زندگی Zeus Living با 55 میلیون دلار بسته می شود تا اجاره های مبله انعطاف پذیر و فراتر از مسکن شرکتی گسترش یابد – TechCrunch

در طول همه گیری همه گیر و تغییر کار از راه دور ، بسیاری از مردم از انعطاف پذیری جدید خود استفاده کردند و سعی کردند در مکان های مختلف زندگی کنند.

یکی از استارتاپ هایی که می خواهند از این مزایا بهره مند شوند ، Zeus Living است که بر ارائه گزینه های “زندگی انعطاف پذیر” به مردم متمرکز است و به تازگی 55 میلیون دلار در یک دور به رهبری SIGبه

سرمایه اولیه ، سرمایه گذاری CEAS ، TI Platform ، NFX ، اریک وو و میراس از Opendoor نیز در تأمین مالی شرکت کردند که مجموع سرمایه این استارتاپ را به 125 میلیون دلار می رساند. این شرکت از افشای ارزش فعلی خود خودداری کرد ، اما در زمان آخرین افزایش آن در سال 2019 ، 205 میلیون دلار ارزش داشت.

زندگی زئوس زندگی خود را با تغییر دکوراسیون خانه صاحبان خانه و اجاره املاک مبله به کارگران منتقل شده برای اقامت 30 روزه (یا بیشتر) برای نوع جدیدی از مسکن شرکتی آغاز کرد. از آن زمان ، این مرکز تمرکز خود را گسترش داده و به شرکتی تبدیل شده است که به مردم – و نه فقط کارکنان شرکت – گزینه های بیشتری برای حرکت به طور کلی با تعهد کمتر می دهد.

کولویر تاگر ، مدیرعامل و بنیانگذار این شرکت می گوید: “از ابتدا ، ما به افرادی که برای کار سفر می کردند ، و همچنین پدربزرگ و مادربزرگ ها که مدت زیادی را با نوه های تازه متولد شده ، افرادی که به دنبال مراقبت های بهداشتی و خانواده هایی بودند که خانه خود را بازسازی می کردند ،” خانه “می دادیم. “در طول 18 ماه گذشته ما مسکن شرکت ها را برطرف کرده ایم و بازار اجاره ای قدیمی و سخت را با ارائه خانه هایی با طراحی زیبا و قیمت مناسب و شرایط انعطاف پذیر در مکان هایی که ساکنان می خواهند زندگی کنند ، به چالش می کشیم.”

این یک داستان جالب بازگشت است ، با توجه به اینکه در آغاز همه گیری ، Zeus Living عنوان اخبار اخراج را به خود اختصاص داد. حدود 80 نفر یا حدود 30 درصد از شرکت. و تقاضا وجود دارد.

به عنوان شواهدی از شیوع همه گیر و تغییر کار از راه دور ، Zeus Living می گوید در افرادی که برای اجاره نامه بدون تاریخ پایان تعیین شده ، به طور متوسط ​​129 شب اقامت دارند ، 6 برابر افزایش یافته است.

اساساً ، تاگگار معتقد است “یک رویای جدید آمریکایی وجود دارد” که شامل خرید خانه به عنوان نمادی از کسی نیست که “آن را ساخته است”.

“ما چی اکنون ببینید این نسل جدید ، آن هدف یا رویای چندان مربوط به خرید خانه نیست. ” “آنها می خواهند روی تجربیات دارایی سرمایه گذاری کنند. آنها می خواهند بیشتر متحرک باشند. و آنها فقط می خواهند این کار را بدون تن درد و دردسر انجام دهند. “

در سال 2019 ، Zeus Living 2400 خانه در سایت خود ارائه داد و با صاحبان خانه برای مدیریت املاک و اجاره آنها همکاری کرد. امروزه این خانه در 96 شهر ایالات متحده مانند آستین ، میامی ، پورتلند و فیلادلفیا به 5000 خانه افزایش یافته است. اشغال 87 درصد است ، در مقایسه با 82 درصد در سال 2020 ، در حالی که “revpar” (درآمدی که برای صاحبان خانه هایی که املاک آنها را مدیریت می کند به دست می آورد) امسال 21 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

با گذشت زمان ، ساکنان بیش از 1.4 میلیون شب را با زئوس گذراندند و 811.562 از آنها در دوران همه گیری بود. این شرکت به 250 میلیون دلار درآمد رزرو مادام العمر نزدیک می شود.

از زمان اخراج کارگران در مارس 2020 ، این شرکت توانست برخی از افرادی را که مجبور به اخراج شده بود ، به کار گیرد. به گفته تگگر اما هنوز هم با مقایسه 122 کارمند تا حدودی ضعیف عمل می کند.

