جشن نهایی قبل از برق رسانی – TechCrunch

لامبورگینی هوراکان پرفروش ترین خودروی اسپرت لامبورگینی است و روزهای آن به عنوان یک خودروی سوپر اسپرت مجهز به احتراق به پایان رسیده است.

از زمان تأسیس Huracán در سال 2014 ، این شرکت می گوید که 17،500 دستگاه در سراسر جهان فروخته است ، اما این برای صرفه جویی در موتور V10 کافی نیست – مهم نیست که مشتریان آن را چقدر بخواهند. Huracán STO جدید یا Super Trofeo Omologata جدیدترین خودروی فوق اسپرت است که وارد خط لامبورگینی شده است و به طور همزمان نمای کوچکی از آنچه آینده لامبورگینی در انتظار است در حالی که غروب آفتاب وحشتناک ، احشایی ، قدرتمند و داخلی را بالا می برد ، ارائه می دهد. موتور احتراق

آندره آ بالدی ، مدیرعامل جدید لامبورگینی در آمریکای شمالی ، در گفتگو با TechCrunch در حین مسابقه مطبوعاتی برای آزمایش هوراکان STO جدید ، به TechCrunch گفت: “Huracán STO جشن موتور احتراق است.” خودروی سوپر اسپرت دوچرخه سواری که از 327،838 دلار قبل از مالیات و تحویل شروع می شود.

لامبورگینی هوراکان STO

اعتبار تصویر: لامبورگینی

Maurizio Reggiani ، مدیر ارشد فناوری لامبورگینی ، بعداً به من می گوید: “موتور فقط یک موتور نیست ،” این موسیقی است و بخشی از DNA مارک تجاری است. “

این DNA عمیقاً متصل به طراحی ، قدرت و چیزی است که هر دو مدیر از آن به عنوان “احساس” یاد می کنند – ایده ای انتزاعی که تجسم حس انحصاری و سرگرم کننده ای است که پا به پا به لامبورگینی می کشد.

در حالی که من وانمود نمی کنم یک راننده حرفه ای اتومبیل رانی حرفه ای هستم و فقط چند دور پیاده روی دور پیچ پیچیده و پیچ دار Big Willow دارم ، واضح است که لامبورگینی در یکی از آخرین خودروهای موتور احتراق از چیز خاصی استفاده کرده است. معرفی خواهد کرد (دفعه بعد ، می خواهم ببینم Huracán STO در جاده چگونه کار می کند.)

یک ماشین مسابقه قابل دسترسی که می توانید در خیابان رانندگی کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=A91hJqX0QyE

Huracán STO جدید از کمپین های موفق لامبورگینی در مسابقات اتومبیلرانی-سری Super Trofeo EVO و GT3 EVO که در سراسر جهان اتفاق می افتد ، درس می گیرد و این موارد را با “راحتی ، کاربردی” و قانون خیابانی ترکیب می کند. در اصل ، Huracán STO یک ماشین مسابقه خیابانی است که با آئرودینامیک و مواد پیشرفته ، ترمزهای پیچیده و دورسنجی حرکت می کند و قصد دارد صاحبان آن را سریعتر در مسیر حرکت دهد-در حالی که هنوز به آنها فرصت می دهد تا برای شام وقت بگذارند. در یکی از قابل توجه ترین خودروهای موجود در جاده امروز.

موتور 5 سیلندر 5.2 لیتری 631 اسب بخاری Huracán با گیربکس هفت سرعته دو کلاچه که سرعت 140 مایل بر ساعت را در Big Willow بصورت پلک زدن همزمان می کند-و STO حتی عرق نمی کند. حداکثر سرعت 193 مایل در ساعت است. پای خود را روی زمین بگذارید و STO با دیفرانسیل عقب بلند می شود حتی زمانی که تنظیمات ANIMA (Adaptive Network Intelligence Management) در ملایم ترین حالت خیابان (STO) قرار دارد. در این حالت سیستم تعلیق و دینامیک توسط سیستم Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI) مدیریت می شود تا پاسخگو باشد اما نسبت به حالت های دیگر بسیار بخشنده است.

آیا می خواهید کمی بیشتر در گوشه ها حرکت کنید و دورهای دور سریع تری داشته باشید؟ دوباره دکمه ANIMA را فشار دهید ، و در حالت Trofeo قرار می گیرید ، که بردار گشتاور (مدیریت شده توسط LDVI) را تغییر می دهد تا کمی دمیدن بیشتری داشته باشد. حالت پیاجیو مختص باران است ، چیزی که چشم انداز بیابانی اطراف رزمید ، کالیفرنیا ، جایی که ویلو اسپرینگز در آن واقع شده است ، مدتی است که ندیده است.

Huracán STO در پیست احساس نزدیکی می کند-حتی در محیط خارج از محله ، شعاع را کاهش می دهد ، دو راس در اطراف Big Willow می چرخد. این تا حد زیادی به لطف آیرودینامیک پیشرفته خودرو است که بیشتر در باله کوسه اضافه شده و بال بزرگ قابل تنظیم دستی قابل مشاهده است. بال در پشت را می توان در سه موقعیت مجزا قرار داد: بالا ، متوسط ​​و پایین ، که می تواند مرکز ثقل را تا 13 درصد تغییر داده و نیروی رو به پایین را بیش از 200 پوند افزایش دهد.

