استارت‌آپ سخت‌افزار Telly یک تلویزیون هوشمند رایگان راه‌اندازی می‌کند که کاملاً توسط تبلیغات پشتیبانی می‌شود

Telly، یک استارت آپ سخت افزاری به رهبری ایلیا پوزین، یکی از بنیانگذاران Pluto TV، روز دوشنبه اعلام کرد که 500000 تلویزیون هوشمند جدید خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. (بله، ما گفتیم رایگان.) هر چند یک مشکل وجود دارد. کاربران باید همزمان با پخش برنامه های تلویزیونی و فیلم ها، تبلیغات 24/7 را تماشا کنند.

Telly یک تلویزیون هوشمند دو صفحه‌نمایش را توسعه داده است که دارای صفحه نمایش 55 اینچی 4K HDR، نوار صوتی پنج درایور داخلی و صفحه‌نمایش دوم 9 اینچی در زیر آن نصب شده است. این صفحه دوم جایی است که تبلیغات در کنار ویجت‌هایی مانند آب‌وهوا، پخش موسیقی و نمرات ورزشی و سایر ابزارک‌های اطلاعاتی مانند سهام نمایش داده می‌شوند. پانل پایینی همیشه روشن است، حتی زمانی که محتوا در حال پخش است.

با این حال، از آنجایی که صفحه نمایش اضافی بسیار کوچکتر از صفحه اصلی است و تبلیغات فقط یک چهارم آن را اشغال می کند، کاربرانی هستند که احتمالاً می توانند چشمان خود را برای نادیده گرفتن تبلیغات به طور کلی آموزش دهند. برای دیگران، ممکن است بیش از حد حواس پرتی باشد. اما هی، این یک تلویزیون رایگان است!

به علاوه، معامله دیگر موافقت با ارائه داده های خاص به Telly است. از این گذشته، هدایا فقط به این دلیل امکان پذیر است که تبلیغات بودجه خود دستگاه را تأمین می کند.

پوزین، بنیانگذار و مدیر عامل Telly در بیانیه ای گفت: «تلی گامی انقلابی برای مصرف کنندگان و تبلیغ کنندگان است. «برای مدت طولانی، مصرف‌کنندگان بخش برابری از مبادله ارزش تبلیغاتی نبوده‌اند. شرکت‌ها میلیاردها دلار از تبلیغات پخش شده در تلویزیون‌ها درآمد کسب می‌کنند، با این حال مصرف‌کنندگان در طول تاریخ مجبور بوده‌اند هم برای تلویزیون و هم برای محتوایی که تماشا می‌کنند هزینه بپردازند. همه اینها امروز تغییر می کند. زمانی که من Pluto TV را تأسیس کردم، یک مدل کاملاً جدید ایجاد کردیم که محتوای تلویزیونی شگفت انگیز را به طور رایگان به بینندگان ارائه می داد. اکنون، با Telly، تلویزیون واقعی را نیز به صورت رایگان ارائه می کنیم.

کاربران می توانند تلویزیون هوشمند رایگان خود را در www.freetelly.com رزرو کنند. Telly این دستگاه را تابستان امسال عرضه خواهد کرد. در حال حاضر، Telly فقط در ایالات متحده رزرو می‌پذیرد

فریب قیمت رایگان را نخورید. این تا حد زیادی پیشرفته ترین تلویزیونی است که تا کنون ساخته شده است. پس از اینکه Telly تلویزیون را از یک مانیتور روی دیوار به قدرتمندترین و مفیدترین دستگاه در خانه تبدیل کرد، مصرف کنندگان دیگر هرگز به تلویزیون خود به همان شکل نگاه نخواهند کرد. Telly به‌روزرسانی رایگان نهایی است که ماه به ماه با به‌روزرسانی‌های هوایی که دائماً تجربه اتاق نشیمن را نوآوری می‌کند، بهتر می‌شود. پوزین افزود: هرگز چنین چیزی وجود نداشته است.

به گفته این شرکت، تلویزیون Telly’s دارای ارزش خرده فروشی 1000 دلار است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به قابلیت تماس ویدیویی برای چت کردن با دوستان یا خانواده یا تماشای مجازی محتوا با هم اشاره کرد.

یک دوربین، سنسور و میکروفون داخلی وجود دارد، بنابراین کاربران می‌توانند بازی کنند و تمرین کنند. بیش از 40 بازی ویدیویی برای انتخاب و همچنین برنامه های تناسب اندام ردیابی حرکت وجود دارد. کاربران می توانند از کنترلرها، کنترل از راه دور یا بدن خود برای استفاده از ویژگی ها استفاده کنند.

دستیار صوتی مجهز به هوش مصنوعی Telly به کاربران اجازه می دهد تایمر تنظیم کنند، سؤال بپرسند و موارد دیگر. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند بازی فوتبال مورد علاقه خود را تماشا کنند و از «Hey Telly» بخواهند فهرست فوتبال فانتزی خود را که در صفحه پایین ظاهر می‌شود، نمایش دهد.

تفاوت دیگری که این شرکت با سایر رقبا دارد این است که نرم افزار تلویزیون هوشمند خود را ندارد. تلویزیون Telly با یک استریم تلویزیون اندروید عرضه می‌شود و مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند سایر دستگاه‌های متصل مانند Roku، Amazon Fire TV و Apple TV را وصل کنند.