تعریق شبانه به فناوری آب و هوا: کلوین با پمپ حرارتی چشم 30 میلیون دلار به دست می آورد

Radiator Labs، شرکتی که برای حل تعریق شبانه رادیاتور بخار (یک مشکل بسیار رایج در شهرهایی مانند نیویورک) متولد شده است، در حال گسترش فراتر از پوشش های هوشمند رادیاتور با 30 میلیون دلار سرمایه جدید است. این شرکت همچنین نام جدیدی به نام کلوین را اعلام کرد.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: سرمایه‌گذار 2150 متمرکز بر فناوری آب و هوا، دور کلوین را رهبری کرد، در حالی که بنیاد خانواده اشمیت (با نام مستعار Google money)، صندوق مشارکت برای نیویورک (با نام مستعار خصوصی) و «چند سرمایه‌گذار قبلی» نیز در این دور شرکت کردند.

هنگامی که پوشش رادیاتور “Cozy” کلوین در Kickstarter عرضه شد، این شرکت آن را به عنوان “ترموستات NEST” برای رادیاتورهای بیش از حد داغ معرفی کرد. کلوین به تک‌کرانچ گفت: از آن زمان، این محصول از روکش‌های پارچه‌ای برای اجاره‌کنندگان (مثلاً دستکش‌های اجاق گاز غول‌پیکر) به مجموعه‌ای از روکش‌های فلزی شیک‌تر تبدیل شد که با اشتراک به ساختمان‌ها ارائه می‌شدند که هزینه آن «حدود 10 تا 15 دلار در آپارتمان در ماه» است.

کلوین از به اشتراک گذاشتن ارزش گذاری خود خودداری کرد و گفت که از این پول برای گسترش به بریتانیا، آلمان و سایر بخش های اروپا استفاده خواهد کرد. این شرکت افزود که قصد دارد در اواخر سال جاری عرضه پمپ های حرارتی – فناوری گرمایشی که برای کربن زدایی ساختمان بسیار مهم است – آغاز کند.

این شرکت در پاسخ به این سوال که آیا تمایز خود از مقیاس دمایی با همین نام برای کلوین چالش برانگیز خواهد بود، این شرکت به TechCrunch گفت که «بیش از حد نگران سردرگمی نیست».

این شرکت گفت: «از آنجایی که دامنه فناوری ما فراتر از رادیاتورها گسترش می‌یابد، ما می‌خواستیم نامی مختصر و توصیفی از مأموریت ما داشته باشد. “در اصل، آنچه ما در تلاش هستیم انجام دهیم این است که کنترل دما را برای فضاهای اشغالی به مقرون به صرفه ترین روش ممکن ارتقا دهیم.”