
رسانه های اجتماعی می توانند ابزاری عالی برای استارتآپها برای به دست آوردن دیده شدن و جذب طرفداران در میان سرمایهگذاران و مشتریان، اما ارائه یک استراتژی برنده ممکن است کار دلهرهآوری به نظر برسد.
هر پلتفرم استراتژی متفاوتی را الزامی می کند و مجموعه ای از دستورالعمل های خاص خود را دارد. مهمتر از آن، هر یک مخاطب خاص آن کانال را جذب می کند. محتوایی که در توییتر برنده میشود ممکن است در اینستاگرام یا TikTok موفق نباشد.
رسانههای اجتماعی میتوانند مکان سختی برای استارتآپهایی باشند که با تیمها و منابع ناب کار میکنند. با این حال، رشاد اسیر، مدیر محتوای Redpoint فکر میکند که پاداشهای بالقوه آن را کاملاً ارزشمند میکند.
در کنفرانس TechCrunch Early Stage هفته گذشته، Assir و شریک Redpoint، Josh Machiz، گفت که کلید ایجاد محتوایی که در رسانه های اجتماعی طنین انداز شود، ایجاد پست هایی است که احساس معتبری داشته باشند و مخاطبان خاص را هدف قرار دهند.