به‌روزرسانی بررسی‌های آوریل 2023 Google به پایان رسیده است

گوگل تأیید کرده است که به‌روزرسانی بررسی‌های آوریل 2023 اکنون به پایان رسیده است. این به‌روزرسانی که در 12 آوریل 2023 اعلام شد، رسماً در یک دوره 13 روزه عرضه شد.

به روز رسانی نظرات فوریه 2023. به عنوان یادآوری، به‌روزرسانی بررسی‌های آوریل 2023 حدود ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی در 12 آوریل منتشر شد. انتشار این به‌روزرسانی پس از اعلام آن، 13 روز طول کشید. بنابراین، این به روز رسانی در 12 آوریل آغاز شد و تا 25 آوریل 2023 ادامه یافت، گوگل پست کرد.

این به‌روزرسانی فراتر از به‌روزرسانی‌های بررسی‌های محصول قبلی Google برای ارزیابی نظرات درباره هر موضوعی است که قابل بررسی است، از جمله:

  • خدمات و مشاغل.
  • مقاصد.
  • رسانه (به عنوان مثال، بازی، فیلم).

Google نام «سیستم بررسی محصول» خود را به «سیستم بررسی» تغییر داده است و زبان را در بخش‌های مختلف مستندات راهنمای خود در مورد بررسی‌های محصول تغییر داده است تا اکنون برای همه انواع بررسی‌ها اعمال شود.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر وب سایت شما محتوای بررسی کلی ارائه می دهد، می خواهید رتبه بندی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا تحت تأثیر قرار گرفته اید یا خیر. آیا ترافیک ارگانیک Google شما بهبود یافته، کاهش یافته یا ثابت مانده است؟

در دراز مدت، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که جزئیات و تلاش بیشتری را در محتوای بررسی خود به کار می برید. آن را منحصر به فرد کنید تا از رقبای وب متمایز شود.

اگر به راهنمایی بیشتر در مورد این به روز رسانی نیاز دارید، داستان قبلی ما را در اینجا ببینید.

به روز رسانی بررسی محصول قبلی این هفتمین نسخه از به‌روزرسانی بررسی‌های محصول است که قبلاً با نام به‌روزرسانی بررسی‌های محصول شناخته می‌شد، اکنون به‌روزرسانی بررسی‌ها است و در 12 آوریل در حدود ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی منتشر شد. اولین به‌روزرسانی بررسی محصول در 8 آوریل 2021، دومی در 1 دسامبر 2021، سومین به‌روزرسانی در 23 مارس 2022 و چهارمین در 27 جولای 0222 منتشر شد و پنجمین به‌روزرسانی منتشر شد. در 20 سپتامبر 2022 و ششمین در 21 فوریه 2023 منتشر شد.