از آنجایی که تعداد زیادی از استارت آپ های آنلاین هندی کاتالوگ خود را با دوره های زنده و ضبط شده برای دانش آموزان گسترش می دهند، تعداد انگشت شماری از استارتاپ های عصر جدید شروع به کشف رویکردهای مختلف برای خدمت به بازار کرده اند.
Teachmint ، یکی از این استارتاپ ها که به معلمان کمک می کند کلاسهای مجازی خود را با چند ضربه روی تلفن های هوشمند خود ایجاد کنند ، 78 میلیون دلار در دور تامین مالی سری B خود جمع آوری کرده است ، TechCrunch آموخته و تأیید کرده است.
این استارت آپ روز دوشنبه گفت که Rocketship.vc و Vulcan Capital دور جدید را رهبری کردند. به گفته دو نفر آشنا با این موضوع ، دور جدید برای شرکت 16 ماهه edtech هند 500 میلیون دلار ارزش گذاری می کند.
میهیر گوپتا ، بنیانگذار و مدیر اجرایی Teachmint ، اندازه دور جدید بودجه را در پیامکی تأیید کرد ، اما از اظهارنظر در مورد ارزش گذاری خودداری کرد.
به گفته سه منبع آگاه ، این سرمایه گذاری جدید ماه ها پس از راه اندازی یکی از دو غول فناوری هند که به این استارتاپ پیشنهاد خرید 400 میلیون دلاری داده بود ، صورت می گیرد. Teachmint این پیشنهاد را رد کرد.
این استارتاپ ، که سفر خود را فقط چند هفته پس از شیوع بیماری همه گیر آغاز کرد ، در حال ساخت چیزی است که آن را “ed-infra” برای معلمان در هند می نامد تا به آنها کمک کند در کلاس های آنلاین شرکت کنند ، به طور مجازی با دانش آموزان تعامل داشته باشند ، وظایفی را به آنها اختصاص دهند ، حضور داشته باشند و همچنین جمع آوری کنند. هزینه ها
این رویکرد با غول های فناوری مانند Byju’s ، Unacademy و Vedantu متفاوت است ، جایی که معلمان مستقیماً با دانش آموزان خود رابطه ندارند.
و مدل Teachmint کار می کند. این استارتاپ بیش از 10 میلیون کاربر در کشور جمع آوری کرده است.
این یک داستان در حال توسعه است. موارد بیشتر برای دنبال کردن…