استارتاپ HeartLab نیوزلند 2.45 میلیون دلار برای آوردن نرم افزار اسکن قلب به ایالات متحده جمع آوری کرد – TechCrunch

استارتاپ medtech مستقر در نیوزلند HeartLab 2.45 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است که به گفته وی به شرکت کمک می کند تا پلت فرم اسکن قلب و گزارش دهی قلب خود را تا اوایل سال آینده در ایالات متحده گسترش دهد.

HeartLab یک راه حل کامل برای اکوکاردیوگرام ، آزمایش های اولتراسوند است که پزشکان از آن برای بررسی ساختار و عملکرد قلب بیمار استفاده می کنند. این نرم افزار نه تنها به مرتب سازی و تجزیه و تحلیل تصاویر سونوگرافی برای کمک به پزشکان در تشخیص بیماری های قلبی و عروقی کمک می کند ، بلکه با تهیه گزارش بیمار برای پزشکان که می تواند به پرونده سلامت بیمار اضافه شود ، گردش کار را نیز ساده می کند.

ویل هویت ، 21 ساله ، HeartLab را در 18 سالگی که ریاضیات کاربردی و آمار را در دانشگاه اوکلند مطالعه می کرد و به عنوان محقق در موسسه مهندسی مهندسی اوکلند کار می کرد ، راه اندازی کرد. ایده راه اندازی در حالی به گوش او رسید که به متخصص قلب گوش داد ، و در حال حاضر یکی از بنیانگذاران ، پاتریک گلدینگ توضیح می دهد که چقدر وقت گیر و به طور بالقوه نادرست است که پزشکان مجبور باشند هر روز چندین اسکن را به صورت دستی مرور کنند.

هویت به TechCrunch گفت: “شما یک کار دستی واقعا تکراری را انجام داده اید که توسط یک متخصص بسیار آموزش دیده انجام شده است.” هویت می گوید: “برای شروع ، ما فقط تصمیم گرفتیم هوش مصنوعی را آموزش دهیم تا بخش کوچکی از وظیفه پزشک را انجام دهد ، یعنی بررسی این اسکن ها و ایجاد چند اندازه گیری متفاوت که معمولاً پزشک باید خود آنها انجام دهد.” به

به منظور تکرار فرایند خسته کننده ای که پزشکان انجام می دادند ، HeartLab ابزار برچسب زنی داخلی خود را با سونوگراف ها ساخت که شامل راهنمای گام به گام و درخواست جمع آوری داده ها در طیف وسیعی از اندازه گیری های مختلف است. هویت گفت این ابتکار یکی از ارزشمندترین تلاش های مهندسی بود که شرکت تا به امروز روی آن سرمایه گذاری کرده است زیرا منجر به اعتبار سنجی متقابل شده است که برای آزمایش توانایی مدل یادگیری ماشین در پیش بینی داده های جدید و همچنین مشکلات پرچم استفاده می شود. مانند سوگیری انتخاب و برازش بیش از حد.

هنگامی که HeartLab توانست با موفقیت فرایند اسکن را تکرار کند ، این شرکت تلاش کرد خدمات خود را به گونه ای گسترش دهد که پزشکان را از جزئیات بیشتر مدیر رهایی بخشد تا بتوانند زمان بیشتری را صرف درمان بیماران خود کنند. به گفته هویت ، پزشکان معمولاً از یک ابزار نرم افزاری برای تجزیه و تحلیل تصاویر استفاده می کنند ، یکی دیگر که الگوها را تجسم می کند و دیگری که در واقع گزارش را می نویسد. پلتفرم HeartLab ، با نام Pulse ، اکنون می تواند این فرآیندها را در یک نرم افزار متراکم کند.

متخصصان قلب و سونوگرافی در چهار سایت مختلف در نیوزلند در حال آزمایش فناوری HeartLab هستند که در انتظار تأیید مقررات از سوی سازمان غذا و داروی ایالات متحده است. HeartLab پیش بینی می کند FULS تا سه ماهه اول سال 2022 توسط FDA تأیید شود ، یعنی زمانی که استارتاپ می تواند فروش محصول SaaS را آغاز کند.

