برنامه Mimestream مهندس سابق اپل یک سرویس گیرنده Gmail خوب برای مک است

مهندس سابق اپل، نیل جاوری، روی یک اپلیکیشن ایمیل برای مک به نام Mimestream کار می کند. اکنون پس از یک مرحله آزمایشی طولانی بیش از دو سال، از نسخه بتا خارج شده است. این برنامه از API Gmail استفاده می کند – و به همین دلیل است که در حال حاضر فقط با Gmail سازگار است.

جاوری که بیش از هفت سال در اپل بود، روی اپلیکیشن Mail برای اولین iPad و اولین اپلیکیشن Notes برای macOS کار کرد. بعداً او تیم هایی را مدیریت کرد که روی برنامه ایمیل اپل کار می کردند. او در سال 2017 شرکت را ترک کرد و Mimestream را در سال 2019 تأسیس کرد. جاوری گفت که این شرکت هنوز با پنج نفر کار بر روی برنامه بوت استرپ است. وی اشاره کرد که بیش از 167000 نفر از این برنامه در نسخه بتا استفاده کرده اند.

به دلیل آشنایی او با برنامه ایمیل اپل، بسیاری از عناصر طراحی Mimestream شبیه برنامه پیش‌فرض در مک هستند، مانند استفاده از نقاط آبی برای نشان دادن ایمیل‌های خوانده نشده، طرح‌بندی سه ستونی و دکمه‌های عمل واقع در نوار بالا. .

به عنوان یک برنامه بومی، Mimestream به خوبی با بقیه سیستم عامل ادغام می شود. از حرکات پد لمسی، تم های تیره، پیوند دادن پروفایل های ایمیل به فیلترهای فوکوس و میانبرهای صفحه کلید پشتیبانی می کند.

این برنامه از Gmail API استفاده می کند، به این معنی که به راحتی می تواند مواردی مانند امضا، فیلترهای سمت سرور، الگوها، برچسب ها و پاسخ های تعطیلات را وارد کند. این برنامه همچنین از نام‌های مستعار Gmail، نام‌ها، بلوک‌های کد، جایگزینی Markdown، لغو ارسال و امکان ارسال و بایگانی پشتیبانی می‌کند. این ادغام به این معنی است که تجربه Mimestream به وب‌سایت Gmail نزدیک‌تر است.

اعتبار تصویر: Mimestream

با راه اندازی جدید، Mimestream از پروفایل هایی مانند “Work” و “Personal” نیز پشتیبانی می کند تا بتوانید حساب های مختلف را جدا کنید. همچنین می توانید رنگ های مختلفی را به حساب ها اختصاص دهید تا بین ایمیل ها در نمای یکپارچه تفاوت قائل شوید. به علاوه، می‌توانید یک برنامه زمان‌بندی اعلان تنظیم کنید تا اعلان‌های غیر ضروری مزاحم نشوید.

این برنامه همچنین دارای نوار منوی اضافی است – وقتی روی نماد نوار منو کلیک می‌کنید، می‌توانید بدون باز کردن برنامه، پیام‌های خوانده نشده را به سرعت بررسی کنید.

اعتبار تصویر: Mimestream

می‌توانید از Mimestream به صورت رایگان با یک دوره آزمایشی 14 روزه استفاده کنید. پس از آن، باید 4.99 دلار در ماه یا 49.99 دلار در سال پرداخت کنید. با این حال، این استارت‌آپ طرح سالانه را با قیمت راه‌اندازی با تخفیف 29.99 دلار برای سال اول تا 9 ژوئن ارائه می‌کند. Mimestream در برابر سایر مشتریان ایمیل مانند Boxy، Edison Mail و برنامه Shortwave مدیر سابق گوگل قرار دارد. برای متمایز شدن از رقبا به رابط کاربری ساده و آشنا برای کاربران مک و ادغام دقیق با جیمیل متکی است.