اکنون می توانید از Google Bard برای کمک به کدنویسی استفاده کنید

Google Bard اکنون می تواند به شما در کدنویسی کمک کند و از بیش از 20 زبان برنامه نویسی مختلف از جمله C++، Go، Java، Javascript، Python و Typescript پشتیبانی می کند. بنابراین کسانی از شما که در طول کارهای بازاریابی جستجوی خود کدنویسی زیادی انجام می دهند، ممکن است بخواهید از Google Bard یا موتورهای چت دیگر هوش مصنوعی مانند ChatGPT یا Bing Chat برای کمک به کدنویسی استفاده کنید.

کد نویسی با بارد گوگل نمونه هایی را نشان داد که چگونه Bard می تواند به شما در کدنویسی کمک کند. گوگل گفت می‌توانید کد پایتون را به Google Colab صادر کنید، بدون اینکه نیازی به استفاده از کپی و چسباندن برای وارد کردن آن به Colab باشد. Google توضیح داد که Bard همچنین می تواند در نوشتن توابع برای Google Sheets کمک کند.

5 Bard Code Generation Product GIF Blog Social 20001124

Bard می تواند به شما در رفع اشکال کد کمک کند. به‌علاوه، اگر Bard به شما پیام خطا یا کدی داد که آنچه را که در نظر داشتید انجام نمی‌دهد، می‌توانید فقط به Bard بگویید «این کد کار نکرد، لطفاً آن را اصلاح کنید» و Bard می‌تواند به شما در رفع اشکال کمک کند.

3 Bard Coding Product Debug GIF Blog Social 20001124

Bard همچنین می‌تواند توضیح دهد که کد چه کار می‌کند، در اینجا نمونه‌ای از توضیح کد Bard آورده شده است:

4 Bard Coding توضیح محصول GIF Blog Social 20001124 IF8i1Y3

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر برنامه نویسی انجام می دهید، شاید بارد بتواند در این راه به شما کمک کند. سعی کنید از Bard برای زبان هایی مانند C++، Go، Java، JavaScript، Python، TypeScript و حتی توابع Google Sheets کمک بخواهید. گوگل گفت که این باید برای سطوح تجربه برنامه نویسی از مبتدی تا مهندس با تجربه کار کند.