دیدگاه های جدید گوگل، در مورد این تصویر و برچسب های تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی

گوگل چند ویژگی جدید را به جستجوی Google موجود در I/O، علاوه بر تجربه تولیدی جدید جستجوی Google، اعلام کرد. این ویژگی های جدید شامل پرسپکتیو، در مورد این تصویر و برچسب های تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی است.

دیدگاه ها

گوگل یک فیلتر دیدگاه جدید اضافه کرد که به جستجوگران امکان می دهد نتایج جستجوی خود را برای نمایش نتایج از ویدئوها، وبلاگ ها و انجمن ها فیلتر کنند. لیز رید، معاون جستجو در گوگل، به Search Engine Land گفت: این نتایج با هدف نشان دادن “تجربه زیسته” بیشتر به افراد در مورد جستجوهایشان انجام می شود.

جستجوگران می‌خواهند پاسخ‌هایی را از افرادی ببینند که دیدگاه‌های شخصی خود را به اشتراک می‌گذارند و این پاسخ‌ها در یک رابط کاربری ارائه می‌شوند که برای جستجوگر جوان‌تر دوستانه‌تر و قابل مصرف‌تر است.

چه چشم اندازهایی به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از پرسپکتیو در عمل آمده است:

Perspectives Filter GIF

گوگل توضیح داد که وقتی روی فیلتر پرسپکتیو ضربه می زنید، ویدیوها، تصاویر و پست های نوشتاری طولانی و کوتاه بیشتری خواهید دید که افراد در تابلوهای بحث، سایت های پرسش و پاسخ و پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند.

گوگل همچنین جزئیات بیشتری در مورد سازندگان این محتوا مانند نام، عکس نمایه یا اطلاعاتی در مورد محبوبیت محتوای آنها نمایش می دهد.

ما در اوایل دیدگاه‌های آزمایش گوگل را دیدیم، اما این دو نمونه با آنچه در اینجا توضیح دادیم متفاوت است. من این تست را هفته پیش دیدم. گوگل گفت که این در «هفته‌های آینده» عرضه می‌شود.

درباره این تصویر

درست مانند گوگل درباره این نتیجه برای نتایج جستجوی معمولی مبتنی بر متن، گوگل نیز «درباره این تصویر» را راه‌اندازی می‌کند. در مورد این تصویر زمانی که تصویر و تصاویر مشابه برای اولین بار توسط گوگل ایندکس شده اند، به شما نشان می دهد که ممکن است ابتدا تصویر در کجا ظاهر شده باشد و در کجا می توانید تصویر را ببینید، مانند سایت های خبری، اجتماعی یا سایت های دیگر.

این در نتایج جستجوی انگلیسی ایالات متحده راه اندازی می شود.

در مورد این تصویر به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از این ویژگی در عمل آمده است:

Gif جریان اصلی ATI

برچسب های تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی

گوگل همچنین نشانه گذاری جدیدی را برای صاحبان سایت منتشر می کند تا تصاویر خود را به عنوان تولید شده توسط هوش مصنوعی برچسب گذاری کنند.

این یک برچسب متا داده جدید خواهد بود و باید به صورت دستی توسط صاحبان سایت و ناشران اضافه شود. در نتایج جستجوی تصویر، گوگل نشان خواهد داد که آیا تصویری با هوش مصنوعی تولید شده است یا خیر.

گوگل تصاویر را به‌عنوان الگوریتمی تولید شده توسط هوش مصنوعی برچسب‌گذاری نمی‌کند، زیرا گوگل هنوز برای تشخیص اینکه آیا تصویری توسط یک ماشین در مقابل یک انسان تولید شده است یا خیر، وجود ندارد. بنابراین گوگل برای استفاده از این برچسب متا داده به سازندگان تصویر اعتماد دارد.

همچنین، این نشانه‌گذاری فقط برای تصاویر کار می‌کند، نه برای متن‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی.

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات از تصویری که توسط Midjourney ایجاد شده است، به نظر می رسد. می‌گوید «تصویر به‌عنوان تولید هوش مصنوعی برچسب‌گذاری می‌شود».

تصویر Midjourney 408x600

فنی. گوگل به ما گفت که نشانه گذاری برای برچسب خودکار تولید شده توسط هوش مصنوعی بر اساس استانداردهای فنی IPTC خواهد بود. این شبیه به این خواهد بود که Google Images قبلاً اطلاعات خاصی را بر اساس فراداده تصویر نشان می دهد.

چرا ما اهمیت می دهیم

این تغییرات رابط کاربری جدید ممکن است بر ترافیک و دید سایت شما تأثیر بگذارد. بنابراین مراقب باشید تا ببینید آیا سایت شما برای برخی یا همه این نتایج نشان داده می شود یا خیر.

پوشش بیشتر برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه Google امروز در I/O در جستجو اعلام کرد، به داستان های کوتاهتر همراه ما مراجعه کنید: