ثبت نام برای Google Marketing Live باز است

روز سه‌شنبه، ۲۳ مه، ساعت ۹ صبح به وقت محلی، یک صندلی مجازی در ردیف جلو برای رویداد برتر Google که آخرین تبلیغات، محصولات و نوآوری‌ها، Google Marketing Live را به نمایش می‌گذارد، ایمن کنید.

این رویداد به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه راه‌حل‌های تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل می‌توانند مهارت‌های بازاریابی شما را تقویت کرده و نتایج تجاری چشمگیری را در چشم‌انداز اقتصادی در حال تحول ایجاد کنند.

پیش نمایش از ساعت 8:55 صبح به وقت محلی آغاز می شود و پس از آن سخنرانی افتتاحیه در ساعت 9 صبح به وقت محلی برگزار می شود. لوری سگال، روزنامه‌نگار پخش فناوری و جیسون اسپرو، معاون گوگل، سپس جلسه‌ای عمیق را در مورد آخرین رونمایی‌های محصولات گوگل، همراه با پرسش و پاسخی که تیم‌های سازنده آن‌ها را نشان می‌دهند، بحث می‌کنند.

Google Marketing Live 2022. این چیزی است که در GML 2022 اتفاق افتاد.

  • تبلیغات YouTube Shorts. آن تبلیغ‌کنندگانی که در حال حاضر کمپین‌های اکشن ویدیویی و کمپین‌های برنامه‌ای را اجرا می‌کنند، به‌طور خودکار مقیاس تبلیغاتی متناسب با رقیب Google TikTok، یعنی شورت‌های YouTube، خواهند داشت.
  • تبلیغات خرید قابل جابجایی در جستجو. یک نمایش آگهی بزرگ و جسورانه، نتایج خرید ارگانیک را با تبلیغات خرید جفت می کند تا یک تجربه خرید بسیار بصری داشته باشید.
  • فیدهای محصول برای یک تجربه قابل خرید از YouTube. گوگل به تبلیغ‌کنندگان این امکان را داد که فیدهای محصول را به کمپین‌ها متصل کنند تا تبلیغات ویدیویی قابل خرید در YouTube Shorts ایجاد کنند.
  • مدل های سه بعدی محصول مستقیماً در صفحات نتایج موتور جستجو ظاهر شود.
  • منبه روز رسانی صفحه شبانه روزی صفحه Insights با تمرکز بر اسناد و داده‌های شخص اول، اصلاحات اساسی انجام داد.
  • و خیلی بیشتر.

برای SMX Advanced 2023 برای یک میزگرد درباره GML 2023 به ما بپیوندید و واکنش‌ها و دیدگاه‌های خود را مستقیماً از کارشناسان Google Ad بشنوید.

ثبت نام. برای Google Marketing Live 2023 اینجا ثبت نام کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. در دنیای پرشتاب دیجیتال مارکتینگ، به‌روز ماندن با جدیدترین ابزارها، فناوری‌ها و استراتژی‌ها برای حفظ مزیت رقابتی بسیار مهم است. Google Marketing Live 2023 یک رویداد رایگان است و به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که از رقبا جلوتر باشند و از روندها و تغییرات صنعت مطلع شوند.