توییتر تأیید اجباری را برای تبلیغ کنندگان معرفی می کند

از 21 آوریل، علامت‌های تأیید تأیید شده برای مارک‌هایی که در توییتر تبلیغات دارند ضروری است. مگر اینکه آنها بیش از 1000 دلار در ماه خرج کنند.

یک کپی از این ایمیل توسط مت ناوارا در توییتر منتشر شد.

چرا ما اهمیت می دهیم. برای جلوگیری از پرداخت 8 دلار در ماه برای تأیید، کسب و کار شما یا باید 1000 دلار در ماه برای تبلیغات هزینه کند یا یک علامت طلایی داشته باشد (که همچنین 1000 دلار در ماه هزینه دارد و نشان می دهد که شما یک “کسب و کار تایید شده” هستید). در هر صورت، Mush واقعاً 1000 دلار خود را در ماه از شما می خواهد.

IMO، این یک آشفتگی گیج کننده برای مشاغل و تبلیغ کنندگانی است که سعی می کنند الزامات تأیید جدید توییتر را دنبال کنند، که به طور بالقوه مانع از تبلیغات کوچکتر و کاهش جذابیت کلی پلت فرم می شود. گویی در این مرحله حتی ممکن بود.

کاملا غیر منطقی نیست هیچ اطلاعات رسمی در صفحات حساب های تبلیغاتی توییتر وجود ندارد که نشان دهد فقط حساب های تأیید شده می توانند تبلیغ کنند، اما منطقی است که اگر به کاهش هرزنامه کمک می کند یا عوامل مخرب را از استفاده از پلتفرم منصرف می کند، نیاز به تأیید برای تبلیغ کنندگان باشد. با این حال، برای اینکه این کار واقعاً مؤثر باشد، یک فرآیند بررسی دقیق تر فراتر از نیاز به کارت اعتباری و شماره تلفن ضروری است، زیرا هزینه ماهانه 8 دلاری به تنهایی عامل بازدارنده قابل توجهی برای کلاهبرداران نیست.

در آینده، به نظر می رسد کسانی که مایل به ارسال یک تبلیغ یا تبلیغ یک توییت هستند، باید 8 دلار در ماه برای Twitter Blue یا 1000 دلار در ماه بپردازند تا به عنوان یک سازمان تأیید شده شناخته شوند. ممکن است برای حساب‌هایی با علامت خاکستری که برای حساب‌های رسمی مرتبط با دولت مانند آژانس‌ها، سفارت‌خانه‌ها، پارلمان‌ها و موارد مشابه تعیین شده‌اند، استثنا قائل شوند.