مسدودکنندههای تبلیغات در YouTube مجاز نیستند. این پیامی است که YouTube ممکن است به برخی از کاربرانی که از مسدودکنندههای تبلیغات استفاده میکنند نشان دهد. این بخشی از آزمایش کوچکی است که پلتفرم در حال اجراست.
چرا ما اهمیت می دهیم. در تئوری، این می تواند به معنای بازدید بیشتر برای تبلیغات YouTube باشد. سؤال این است که آیا آن کاربران اصلاً پذیرای تبلیغات YouTube هستند یا خیر – آنها ممکن است به سادگی تماشای یک ویدیو را رها کنند یا به طور جدی تر، کل پلتفرم را کنار بگذارند.
مسدود کننده های تبلیغات در یوتیوب مجاز نیستند. در اینجا پیامی که از طریق Reddit به اشتراک گذاشته شده است، به نظر می رسد:
می گوید:
- به نظر می رسد ممکن است از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده کنید.
- تبلیغات به YouTube اجازه می دهد تا برای میلیاردها کاربر در سراسر جهان رایگان بماند.
- میتوانید با YouTube Premium بدون آگهی بروید و سازندگان همچنان میتوانند از اشتراک شما پول دریافت کنند.
سپس دو انتخاب را به کاربران ارائه می دهد: تبلیغات YouTube را مجاز کنید یا YouTube Premium را امتحان کنید.
نحوه راه اندازی این پیام این صفحه میتواند هر زمان که کاربری که مسدودکننده تبلیغات را نصب کرده است، نمایش داده شود تا محتوای YouTube را مشاهده کند.
زمان بندی جالب؟ گوگل دیروز از Search Generative Experience جدید خود رونمایی کرد. خیلی زود است که بدانید SGE چه تاثیری ممکن است بر عملکرد جستجوی پولی و ارگانیک شما داشته باشد (به تجارت تبلیغات گوگل اشاره نکنیم).
اما محتوای ویدیویی و تبلیغات ویدیویی ممکن است برای برخی از مارکهایی که نیاز به دید دارند در نتیجه ترافیک از دست رفته یا کلیکها در جستجو ارزشمندتر شوند. این همچنین به این معنی است که یوتیوب میخواهد مطمئن شود که کاربرانش تا حد امکان تبلیغات را مشاهده میکنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو