکتوری مناسب برای انتخاب سایت‌ها برای انتشار وجود دارد.

PRNEWS.IO یک گزینه قانع کننده برای مشاغل با هر اندازه و نوع، حتی در زمینه های “ظریف” است.

9. سازندگان اقتدار

تیم متخصصان سئو سایت سازندگان اعتبار از استراتژی های اثبات شده برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت بالا از وب سایت های معتبر در صنایع مختلف استفاده می کند.

قیمت: قیمت به صورت جداگانه محاسبه می شود و به DR وب سایت های انتخاب شده برای قرار دادن پیوند بستگی دارد. پیوندی که در سایتی با DR 70+ قرار داده شود حداقل 297 دلار هزینه برای مشتریان دارد.

زمینه های: امور مالی، بهداشت، املاک و مستغلات، فناوری و موارد دیگر.

10 AUTORITY 800x450

مزایای:

  • آنها به‌جای تولید انبوه لینک‌های با کیفیت پایین، به‌دست آوردن لینک‌های با کیفیت بالا از وب‌سایت‌های معتبر را در اولویت قرار می‌دهند.
  • رویکرد شخصی به ساخت لینک

Authority Builders یک آژانس پیوند بیلدینگ قابل اعتماد و موثر است که می تواند به کسب و کارها کمک کند تا ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود هدایت کنند.

10. LinkBuilder.io

LinkBuilder.io یک آژانس لینک سازی قابل اعتماد است که راه حل های موثری را برای مشاغلی که به دنبال بهبود حضور آنلاین خود هستند ارائه می دهد.

قیمت: محبوب ترین بسته رشد است – 9999 دلار / 27 پیوند.

زمینه های: تجارت الکترونیک، امور مالی، سلامت، فناوری و موارد دیگر.

11 Linkbuilder.io 800x450

مزایای:

  • LinkBuilder.io گزارش های منظمی را به مشتریان ارائه می دهد که جزئیات پیشرفت کمپین لینک سازی آنها را شرح می دهد.
  • آنها همچنین از تکنیک‌های پیوندسازی اخلاقی استفاده می‌کنند که با دستورالعمل‌های Google مطابقت دارد تا از ایمنی و اثربخشی کمپین‌های خود اطمینان حاصل کنند.

بسته های مقرون به صرفه LinkBuilder.io و تعهد به کیفیت آنها را به انتخاب خوبی برای مشاغل در هر اندازه تبدیل می کند.

نتیجه

هر شرکتی که در این مقاله ذکر شده است به احتمال زیاد عملکرد قوی در کمپین های لینک سازی را به شما ارائه می دهد. با این حال، بسیار مهم است که مستقیماً با نمایندگان آنها تماس بگیرید تا مطمئن شوید که می توانند نیازها و انتظارات خاص شما را برآورده کنند.