توییتر یک علامت طلایی به حساب جعلی دیزنی داد

توییتر در تلاشی برای ارائه تأیید رایگان به سازمان‌های برتر، به طور خلاصه یک علامت طلایی به حساب جعلی دیزنی داد. علامت طلایی نشان می دهد که حساب متعلق به یک شرکت است. مربوط به پیشنهاد Blue for Business است.

شبکه اجتماعی که تیک‌مارک‌ها را برای سازمان‌هایی که دنبال‌کننده‌های زیادی دارند اعمال می‌کند، از بین رفت و آن را به @DisneyJuniorUK اعطا کرد، که اکنون به حالت تعلیق درآمده است.

همانطور که Verity برای اولین بار مشاهده کرد، به نظر نمی رسید تعداد فالوورهای حساب و محتوای آن با برند رسمی دیزنی همخوانی داشته باشد. این گزارش خاطرنشان کرد: حساب تعلیق شده همچنین از توهین‌های نژادپرستانه در توییت‌ها استفاده کرده است.

پس از دریافت علامت طلایی، حساب کاربری در توییتی نوشت: «این واقعاً واقعی نیست؟ کسی مرا نیشگون می گیرد یا چیزی.

پس از به دست آوردن علامت، فالوورهای اکانت از حدود 1400 به بیش از 4700 رسید. این بدان معناست که حساب‌های سازمان تأیید شده (حتی جعلی‌ها) می‌توانند جهشی در دید داشته باشند.

توییتر تأیید سازمانی را با هزینه 1000 دلاری غیر قابل استرداد ارائه می دهد. به علاوه، 50 دلار اضافی برای هر حساب وابسته دریافت می کند. مگر اینکه Dinsey درخواست کند که این حساب سرکش به آن وابسته شود، توییتر فقط علامت چک را به تنهایی و بدون بررسی مناسب ارائه می دهد.

ما از دیزنی برای نظر خواسته ایم و در صورت شنیدن خبر، داستان را به روز خواهیم کرد.

توییتر هفته گذشته علامت‌های قدیمی را حذف کرد و در نتیجه افراد برجسته‌ای مانند پاپ، شکیرا و بیانسه بدون علامت بودند. در آخر هفته، این شرکت چک‌مارک‌ها را برای حساب‌های دارای بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده بازگردانده است – حتی اگر آن‌ها هزینه آن را پرداخت نکرده باشند.

سال گذشته، زمانی که این شرکت رسانه‌های اجتماعی تأیید پولی را تحت نظارت ایلان ماسک راه‌اندازی کرد، عدم محافظت در مورد جعل هویت منجر به ایجاد حساب‌های سلبریتی و برند جعلی شد. آن حساب‌ها سپس در عرض چند دقیقه اطلاعات نادرست را منتشر کردند.