مواد پیشرفته و ترمز

لامبورگینی همچنین از فیبر کربن سبک برای حفظ سفتی بدن و کاهش وزن استفاده کرده است. بیش از 75٪ از بدنه Huracán STO از فیبر کربن تشکیل شده است ، از جمله “cofango” به سبک تاشو با الهام از Miura ، ترکیبی از کلمات ایتالیایی برای کلاه و گلگیر ، در جلوی خودرو. در زیر آن کاپوت یک فضای ذخیره سازی کوچک قرار دارد که بسته به برنامه رانندگی شما برای روز ، به اندازه کافی برای کلاه مسابقه ای یا کیف خرما بزرگ است. STO تقریباً 100 پوند سبک تر از Performante است که به دلیل فیبر کربن اضافی و قطعات داخلی سبک تر تا حدودی بر اساس آن ساخته شده است.

چیزی که مهمتر از حرکت سریع در پیست مسابقه است ، توانایی توقف بسیار سریع ، مکرر و بدون هیچ گونه نرمی در ترمزها است. STO اولین کاربرد خودروهای مصرفی از مجموعه ای از ترمزهای مشتق از F1 ، Brembo ، کربن سرامیک رزین (CCM-R) را دریافت می کند. این فناوری با خنک نگه داشتن ترمزها در طول مسیرهای طولانی به جلوگیری از محو شدن آنها کمک می کند. دریچه های اضافه شده روی گلگیرها همچنین هوا را از کنار کالیپرها و دیسک ها عبور می دهند تا از گرم شدن بیش از حد وسایل جلوگیری شود. رانندگان می توانند دمای ترمز را در صفحه ابزار مشاهده کنند و LDVI به پیگیری محو شدن ترمز کمک می کند.

پیگیری فناوری ای که شما را سریعتر می کند

برای کسانی که می خواهند پیشرفت قابل اندازه گیری را در زمان پیست خود مشاهده کنند ، لامبورگینی یک سیستم تله متری متصل را ارائه می دهد – تقریباً مانند VBOX که یک راننده حرفه ای از آن استفاده می کند – که مالکان می توانند از آنها برای ضبط و مقایسه زمان و عملکرد پیست خود استفاده کنند.

این سیستم همه چیز را از ترمز و دریچه گاز تا زاویه فرمان را تجزیه و تحلیل می کند تا به رانندگان و رانندگان در مسیر دلخواه خود کمک کند. داده ها و ویدئوها همگی در شبکه نیمه اجتماعی اختصاصی لامبورگینی بارگذاری شده است که صاحبان می توانند از طریق برنامه UNICA در تلفن های هوشمند خود به آنها دسترسی داشته باشند. آنها می توانند زمان پیست خود را با سایر مالکان ، دوستان یا مربیان خود به اشتراک بگذارند.

لامبورگینی هوراکان STO

اعتبار تصویر: لامبورگینی

من وانمود نمی کنم که به محدوده آن ترمزها یا لاستیک های سفارشی Bridgestone Potenza که ماشین من داشت نزدیک شده ام-اما می گویم که Huracán STO یکی از قوی ترین اعتماد به نفس ، ارتباطی ترین و نزدیک ترین اتومبیل های پیست من است ” تجربه کرده ام فرمان مستقیم و خطی است و برخلاف سایر لامبورگینی هایی که من هم در داخل و هم در خارج از آن رانندگی کرده ام ، STO هنگام شروع به نوک انگشتان نزدیک شدن به لبه قابلیت خودرو ، کثیف نمی شود. در سرعت های سریع کنترل شده و حتی تصفیه شده است ، اصطلاحی که ممکن است به طور سنتی با یک لامبورگینی پیست محور ارتباط ندهید.

خبر خوب برای کسانی که پول نقد دارند این است که تولید Huracán STO فقط با آنچه کارخانه در Sant’Agata Bolognese می تواند تولید کند محدود می شود. بالدی می گوید که حدود 2500 خودرو در سال است و Huracán STO در حال حاضر تا سال آینده فروخته شده است. “محدودیت فقط در آنچه ما می توانیم تولید کنیم است. ظرفیت تولید محدود است. تا سال 2024 ما Huracán را ترکیبی می کنیم و نسخه های موجود ICE متوقف می شود. “

لامبورگینی می گوید که STO 0-60 را در کمتر از 3 ثانیه انجام می دهد-و در حالی که زمان من پس از ریچارد آنتینوچی ، راننده حرفه ای مسابقه که من را در پیست هدایت می کرد ، فقط شامل چند دور بود ، واضح است که STO چیز فوق العاده خاصی ارائه می دهد برای کسانی که پول نقد کافی دارند و می توانند ماشین هومولوگ معکوس را به محدوده خود برسانند.