پس از 13 سال ، فردریک دوبوت ، مدیر اصلی محصول ، جستجوی اصلی و هوش مصنوعی ، مایکروسافت را ترک می کند

پس از سیزده سال کار در مایکروسافت ، فردریک دوبوت ، مدیر اصلی PM ، جستجوی اصلی و هوش مصنوعی در مایکروسافت ، روز دوشنبه خروج خود را اعلام کرد. دوبوت یک مشارکت کننده مشتاق در جامعه جستجو بوده است ، و بینش خود را درباره عملکرد داخلی Bing برای راهنمای SEO Bing ما و همچنین صحبت در SMX در وب اسپم و مجازات ها ، “جستجوی Bing برای جستجوی هوشمند” و موارد دیگر ارائه کرده است.

دوبوت توضیح می دهد که چگونه موتورهای جستجو بر خلاف کلمات کلیدی تمرکز خود را بر روی درک قصد تغییر می دهند.

چرا اهمیت می دهیم. بازاریابی جستجو علاوه بر صنعت ، جامعه ای از متخصصان است که تمام تلاش خود را برای به اشتراک گذاشتن آنچه می دانیم انجام می دهند تا همکاران ما و مارک هایی که برای آنها کار می کنند موفق شوند. فردریک دوبوت در نقش خود در مایکروسافت این ویژگی ها را مثال زد و به درک صنعت از نحوه خزیدن ، نمایه سازی ، رتبه بندی و رتبه بندی Bing کمک شایانی کرد. دوبوت هنوز مشخص نکرده است که در آینده به کجا می پردازد ، با این وجود ، ما بهترین ها را برای او امیدواریم و خوشبین هستیم که هرکسی که در نقش فعلی خود قدم بگذارد ، مباشرت و مدافع SEO نیز خواهد بود.


درباره نویسنده

جورج نگوین ویرایشگر Search Engine Land است که جستجوهای ارگانیک ، پادکست و تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد. سابقه وی روزنامه نگاری و بازاریابی محتوا است. قبل از ورود به صنعت ، او به عنوان شخصیت رادیو ، نویسنده ، مجری پادکست و معلم مدرسه دولتی کار می کرد.