بک لینک Pbn یا هرمی چیست؟

با انتخاب آن مواردی که موضوع شان با سایت شما مرتبط است؛ یک شبکه خیلی بزرگ و کاملا معتبر و مرتبط برای لینک سازی دارید. انکر مارک های تجاری در گوگل حرف اول را می زنند و این غول بزرگ اینترنتی به دنبال آن ها خواهد بود.

خرید بک لینک Pbnبنابراین ، گوگل این وب سایت را بهتر رتبه بندی می کند و آن را در لیست نتایج جستجو بالاتر قرار می دهد. برخی از سایت هایی که خدمات گرفتن بک لینک ارائه می کنند، بدون اطلاع از موضوع سایت شما و با موضوعات نامرتبط، اقدام به لینک سازی برای وب سایتتان می کنند.

بک لینک Pbn

پس از این اتفاق صاحب شبکه وبلاگ خصوصی آن دامنه را قطع می کند زیرا دیگر برای آنها با ارزش نیست و اگر یک دامنه را از آنها بخرید سرانجام این لینک برگشت را از دست خواهید داد.

درواقع آنها میخواستد یک مزرعه لینک شخصی داشته باشند که فقط خودشان به آن دسترسی داشتند، زیرا پیدا کردن یک مزرعه مرتبط کار بسیار سختی بود. در این مطلب دریافتی که بک لینک pbn چیست و ساخت آن ها چگونه خواهد بود و آیا این بک لینک ها pbn ارزشمند هستند یا خیر؟

ما در این مقاله ضمن توضیح در مورد اینکه بک لینک PBN چیست ، در مورد اثرات منفی آن در سئو نیز صحبت میکنیم و در انتها به شما آموزش میدهیم چگونه پیامدهای منفی این نوع لینک سازی را به حداقل برسانید.

بازه زمانی یک بک لینک pbn به سایت پولی و زمان فعال بودن آن بستگی خواهد داشت. در اینجاست که PBN ها مطرح میشود، روشی میانبر برای اینکه بتوان به صورت مصنوعی برای سایت بک لینک ایجاد کرد و رتبه آن را بهبود بخشید.

در این قسمت تعداد بک لینک های وارد شده یک قواعد کلی دارند که باید به آن دقت کرد. در حالت لینک سازی معمولی شما باید مراحل ساخت اکانت و پذیرش لینک و موارد مختلف زیادی را پشت سر بگذارید تا با موفقیت لینک خودتان را بسازید.

این قضیه به حدی در میان وب مستران رواج پیدا کرده بود که؛ گوگل یک فاکتوری جدا با عنوان page rank را صرفا برای محاسبه تعداد بک لینک های ساخته شده و کیفیت آنها در نظر گرفته بود.

وب سایتهایی باشید که این موضوع موجب می شود در خرید رپورتاژ از این. آیا افزایش رتبه پس از خرید بک لینک PBN و PDN تضمین می شود؟ بررسی ها و تجربیات نشان می دهد گوگل امروزه صفحات خاصی را برای کلمات کلیدی در نظر گرفته است و این امر توسط کلمات کلیدی و مطابق با رتبه بندی در محتوای صفحه قابل انتخاب است و انکرها نقش زیادی در رتبه بندی نخواهند داشت.

با مطالعه مطالبی که در ادامه خواهیم آورد، دغدغه ساخت بک لینک خود را به یک تجربه تبدیل سازید. پس از پاکسازی وب سایتهای خود (طراحی فروشگاه آنلاین)، هر سایت را در یک زمینهی طبیعی به صفحه هدف لینک کنید.

1. سایتی که در آن لینک می سازیم ممکن است به مرور زمان فعالیت خود را کاهش بدهد و یا اینکه لینک و محتوای مربوط به ما، از بین برود.

آیا شما پاسخ آن را می دانید. در ادامه آموزش سئو چند روش که با استفاده از آنها گوگل شبکه شما را شناسایی می کند را؛ مورد بررسی قرار می دهیم.

بک لینک ها در نرمال ترین و بهترین حالت، مدت کوتاهی با ارزش هستند. یکی دیگر از محبوب ترین ویژگی های این ابزار، تجزیه و تحلیل دامنه وب سایت و مقایسه آن با رقباست.

مبارزه با بک لینکهای غیرطبیعی یکی از الگوریتمهای مهم گوگل است، اما شبکه پی بی ان هم با انجام تمهیداتی میتواند کماکان به تحقق اهداف استفادهکنندگان از امکانات مفیدش کمک کند. به همین خاطر علاوه بر دانش در این زمینه تجربه عملی و موفق هم اهمیت دارد.

به وجود آمدند که تمامی این ها روی سئو تاثیر گذار بودند. اما، همانطور که قبلا ذکر شد، هنگام استفاده از بک لینک PBN لینک مطلب ، در تلاش جستجوگرها برای بالا بردن رتبه بندی وب سایت، خطرات زیادی وجود دارد.

اما این موضوع باعث شده که مزرعه های بسیاری با موضوعات مختلف و حتی نامرتبط به وجود آید و دستیابی به یک لینک کارآمد کار بسیار دشواری شد. در واقع به جز اینکه لینک فارم و PBN هر دو جزو روش های لینک سازی کلاه سیاه هستند، هیچ ارتباطی دیگه ای با هم ندارند.

