بینگ چت در دسترس کاربران بیشتری است، پاسخ‌های بصری بیشتری به دست می‌آورد، سابقه چت و قابلیت‌های توسعه‌دهنده شخص ثالث

مایکروسافت اکنون بینگ چت جدید خود را برای همه کاربرانی که Microsoft Edge را دانلود می‌کنند عرضه می‌کند، دیگر لیست انتظاری وجود ندارد. یوسف مهدی، معاون شرکت، گفت که بیش از نیم میلیارد چت در بینگ چت از زمان راه اندازی آن در 3 ماه پیش انجام شده است.

چه چیزی جدید است

چهار نکته اصلی در مورد جدید چت بینگ وجود دارد:

  • حذف لیست انتظار برای چت بینگ با رفتن از «پیش‌نمایش محدود» به «پیش‌نمایش باز»
  • به دست آوردن پاسخ های بصری بیشتر برای چت بینگ با تصاویر و ویدیوهای غنی
  • ارائه یک تجربه چند جلسه ای با سابقه چت جدید و چت های مداوم در مرورگر Edge
  • صادرات و به اشتراک گذاری چت های بینگ
  • دسترسی توسعه‌دهنده برای ساخت برنامه‌های شخص ثالث در بالای Bing Chat

بیایید کمی بیشتر به این تغییرات بپردازیم.

لیست انتظار بینگ چت از بین رفته است

بینگ از «پیش‌نمایش محدود» به «پیش‌نمایش باز» رفته و «فهرست انتظار» را برای دسترسی به چت بینگ حذف کرده است. برای دسترسی به چت بینگ همچنان باید از مرورگر مایکروسافت، اج و/یا برنامه موبایل Bing استفاده کنید.

همچنین باید در حین استفاده از بینگ چت در مرورگر اج وارد حساب مایکروسافت خود شوید تا آن کار کند.

بینگ چت بصری تر

بینگ پاسخ‌های درون گپ بینگ را به‌روزرسانی کرده است تا با بهبود قالب‌بندی و چیدمان، افزودن تصاویر غنی‌تر و ویدیوهای غنی‌تر، و همچنین با افزودن نمودارها و نمودارها در صورت لزوم، از نظر بصری جذاب‌تر باشند.

در اینجا یک اسکرین شات از ظاهر بصری جدیدتر Bing Chat در تلفن همراه آمده است:

Visual Pop Still 800x450

همچنین، Bing Image Creator به همه زبان‌ها در دسترس است، به این معنی که بیش از 100 زبان مختلف، در مورد بصری بیشتر صحبت کنید:

Image Creator Still 800x450

مایکروسافت همچنین Edge را دوباره طراحی کرد تا چت ها را با فرمت بهتر و بصری نشان دهد. این شرکت گفت که این شامل ظاهر ساده، گوشه های گرد، ظروف سازمان یافته و عناصر بصری نیمه شفاف است. در اینجا چیزی است که به نظر می رسد:

Edge Actions Still 800x450

همچنین می توانید با آپلود تصاویر به عنوان بخشی از چت خود، از بینگ چت پاسخ بخواهید. پس از آپلود تصویر، بینگ چت می‌تواند محتوای مرتبط را در وب جستجو کند.

علاوه بر این، Bing Chat در مایکروسافت اج قابلیت خلاصه‌سازی اسناد طولانی را در قالب‌های PDF و HTML بهبود بخشیده است.

تجربه‌های چند جلسه‌ای چت بینگ

مایکروسافت مدتی است که در مورد اضافه کردن تاریخچه چت صحبت می کند و اکنون مایکروسافت آن را برای بینگ چت عرضه می کند. می‌توانید از چت بینگ استفاده کنید و بتوانید از جایی که آن را متوقف کرده‌اید ادامه دهید، سپس می‌توانید به چت‌های قبلی در تاریخچه چت بینگ بازگردید.

یک برگه “اخیرا” در سمت راست وجود دارد تا از جایی که کار را متوقف کرده اید، ادامه دهید. همچنین می‌توانید یک برگه «ذخیره‌شده» را برای چت‌هایی که بعداً ذخیره کرده‌اید ببینید.

تاریخچه چت هنوز 800x450

حتی می‌توانید از رابط چت بینگ به رابط نوار کناری Edge بروید، بنابراین می‌توانید وب را مرور کنید و به چت خود ادامه دهید. تصویر زیر نشان می دهد که در عمل:

Edge Persistent Chat Still 800x450

چت های خود را صادر و به اشتراک بگذارید

مایکروسافت همچنین در حال اضافه کردن قابلیت صادرات و اشتراک‌گذاری چت‌های شما از Bing Chat یا نوار کناری Edge است. در صورت تمایل می توانید چت های خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا آنها را به ابزارهایی مانند Microsoft Word منتقل کنید.

در این اسکرین شات، می توانید نمادهای صادرات و اشتراک گذاری را در سمت راست بالای پنجره چت مشاهده کنید:

Export Still 800x450

دسترسی توسعه دهنده شخص ثالث

مایکروسافت به زودی اعلام کرد، توسعه‌دهندگان می‌توانند افزونه‌های شخص ثالث را در تجربه چت بینگ بسازند. این نیز چیزی است که بینگ هفته‌ها پیش به آن اشاره کرد. در تصویر زیر، می‌توانید نمونه‌ای از OpenTable را ببینید که به شما کمک می‌کند تا یک رستوران را پیدا کرده و رزرو کنید. این چیزی است که ChatGPT OpenAI در حال حاضر از آن پشتیبانی می کند.

Bing Actions Still 800x450

چرا ما اهمیت می دهیم

تماشای اینکه چگونه مایکروسافت به تکامل این ویژگی های چت هوش مصنوعی ادامه می دهد، هیجان انگیز است. تماشای اینکه چگونه ممکن است آینده یک تجربه جستجوی جدید را شکل دهد بسیار هیجان انگیزتر است.

همه ما می دانیم که Google I/O نزدیک است، و دیدن مایکروسافت و گوگل که با این فناوری های نوظهور سریع قدم برمی دارند، هیجان انگیز است.