
بله، معرفی های گرم بهترین راه برای نزدیک شدن به سرمایهگذاران هستند و در حالت ایدهآل باید برنامه A شما باشد. اما اگر نتوانید یکی از آنها را دریافت کنید، چه؟
همانطور که در گذشته بحث کردهام، ایمیلهای سرد نیز میتوانند به خوبی کار کنند، و اگرچه برای جمعآوری لیست خوبی از سرمایهگذاران کمی تحقیق لازم است، اما میتوان آن را به راحتی انجام داد. بهعنوان کسی که برای امرار معاش تحقیق میکند و مینویسد، کمتر تخمین زدم که نوشتن ایمیل واقعی برای افرادی که تمام روز و هر روز نمینویسند، چقدر میتواند سخت باشد.
زمانی که اخیراً با یک مشتری کوچینگ زمین کار می کردم، پیشنهاد دادم صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارم و نشان دهم که چگونه تحقیقات سرمایه گذار و پیش نویس ایمیل های سرد را انجام می دهم. مشتری به اندازه کافی از روند من شگفت زده شد که به عنوان یادآوری عمل کرد که همه نمی دانند چگونه ایمیل های سرد را جستجو کرده و ایجاد کنند. این مقاله امیدوارم کمک کند!
بنابراین! در این مقاله، من نشان خواهم داد که چگونه میتوانید ایمیلهای مرتبط و هدفمند بنویسید که باعث میشود سرمایهگذاران متمایل شوند و به آن توجه کنند. به من اعتماد کنید، این رویکرد واقعاً کار میکند: در برخی از استارتآپهای قبلیام، نرخ پاسخگویی به برخی از این ایمیلها بیش از 80 درصد بود.
آیا نمی توانید فقط از یک الگو استفاده کنید؟ خوب، نه، نه واقعا. یا بهتر بگویم، نه به طور کامل. خود را به جای یک VC قرار دهید: در بسیاری از مواقع، ایمیلهای کاملاً عمومی دریافت میکنید که فقط برای ارائه هستند، بدون توجه به اینکه آیا حتی از راه دور به آن علاقه دارید یا خیر. قبل از اینکه آماده ارسال ایمیل سرد باشید، مطمئن شوید که براستی درک کنید که VCها چگونه کار می کنند و پایان نامه سرمایه گذاری VC چیست. هنگامی که درک محکمی از این دو مفهوم پیدا کردید، خواهید فهمید که چرا ایمیل ها باید برای مخاطبان خود سفارشی شوند.
در اینجا نحوه اطمینان از اینکه ایمیل به مکان مناسب ارسال می شود و آنچه باید بگوید آورده شده است: