از زمان ورود Big Tech به دنور، سرمایه گذاران نمی توانند به اندازه کافی استارت آپ های محلی بخرند – TechCrunch

به عنوان بودجه راه اندازی در سرتاسر جهان افزایش یافته است، صرافی سر خود را به بازارهای دورافتاده ای مانند آسیای جنوب شرقی، اروپا، آفریقا، آمریکای لاتین و جاهای دیگر برده است. هر کجا که نگاه کردیم، متوجه شدیم که سرمایه‌های مخاطره‌آمیز در مقادیر بی‌سابقه جریان دارد.

داستان تا حد زیادی در داخل ایالات متحده یکسان بوده است، بوستون در کنار غرب میانه و آتلانتا سال خوبی را پشت سر گذاشته است. دنور، تمرکز امروز صبح ما، مشابه است.

پس از کاوش در داده‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر اخیر از طریق PitchBook و CB Insights و صحبت با چند شرکت در آن منطقه، به نکته قابل توجهی پی بردیم: نتایج سرمایه‌گذاری خطرپذیر در دنور پس از اینکه شهر و همسایه نزدیکش، بولدر، سرمایه‌گذاری هنگفتی را از بزرگ‌ترین‌ها جذب کرده بودند، در حال افزایش است. شرکت های فناوری


صرافی استارت آپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


بیایید به نتایج سرمایه‌گذاری دنور بپردازیم، و به خود یادآوری کنیم که چه شرکت‌هایی در این منطقه فروشگاه راه‌اندازی می‌کنند، زیرا حضور آن‌ها در ابتدا باعث جلب توجه کارگرانی شد که از آن زمان به این منطقه استعداد و سرمایه فناوری داده‌اند.

درس تاریخ مختصر

اگر گزارش‌های درآمدهای ابر فناوری را بخوانید، گاهی اوقات نگاهی به تعداد افرادی که برای رشته‌های اصلی کار می‌کنند خواهید دید. این خیلی از مردم است. به عنوان مثال، آلفابت اخیراً فاش کرده است که سه ماهه سوم سال 2021 را با بیش از 150000 کارمند به پایان رساند که در مقایسه با تعداد کمی بیش از 132000 در سه ماهه سال گذشته افزایش یافته است.

دنور بیش از یک بخش از نام هایی مانند مایکروسافت که حضور طولانی مدت در بولدر، حدود 40 مایلی دورتر دارد، به خود جلب کرده است. گوگل در سال 2018 مبلغ 131 میلیون دلار در پردیس بولدر کاهش داد تا نمونه نزدیک دیگری را به لیست ما اضافه کند. (برخی از شرکت های فناوری مشکل رفت و آمد بین دو شهر را با دفاتر در هر دو مکان حل می کنند.)

دنور بیزینس ژورنال خاطرنشان می کند که در داخل دنور، فیس بوک در سال 2017 شروع به استخدام کرد و در سال بعد دفتری را در شهر افتتاح کرد، زمانی که مایکروسافت همچنین یک مرکز فناوری در دنور ساخت. زوم در سال 2016 در دنور ظاهر شد، به ویژه،

این شهر همچنین در حال جذب مردمی است که ممکن است آن را سطح متوسط ​​فناوری بنامیم. سرویس اکسپرس مستقر در میشیگان در سال 2016 دفتری در دنور افتتاح کرد که نشان می‌دهد این شهر صرفاً مکانی برای سواحل برای جذب استعدادها و اجاره دفاتر نیست.

بیشتر به علایق ما، بزرگترین کارفرمایان فناوری دنور اسامی آشنا دارند. طبق فهرستی که توسط مجله تجاری دنور گردآوری شده است، پلتفرم منابع انسانی Gusto و استارت‌آپ edtech Guild Education دو شرکت هستند که از بزرگترین کارکنان در شهر هستند. این نشریه در مارس امسال محاسبه کرد که گوستو 800 نفر از 1400 کارمند خود را در دنور دارد، در حالی که انجمن انجمن 650 نفر از 768 کارگر خود را در اوایل امسال در دنور داشت.

کندوکاو در تاریخ دنور و بولدر تصویر بسیار غنی‌تری از سرمایه‌گذاری در فناوری تاریخی را نسبت به آنچه پیش‌بینی می‌کردیم ترسیم کرد. این نشان می‌دهد که فناوری چقدر در حال حرکت است که بسیاری از شرکت‌ها در منطقه دنور ریشه دارند. کوه راکی ​​در واقع بالاست!

اخیرا