از قدرت داده های مشتری استفاده کنید تا از رقبا جلوتر بمانید

داده های ساخت یافته

جلب علاقه به یک ابزار یا محصول ممکن است بخش آسان و سرگرم کننده ایجاد یک تجارت باشد، اما تبدیل درخواست ها به خریداران زمانی است که کار سخت می شود. امروزه بسیاری از برندها با به دست آوردن، تبدیل، حفظ و ایجاد مشتریان وفادار مادام العمر به مبارزه ادامه می دهند. با این حال، به نظر می رسد که شرکت های پیشرو در سراسر جهان در حال انجام همه اینها و سپس برخی از آنها هستند.

می خواهید بدانید چگونه؟ ثبت نام کنید و در “بهره گیری از قدرت داده های مشتری برای جلوتر ماندن از رقابت” شرکت کنید. ارائه شده توسط تیالیوم.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.