درآمد جستجو و تبلیغات مایکروسافت در سه ماهه اول 3.4 درصد افزایش یافت

تجارت تبلیغاتی مایکروسافت در سه ماهه اول سال 2023 رشد ضعیفی داشته است.

درآمد تبلیغات و جستجو با 3.4 درصد افزایش به بیش از 3 میلیارد دلار در طول دوره، از جمله هزینه های جذب ترافیک که مایکروسافت به ناشران می پردازد. این شرکت این افزایش را به افزایش حجم جستجو و خرید Xandr، یک پلت فرم خرید تبلیغاتی که از AT&T خریداری کرد، نسبت داد.

درآمد لینکدین 7.6 درصد افزایش یافت. مایکروسافت این افزایش را به محصولات Talent Solutions خود نسبت داد. این شرکت همچنین اعلام کرد تعداد جلسات ثبت شده در لینکدین 15 درصد افزایش یافته است.

تصویر 32

چرا ما اهمیت می دهیم. دلیلی وجود نداشت که مایکروسافت به قول خود مبنی بر کاهش هزینه های تبلیغاتی در زمان انتشار درآمد در سه ماهه گذشته، نپذیرفت. این شرکت رشد تک رقمی کم را پیش‌بینی کرد و تحویل داد.

سرعت رشد تائیدی است – گویی نیاز بیشتری است – که تقاضا برای تبلیغات در حال کاهش است. و کسانی که انتظار افزایش درآمد قابل توجهی از عرضه بینگ جدید را داشتند، از نکات اسکی خود صرف نظر کردند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.