دایسون جاروبرقی ها و دستگاه های تصفیه هوای خود را ارتقا می دهد

وقتی کسی توصیه فنی می‌خواهد، ما تقریباً همیشه با یک سؤال پاسخ می‌دهیم: بودجه شما چقدر است؟ این موضوع در مورد جاروبرقی مانند هر چیز دیگری صادق است. شما می توانید با پول زیاد یک مدل بسیار خوب تهیه کنید. این بهترین گزینه برای اکثر مردم است. اما این افراد افراد دایسون نیستند.

جاروبرقی Dyson تقریباً یک دسته برای خود است – محصولی برای افرادی که به هر دلیلی به ماشین اسپرت معادل یک لوازم خانگی نیاز دارند. من آن را نمی زنم. من از رانندگی با یک خودروی درجه یک برای اولین بار خاطره بسیار بدی دارم، و بسیار شبیه اولین باری است که جاروبرقی Dyson را روشن کردم. ناگهان مانند “اوه، متوجه شدم.” تا آن لحظه هرگز نمی‌دانستم که می‌خواهم یک جاروبرقی با رجعت داشته باشم.

امروز صبح (حداقل در سنگاپور)، این شرکت از نوسازی دستگاه های خلاء و تصفیه هوا خبر داد. این لیست شامل یک جاروبرقی جدید رباتی به نام Dyson 360 Vis Nav است که به گفته آن جارو ربات «دو برابر هر مکش دیگری» است. همانطور که از نام آن پیداست، سیستم‌های بینایی/ناوبری جالب‌ترین افزوده‌ها به رقیب پیشرفته Roomba هستند، از جمله دوربین 360 درجه با لنز چشم ماهی برای دید بهتر اتاقی که در حال تمیز کردن آن است. این شرکت همچنین در اینجا از تشخیص لبه صحبت می کند و خاطرنشان می کند که این سیستم می تواند موقعیت خود را در فاصله 71 میلی متری تشخیص دهد.

اعتبار تصویر: دایسون

جان چرچیل، مدیر ارشد فناوری، می‌گوید: «رباتیک، حس، هوش، همه این‌ها حوزه‌هایی هستند که معمولاً «فناوری آینده» در نظر گرفته می‌شوند، اما در Dyson، مدت‌هاست که بخشی از توسعه محصول بوده‌اند. مهندسان ما این فناوری‌ها را برای کاهش بار شناختی صاحبانمان، صرفه‌جویی در زمان، انرژی و تلاش برای حفظ یک خانه سالم، به کار می‌گیرند و ادامه می‌دهند – یک طرز فکر واقعی برای تنظیم و فراموش کردن. چشم انداز آینده ما خانه ای است که بتواند از خودش مراقبت کند. فناوری‌های جدیدی که امروز راه‌اندازی شده‌اند، تجسم این موضوع هستند.»

تقریباً یک سال پیش، Dyson فاش کرد که پول زیادی را صرف تحقیقات رباتیک کرده است، از جمله افزودن یک آزمایشگاه بزرگ در سنگاپور. برخی از مفاهیم اولیه برای روبات‌های خانگی نشان داده شده است، اما تا کنون، جاروبرقی ربات همچنان بزرگترین بازی آن در فضا است.

اعتبار تصویر: دایسون

در مورد جاروبرقی‌های دستی، واحدهای بی‌سیم Gen5detect و Gen5outsize وجود دارند که سیستم‌های فیلتراسیون بهبودیافته و باتری‌ای دارند که شرکت می‌گوید با شارژ تا 70 دقیقه دوام می‌آورد. عمر باتری مدتهاست که برای خط مشکل ایجاد کرده است. همچنین جاروبرقی Dyson V15s Detect Submarine و Dyson V12s Detect Slim Submarine جدید هستند که دارای غلتک های مرطوب برای کف های سخت هستند. در همین حال، تصفیه کننده هوای Dyson Purifier Big+Quiet Formaldehyde دارای یک فیلتر ذرات 360 درجه است که شرکت می گوید تا 99.95 درصد از آلاینده ها را به دام می اندازد.

Gen5detect و Gen5outsize در تاریخ 6 ژوئن به ترتیب با قیمت 949 دلار و 1049 دلار در دسترس خواهند بود. هنوز تاریخ یا قیمتی برای بقیه وجود ندارد.