استارتاپ تحویل خودکار Nuro 30 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

استارت‌آپ ربات‌های تحویل خودکار Nuro 30 درصد یا حدود 340 کارمند را در سراسر شرکت به عنوان بخشی از بازسازی به منظور گسترش باند سرمایه خود اخراج خواهد کرد.

اوایل این هفته، دیو فرگوسن و جیاجون ژو، بنیانگذاران Nuro در یک پست وبلاگ توضیح دادند که این شرکت کارکنان را کاهش می دهد و منابع را از عملیات تجاری دور می کند و به سمت تحقیق و توسعه می رود. Nuro برنامه های افزایش عملیات تجاری خود را در سال جاری متوقف می کند و تولید حجم ربات Nuro خود را به تاخیر می اندازد – نسل سوم یا R3، ربات تحویل دهنده که به عنوان پرچمدار استراتژی تجاری آن طراحی شده است. به گفته فرگوسن و ژو، Nuro با ایجاد این تغییرات می تواند دو برابر بیشتر فعالیت کند و سرمایه کافی برای فعالیت سه سال دیگر بدون جمع آوری پول بیشتر خواهد داشت.

این دومین بار در کمتر از یک سال است که Nuro – یکی از عزیزان دنیای AV که 2.13 میلیارد دلار جمع آوری کرده است – کارگران را در تلاش برای کاهش هزینه ها و گسترش باند سرمایه اخراج می کند. در ماه نوامبر، نورو حدود 300 نفر یا 20 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرد.

کارکنان اخراج شده 12 هفته اخراج به علاوه دریافت خواهند کرد دو هفته اضافی برای کارکنان با دو سال یا بیشتر تصدی. کارمندان واجد شرایط نیز دریافت خواهند کرد 62.5٪ از پاداش هدف (نسبت به استخدام های جدید) یا پرداخت مبالغ پاداش بهار برای کارمندان با پاداش عملکرد دوسالانه. این شرکت همچنین مراقبت های بهداشتی را تا 30 سپتامبر ارائه خواهد کرد و از کارکنان دارای ویزا پشتیبانی می کند.