اپلیکیشن پرداخت های برتر هند PhonePe Firehose داده های خود را برای همه باز می کند – TechCrunch

PhonePe ، یکی از بزرگترین خدمات پرداخت دیجیتال در هند ، پنجشنبه Pulse را راه اندازی کرد ، یک محصول رایگان برای ارائه بینش در مورد نحوه پرداخت دیجیتالی مردم در دومین بازار بزرگ اینترنت جهان.

و PhonePe می داند: استارتاپ پنج ساله تحت حمایت Flipkart گفت که بینش های آن بر اساس بیش از 22 میلیارد تراکنش است که طی سالها پردازش شده است.

Pulse سطح بی نظیری از درک پیشرفت پرداخت های دیجیتالی و خدمات مالی مختلف را در ایالت ها ، مناطق هند و بیش از 19000 کد پستی ارائه می دهد. محصول جدید طیف وسیعی از داده های جامع از جمله تعداد معاملات خود در یک ایالت بین کاربران ، تجار و پرداخت قبوض آب و برق را ارائه می دهد.

این استارتاپ ، که اطلاعات کاربران را ناشناس کرده است ، داده ها و تجزیه و تحلیل جدید را به صورت دوره ای و یک گزارش مهم در هر سال منتشر می کند. این استارتاپ همچنین گزارش اولیه خود (PDF) را پنجشنبه منتشر کرد.

نگاهی به محصول PhonePe’s Pulse (Screengrab)

سمیر نیگام ، بنیانگذار و مدیر عامل PhonePe در یک کنفرانس مجازی گفت که PhonePe همچنین بینش های خود را از طریق API در اختیار دانشگاهیان ، تحلیلگران و سایر بازیکنان قرار می دهد که بدون هیچ هزینه ای از آن استفاده می کنند.

بیش از 100 میلیون هندی در 5 سال گذشته با حرکت دهلی نو مبنی بر بی اعتبار ساختن بسیاری از پول های در گردش در سال 2016 و ایجاد خطوط راه آهن UPI توسط بانک های خرده فروشی در هند که قابلیت همکاری بین برنامه ها را ارائه می دهد ، به صورت دیجیتالی معامله کرده اند. UPI امروزه به عنوان محبوب ترین روش پرداخت پول دیجیتالی هندی ها مطرح شده است و PhonePe بیش از 40 درصد از سهم بازار خود را به دست می گیرد.

افزایش ناگهانی پذیرش پرداخت های تلفن همراه همچنین چندین غول بین المللی – از جمله گوگل ، فیس بوک ، آمازون و سامسونگ – را مجبور به ارائه پیشنهادات پرداخت خود در کشور آسیای جنوبی کرده است. بر اساس گزارش Credit Suisse ، بازار پرداخت تلفن همراه هند تا سال 2023 ارزش یک تریلیون دلار دارد.

مدیران PhonePe روز پنجشنبه در رویدادی مجازی گفتند که دلیل راه اندازی Pulse ، تلاشی که در ابتدا توسط تیم ارتباطی این استارتاپ ارائه شد ، ارائه وضوح به مردم در مورد رفتار پرداخت های دیجیتالی است زیرا سر و صدای غیرقابل تأیید زیادی در صنعت ایجاد شده است.

وقتی از نیگام در مورد از دست دادن احتمالی مزیت رقابتی س askedال شد ، گفت PhonePe داده ها را به نفع خود منتشر می کند و سایر بازیگران این صنعت را نیز تشویق کرد تا اقدامات مشابهی را انجام دهند. او گفت که این داده ها می تواند به مشاغل کمک کند تا تصمیمات خود را بهتر بشناسند.

این یک داستان در حال توسعه است. موارد بیشتر برای پیگیری…