از هدر دادن بودجه جستجوی خود جلوگیری کنید

Money Down The Drain 1920x1080 1 800x450

چگونه تشخیص می دهید که کجا می توانید هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهید و سودآوری خود را افزایش دهید، بدون اینکه به درآمد آسیبی وارد شود؟

اگر شما یک تبلیغ کننده PPC هستید، به احتمال زیاد در حال دور ریختن پول با شرایط نام تجاری هستید.

“تنفران تنها” عبارات برند شما هستند که هم در جستجوی پولی و هم در جستجوی ارگانیک رتبه 1 را دارند اما هیچ چیز دیگری ندارند
رقبای که برای آنها مناقصه می کنند. چرا برای آن کلیک ها پرداخت کنید؟ برخی از مارک‌های تجاری با سرمایه‌گذاری‌های بزرگ جستجوی پولی، سالانه میلیون‌ها دلار را هدر می‌دهند.

تحقیقات Adthena نشان می‌دهد که برندها می‌توانند سالانه ۲۰ درصد از بودجه PPC خود را با حذف هزینه‌های این رنجرهای تنها صرفه‌جویی کنند.

اجازه ندهید بودجه شما هدر برود! دانلود چگونه با جستجوی نام تجاری، 1 در 5 دلار برگردانیم برای یادگیری همه چیزهایی که برای کاهش هزینه های جستجوی برند و سرمایه گذاری مجدد در عبارات جستجوی با عملکرد بالاتر نیاز دارید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

انبار دیجیتال مارکتینگ

انبار دیجیتال مارکتینگ مرکز منبعی برای استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ دیپو که توسط رسانه درب سوم ایجاد شده است دارای یک کتابخانه قوی از مقالات سفید میزبانی شده، کتاب های الکترونیکی، تحقیقات اصلی و وبینارها در زمینه طیف گسترده ای از موضوعات بازاریابی دیجیتال – از تبلیغات، تجزیه و تحلیل، مدیریت داده ها و محتوا، تا بازاریابی ایمیلی، سئو و مدیریت کمپین PPC و موارد دیگر. از ما در http://digitalmarketingdepot.com دیدن کنید.