این شرکت گفت که کوپانگ قصد ندارد وارد بازار هند شود و گزارش رسانه های محلی را رد کرد که ادعا می کرد شرکت تجارت الکترونیک کره جنوبی برای ورود به کشور آسیای جنوبی ابراز علاقه کرده است.
سخنگوی این شرکت در بیانیه ای به TechCrunch گفت: «کوپانگ هیچ برنامه ای برای ورود به بازار هند ندارد.
به گفته شرکت تحقیقاتی و مدیریت ثروت برنشتاین، هند یکی از بازارهای تجارت الکترونیکی است که سریعتر رشد میکند و تخمین زده میشود طی سه تا چهار سال آینده 150 میلیارد دلار ارزش داشته باشد.
برنشتاین در گزارشی تند به مشتریان در این ماه پیش بینی کرد که شرکت هندی Reliance در حال پیشی گرفتن از شرکت های فعلی آمازون و Flipkart تحت حمایت Walmart در رقابت برای بازار تجارت الکترونیک این کشور است.
Coupang، بزرگترین بازار آنلاین در کره جنوبی، در سال های اخیر به ژاپن و تایوان گسترش یافته است.