این شرکت تأکید می کند که برخلاف سرمایه گذار خود Airbnb ، این بازار نیست و خانه های خود را مدیریت می کند – از سرپرستی گرفته تا طراحی تا مدیریت و خدمات املاک. هرچند Airbnb کانالی برای زئوس است.

تگگار گفت ، با زئوس ، کاربران می توانند هزاران خانه ای را که مدیریت می کند مرور کرده و تاریخ هایی را که می خواهند در آنجا بمانند – خواه پنج هفته باشد یا پنج ماه ، همه از طریق تلفن خود انتخاب کنند. ساکنان همچنین مجبور نیستند خدمات و یا Wi-Fi راه اندازی کنند. زئوس نیز به آن رسیدگی خواهد کرد.

او گفت: “شما می توانید انعطاف پذیر باشید و تنها با دو هفته اخطار خارج شوید.” “و سپس می توانید اطمینان داشته باشید که این تجربه خوب خواهد بود زیرا زئوس در وهله اول کار سختی برای نظم دادن به خانه انجام داده است. ما آن را بازرسی کرده ایم و می دانیم که ایمن است و سپس آن را طوری طراحی می کنیم که زندگی در آن برای شما راحت باشد. “

زندگی زئوس

اعتبار تصویر: زندگی زئوس

به گفته تاگار ، در حالی که درآمد زئوس از سال 2015 در سال 3-4 بار افزایش می یافت ، اما با شروع همه گیری به سرعت موقت رسید.

او گفت: “اما ما در حال بازگشت به آن مسیر هستیم.” “ما تجربه اجاره را بسیار مدرن و کلیدی می کنیم. حتی اگر عملیات پشت صحنه برای انجام همه کارها بسیار درگیر و پیچیده باشد. “

با نگاهی به آینده ، این شرکت قصد دارد از سرمایه جدید خود برای تمرکز بر رشد و توسعه استفاده کند.

Taggar به TechCrunch گفت: “ما در همه بازارهای خود محدودیت عرضه داریم ، بنابراین می خواهیم برویم و خانه های بیشتری تهیه کنیم.” “ما همچنین می خواهیم به سرمایه گذاری و بهبود تجربه آنلاین برای صاحبان خانه و ساکنان خود ادامه دهیم.”

به گفته وی ، در واقع Zeus Living طی 12 ماه گذشته 40 میلیون دلار تقاضای برآورده نشده داشته است.

وی گفت: “ما می دانیم مردم کجا می خواهند زندگی کنند و چقدر مایلند برای زندگی انعطاف پذیر بپردازند.”

گری تان ، بنیانگذار و شریک مدیریت سرمایه اولیه ، یک سرمایه گذار مکرر در Zeus Living است و دورهای سری A خود را هدایت کرده و در منابع مالی سری B و C سرمایه گذاری کرده است.

به طور کلی ، تان معتقد است دنیای مدیریت املاک “در همان مکانی که شرکت های تاکسی قبل از تردد سوار بودند ، گیر کرده است.”

او معتقد است که Zeus Living چیزی را ایجاد کرده است که برای صاحبان املاک “تنظیم و فراموش” است. درعین حال ، به رفع نیاز افرادی که گزینه های زندگی انعطاف پذیر را در “بهترین بازارهای مطلق” می بینند ، کمک می کند.

“بود ورود به این مرحله جدید که در آن مردم مجبور نیستند در تعداد انگشت شماری از شهرها حضور داشته باشند. ” “شما می توانید در هر نقطه از کشور باشید. و این ایده جدید FlexLiving این است که این امکان را برای همه در دسترس تر می کند. “

از نظر تان ، چیزی که زئوس را بیش از پیش خاص می کند ، توانایی آن در یافتن املاک در مناطق مطلوب شهر است که معمولاً فقط افرادی که در یک شهر زندگی می کنند از آن مطلع هستند ، بنابراین ساکنان می توانند “مانند یک محلی زندگی کنند”.

تان می گوید: “بدست آوردن آن مکان ها بسیار دشوارتر است ، بنابراین بسیار سودآورتر است ، زیرا این مکان در جایی است که مشتریان می خواهند باشند.”

البته ، Zeus Living تنها بازیکن در فضای اجاره قابل انعطاف نیست. Guild ، یک استارتاپ مستقر در آستین ، تگزاس که آپارتمان ها را به اقامتگاه های کوتاه مدت راحت برای مشاغل و مسافران دیگر تبدیل می کند ، آخرین بار سری B را در ژانویه 2020 به ارزش 25 میلیون دلار جمع آوری کرد. ارزش گذاری اگرچه ذکر این نکته مهم است که این شرکت – که آپارتمان های خدماتی مشابه هتل های بوتیک را اجاره می کند – بیشتر رقیب Airbnb است.