تو این مدت هم بهتره در شبکه های اجتماعی ایرانی و خارجی فعالیت داشته باشید و لینک سازی تون رو انجام بدید. پکیج های مختلف لینک سازی پی بی ان و پی دی ان چه تفاوتی با هم دارند؟

در تاریخ 7 فروردین 1398 ، در صفحه اینستاگرام آکادمی فرین پستی شامل 9 ویدیو ، در رابطه با لینک بیلدینگ به روش PBN منتشر کردیم. در مزرعه لینک خصوصی تان می توانید به سراغ آن دامنه هایی بروید که با اینکه هنوز معتبر هستند؛ اما آزاد می باشند و فعالیتی را انجام نمی دهند.

برای مثال ایجاد پیوند برای محتوایی که محصولی مانند کفش زنانه را معرفی میکند، با همین عبارت کفش زنانه یا کفش زنانه در وبسایت فلان، در وبسایتهای دیگر لنگر میشود.

عموم فعالیتهای ادمین وبسایتهای مختلف حول این نکته متمرکز میشود که از راههای مختلف باعث افزایش رتبه وبسایت شوند. این کار انجام شد و بعد از دو هفته لینک ما در صدر گوگل قرار گرفت ، اما نکته ی مهم چیز دیگری بود.

اما در این ساخت بک لینک PBN همه چیز در اختیار شماست و نیازی به تعامل با مدیران و حفظ لینک تان در آن سایت را ندارید. به سایت های مختلف با ترفند های مختلف ایمیل ارسال کنید، مطمئن باشید که جواب میگیرید.

بعد از خرید و استفاده رپورتاژ های pbn به ندرت پیش می آید به سمت رپورتاژ آگهی های خبرگزاری بروید. خرید لینک در سایتهایی مانند Fiverr یا سایر خدمات دهنده ها ممکن است سایت شما را در معرض خطر جدی قرار دهد.

اگر سایتهایی که در شبکه شما قرار گرفته و یکدیگر را تقویت میکنند، بر روی یک ارائه دهنده با یک IP مشابه باشند، ریسک شناسایی شبکه توسط گوگل، افزایش پیدا خواهد کرد. بهترین راه برای جلوگیری از خطا در این زمینه سنجش نمونههای بک لینکی است که توسط مجموعه ارائه دهنده خدمات برای مشتریهای دیگر ساخته شده است.

این عمل گوگل را نیز شکاک خواهد کرد. 2. هر جا که ما باشیم؛ مطمئنا رقبا نیز آن جا هستند. در اوایل به کارگیری این ساختار، از آن جایی که الگوریتم های گوگل به هوشمندی الان نبودند و مفهوم سئو و محتوا به این شکل امروزی نبود، استفاده از آن واقعا مفید بود و سایت ها برای دریافت رتبه، وابستگی زیادی به ساخت بک لینک داشتند.

چقدر این پست مفید بود؟ با این حال، توسعه PBNهای ارزشمند فرآیند پیچیدهای است که ممکن است هزاران دلار هزینه داشته باشد. همین امر باعث هوشمندتر شدن گوگل شده است؛ به طوری که برنامه های مختلفی را برای مبارزه با این تکنیک فراهم کرده است.

ساخت بک لینک pdn و pbn، نیازمند دانش تخصصی در حوزه سئو بوده و به همین دلیل ساخت چنین شبکه ای در صورت عدم تجربه می تواند خسارت های جبران ناپذیری به سایت و در نتیجه کسب و کار شما بزند.از طرفی به دلیل هزینه بالای نگهداری شبکه های PBN و PDN چه از نظر زمانی، مالی و یا حتی انسانی، اجرای این متد برای کسب و کارهای کوچک از دیدگاه اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود و به همین دلیل تیم سئوسل با فراهم کردن امکان سفارش لینک سازی های پی بی ان و پی دی ان سعی در تسهیل اجرای لینک سازی نموده است.

در شبکه خصوصی بلاگ یا PBN یا هرمی استفاده از یک سایت جدید، کار عاقلانه ای نیست و بهتر است برای لینک سازی خارجی با شبکه PBN یا لینک سازی هرمی از سایتهای استفاده کنید که اعتبار خوبی داشتهاند و در زمان گذشته فعال بوده و بک لینک گرفتهاند اما بنا به دلایلی این سایتها منقضی شدهاند.

با در نظرگرفتن دلایل بالا، می توان نتیجه گرفت که ایده ساختن و داشتن یک شبکه خصوصی لینک سازی، کاملا منطقی به نظر می رسد. اما در شبکه PBN یا هرمی بک لینکها مطابق با الگوریتم گوگل و با تعدادی کم و استراتژی خاص به سایت شما لینک میشوند.

با خرید بک لینک از سایت های دارای قدرت بالا، رتبه های بالاتری کسب می کنید. ایجاد یک لینک از دامنه جدید در رتبه بندی ارگانیک تاثیری نخواهد داشت و برای سئو ارزشی ندارد؛ چون باید برای خرید از وب سایتی که هیچ صلاحیتی ندارد، هزینه پرداخت کرد.