هیویت می گوید: “برای شروع ما می خواهیم با کلینیک های کوچک و متوسط ​​در ایالات متحده صحبت کنیم.” “ما در واقع دریافتیم که محصولات ما بیشتر در آن کلینیک ها محبوب هستند زیرا جایگزین نرم افزار بیشتری نسبت به کلینیک های بزرگتر است. در کلینیک بزرگتر برخی از این نرم افزارها که قبلاً باید خریداری می کردند ، در مقایسه با کلینیک کوچکتر ، مواردی است که به هر حال نمی توانستند به آن دسترسی پیدا کنند. بنابراین وقتی به ایالت ها می رسیم ، می خواهیم حمل و نقل را عمدتاً برای آن دسته از کاربران آغاز کنیم در حالی که کار می کنیم چگونه بهترین پیشنهاد خود را به کلینیک های بزرگ تر ارائه دهیم. “

هویت می گوید بودجه حاصل از این دور همچنین به استارتاپ کمک می کند تا 10 کارمند دیگر را استخدام کند تا به تیم 13 نفره فعلی مستقر در اوکلند بپیوندد. داشتن استعدادهای بیشتر در زمینه فناوری به HeartLab کمک می کند تا محصول خود را پیش ببرد. در حال حاضر ، نبض در نقطه ای است که اسکنهای زیادی را مشاهده می کند و اندازه گیری های زیادی را انجام می دهد تا بتواند سریعتر از آنچه یک پزشک به تنهایی می تواند این روند را طی کند و در واقع الگوهایی را انتخاب کند که پزشک نمی بیند. هیویت گام بعدی ، که بخش بزرگی از بودجه آن را صرف می کند ، این است که چگونه بیماری ها را تشخیص دهیم نه اینکه فقط بتوانیم آن را نشان دهیم.

“چگونه در واقع چیزی را تهیه می کنیم که به طور معمول پزشکان باید اسکن دیگری را برای آن سفارش دهند؟” گفت هیویت یکی از ایده های کلیدی در زمینه هوش مصنوعی این است که می توانید از تصاویر با وضوح پایین مانند سونوگرافی نقشه برداری کنید. چگونه می توانیم الگویی را از سونوگرافی بیاموزیم که شبیه آنچه در MRI می بینید ، باشد؟ “

اگر HeartLab بتواند نحوه جمع آوری اطلاعات پیشرفته از اکوکاردیوگرام به جای MRI را تشخیص دهد ، می تواند در بیمارستان ها ، کلینیک ها و بیماران هزینه های زیادی را پس انداز کند. هر MRI قلب می تواند حدود 1000 تا 5000 دلار هزینه داشته باشد که تقریباً پنج برابر قیمت اکوکاردیوگرام است.

“من می گویم بزرگترین چالش برای ما این است که چگونه می توانیم از شرکتی که در حال حاضر می تواند محصولات خود را با موفقیت به چند کلینیک محلی تحویل دهد تبدیل کنیم تا در واقع محصولی بسازیم که مقیاس داشته باشد و تجربه بسیار خوبی را برای بسیاری از کاربران ارائه دهد. بیمارستانهای مختلف؟ ” گفت هیویت

پیشرفت در تشخیص اولیه و فناوری تصویربرداری مانند HeartLabs باعث افزایش تقاضا برای چنین ابزارهایی شده است. در نتیجه ، انتظار می رود بازار جهانی راه حل های تصویربرداری پزشکی مجهز به هوش مصنوعی تا سال 2027 به 4.7 میلیارد دلار برسد. با گسترش دسترسی به ایالات متحده ، جایی که بیماری قلبی عامل اصلی مرگ است ، HeartLab آماده است تا بخش بزرگی از آن را بگیرد. پای

در مجموع ، HeartLab به طور عمومی حدود 3.2 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است ، که شامل پیش پرداخت حدود 800000 دلار در اکتبر گذشته به رهبری Icehouse Ventures با حمایت Funders Fund ، شرکت VC مستقر در سانفرانسیسکو است که دور را اعلام کرد. Icehouse Ventures همچنین به همراه یک شرکت دیگر نیوزلندی Outset Ventures و سرمایه گذار خصوصی و مدیر عامل پلت فرم طراحی Figma ، Dylan Field ، به دور بیش از حد اشتراک کمک کردند.

اسکات نولان ، شریک بنیانگذاران صندوق ، که رهبری دورهای سرمایه گذاری برای سه استارتاپ دیگر نیوزلندی را بر عهده داشته است ، در بیانیه ای گفت: “استفاده از هوش مصنوعی در پزشکی باعث کاهش فشار بر سیستم های بهداشتی و در نهایت نجات جان افراد می شود.” “تیم HeartLab یک پلتفرم واقعاً قانع کننده با هوش مصنوعی ساخته است که پزشکان دوست دارند از آن استفاده کنند.”