تنها دو هفته باقی مانده تا برای استارتاپ بتلفیلد 200 در Disrupt 2023 درخواست دهید

پلک زدید، و ناگهان تنها دو هفته باقی مانده است تا برای Startup Battlefield 200 در TechCrunch Disrupt 2023 درخواست دهید. شاید قصد داشتید درخواست خود را ارسال کنید – یا تمام کنید، اما زندگی پر از حواس پرتی است. بنابراین این را یادآوری به موقع در مورد بزرگی این فرصت با دید بالا در نظر بگیرید.

اجازه ندهید از بین برود. برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید تا 15 مه ساعت 11:59 ب.ظ PDT. (اگر برنامه ای را شروع کرده اید، ایمیل خود را برای یافتن پیوندی برای تکمیل بخش دوم بررسی کنید).

به Startup Battlefield 200 در TC Disrupt 2023 بپیوندید!

ویراستاران TechCrunch هزاران برنامه کاربردی را بررسی می‌کنند و سپس 200 استارت‌آپ برجسته و در مراحل اولیه را انتخاب می‌کنند که به نظر می‌رسد بیشترین تأثیر مثبت و مهم را دارند. همه بنیانگذاران شرکت‌های SB 200 نه تنها حافظه پنهانی که با مهر تأیید TechCrunch ارائه می‌شود، بلکه مجموعه‌ای از مزایا، مزایا و فرصت‌های دیگر را نیز دریافت می‌کنند، از جمله:

دسترسی کامل به Disrupt: بنیانگذاران SB 200 به صورت رایگان در Disrupt شرکت می‌کنند، چهار مجوز اضافی و دسترسی VIP به همه ارائه‌ها، میزگردها و میزگردها دریافت می‌کنند.

فضای نمایشگاهی رایگان برای کل نمایشگاه: SB 200 تنها استارت آپی خواهد بود که در مراحل اولیه مجاز به نمایش در Disrupt است. هیچ کس نمی تواند راه خود را به کف نمایشگاه بخرد.

علاقه سرمایه گذاران و قرار گرفتن در معرض رسانه ها: می‌توانید شرط ببندید سرمایه‌گذارانی که دنبال تک‌شاخ‌های آینده هستند و روزنامه‌نگارانی که به دنبال داستان بزرگ بعدی هستند، برای ملاقات و خوشامدگویی با بنیان‌گذاران SB 200، آن‌ها را برای طبقه‌ی نمایشگاه منتشر می‌کنند.

کارگاه ها و آموزش های میدانی: بنیانگذاران SB 200 به کارگاه ها و مسترکلاس های انحصاری در هفته های پیش از Disrupt دعوت خواهند شد. آنها آموزش های ویژه ای را از کارکنان TechCrunch و یک سال عضویت رایگان در TechCrunch+ دریافت خواهند کرد.

ارائه سریع برای مخاطبان سرمایه گذاران و ویراستاران TC: این آموزش زمانی که وارد مرحله ویترینی شوید مفید خواهد بود. بازخورد ارزشمندی دریافت خواهید کرد و ممکن است راه خود را به سبد سرمایه گذاران بیابید.

یک شات در 100000 دلار: ویراستاران TechCrunch 20 استارت آپ را از SB 200 برای فینالیست های Startup Battlefield انتخاب خواهند کرد. بنیان‌گذاران این 20 شرکت، مربی‌گری خصوصی دریافت می‌کنند، در مقاله‌ای در TechCrunch معرفی می‌شوند و به صورت زنده روی صحنه در مقابل تمام مخاطبان Disrupt ارائه می‌شوند. برنده نهایی جایزه 100000 دلاری بدون سهام و تمام شکوه را به خانه می برد.

پادکست Inside Startup Battlefield

اگر واقعاً می خواهید بدانید که بخشی از SB 200 بودن چگونه است، پادکست چهار قسمتی ما، Inside Startup Battlefield را بررسی کنید. این شما را به پشت صحنه یکی از موردانتظارترین مسابقات استارت آپی فناوری می برد. اپیزود اول یک نمای کلی از آنچه ما به دنبال آن هستیم ارائه می دهد – و اینکه چرا Startup Battlefield با هر رقابت استارتاپ دیگری در آنجا متفاوت است.

چه می توانیم بگوییم جز این که این فرصت را از دست ندهیم! برای Startup Battlefield 200 درخواست دهید تا 15 مه ساعت 11:59 ب.ظ PDT.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.